Ümit bey ve ekibine öncelikle profestonel yaklasimlari icin tesekkur ediyorum.aracimin gaz tepkimesi ve yakit ekonomisi fazlasiyla memnun edici ellerinize saglik şiddetle tavsiye ediyorum kaldiki 1 hafta icinde ayni model arac sahibi aracima binen 2 arkadasimda ayni hafta islemi yaptirdi..
Simdiye kadar cok yazilimli arac kullandım trabzon da cok yerde yazilim yaptirdim remaps ı kullanmak icin trabzondan ankara ya gidip guvenli bir sekilde remaps yazilim yaptirdim her konuda cok memnunum yakit tasarrufu, gidis kalkiş soguk motorun daha rahat calişmasi vb. Guvenli bir islem istiyorsan remaps herzaman yaninda. Tesekkurlerr..Mercedes E / E Coupé E 220 CDI - 170Hp @190 Hp22.03.2016( Read More )
Yunus Ö.Aracın yazılım yükleme işleminden sonra seri kalkışlar ve istikrarlı hız limitleri elde etmeye başladım.Benim için en önemli olan hız limütörünün kaldırabilmeleridir.Yakıt sarfiyatı da ciddi anlamda düşüş gözlenebiliyor.Gerek ümit bey gerek ismail ustam yükleme öncesi ve sonrası çok ilgililerdi.Şiddetle tavsiye ederimKia Optima 1.7 CRDI - 136Hp @160 Hp21.06.2017( Read More )
Cemil O.Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü.
Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :))
Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim.Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp01.07.2018( Read More )
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp07.12.2022( Read More )
Ahmet H.İlgi alaka çok iyi her sorduğum soruya doğru ve güzel cevaplar aldım tavsiye ederim Kayseri şubesi Özdemir Tokgöze ilgi. ve alakası için teşekkür ederim Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp18.12.2020( Read More )
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlıkMercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp09.11.2020( Read More )
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim..Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp22.03.2016( Read More )
Yapilan islem ve verilen hizmetten son derece memnun kaldim. Remaps ailesine ve Umit beye cok tskler. Ayrica gücü aracinizda hissedin..Audi Q7 3.0 TDI CR - 218Hp @320 Hp28.07.2018( Read More )