Erzurum renaps Serkan bey
Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz
Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile...
Tereddüt ile yaklaştığım bir konuydu ancak ziyaret ettiğimde kurumsal oluşu ve hertürlü teknik ve mekanik bilgiye sahip oluşları, aldığım net cevaplar ve deneyimlemiş kişiler ile sohbet bana güven verdi ve hizmeti satın aldım. Ank-İst-Ank uzunyol ve şehir içi trafiğinde 1300km yol yaptım BMW X3 aracım kazandığı güç ve tork ile şimdi bana daha fazla güven veriyor. Geçmiş 110 000Km'yi geçmişte bıraktım. Arabam ile daha keyifli yeni bir 110000 için yollardayım.
Merhaba, aracım 5.20İ 2014 F10 kasa. Yaklaşık 3 ay önce farklı bir yerde aracıma Stage1 yazılım yüklettim. Güya yükletmişim. Değişen hiç bir şey olmadı. Araçta güç kaybı var dendi, bugün git yarın gel,yok yerler ıslak dyno ya sokamayız, yok yurt dışındayım o bu şu derken arabadan soğuma noktasına geldim. Sonrasında daha önce fiyatını yüksek bulduğum ;) Remaps ile iletişime geçerek durumu anlattım. Sağolsun Ataşehir Samet beni dükkanına davet ederek sorunu çözebileceğini iletti. Sonrasında sorunun bujilerden kaynaklandığını tespit ettiler. Ayrıca Stage1 yazılım yüklendi. Sonuç mu? sonuç mükemmel. Araba nefes almaya başladı turbosu doğru çalışmaya ve içindeki o gücü resmen kükremeye başladı. Başta Samet ve Firma Sahibi Ümit’e çok teşekkür ederim. Gerçekten gönül rahatlığıyla aracınızı emanet edebilirsiniz.
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler
Murat Ö.Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp04.11.2021( Read More )
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp03.03.2025( Read More )
Aracımda sürekli adblue arızası oluşmaktaydı Remaps sayesinde bu sıkıntıdan kurtuldum tüm emeği geçen Remaps ümit doğan ve çalışanlarına teşekkür ederim saygılarımla Audi A6 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp07.12.2022( Read More )
2012 e90 bmw 320D aracımı çok daha hızlı vede keyifli olmasında emeği geçen ümit doğan ve saygıdeğer remaps çalışanlarına şükranlarımı borç bilirim performans uç noktalara hissedilir bir şekilde ulaştBMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp19.04.2017( Read More )
Uzun yıllardır aldığım her aracıma yazılım yaptırıyorum ve çok memnunum kalıyorum. Araçta ciddi bir değişim hissetmek istiyorsanız kesinlikle denemelisiniz. Arabamı aldığımda ilk durağım REMAPS oluyor. Bu işin hakkını sonuna kadar verdiğiniz için teşekkür ederim.Citroën C5 Aircross 1.5 BlueHDi - 130Hp @160 Hp09.01.2024( Read More )
Aracım 2003, 2.7 crd Grand Cherokee. 288.000 de. Yazılımdan sonra performans ve yakıtta hissedilir iyileşme var. Gaz pedalına dokununca hemen hareketlendiği için araca yüklenmeden yeterli hızlanma var. Tasarruf burada başlıyor... Gaza basınca ise oldukça güçlü tork hissediliyor, vites geçişleri hissedilmeden yüksek hıza ulaşılıyor. Motor devri limitli sınırlarda kaldığından hararet vb problem yaşamadım. Öneririrm...Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD - 163Hp @200 Hp24.02.2016( Read More )
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim
Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey
Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim
Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp22.06.2017( Read More )
Ahmet K.Benim için aracımda remaps uygulamasından önce ve sonra iki ayrı kavram niteliğinde değerlendirecegim şekilde büyük bir değişim farkı oluştu uygulamayı yaptıktan sonra farklı bir araç kullandığım hissi uyandırdi ilgi alaka ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak remaps kalitesini ve memnuniyetini bize sunan REMAPS TRABZON ALPER AKKOÇ beye teşekkür ederimFiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp28.07.2018( Read More )
Abdulkerim T.Trabzonda bu işlem yapıldı. Gayet memnun kaldım daha iş yerine girer girmez tatlı kuruyemiş ikramı yapıldı çok basit şeyler ama benim hoşuma gitti. Aracın performansına gelecek olursak 10 numara ....Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp19.06.2017( Read More )
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğanOpel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp26.12.2016( Read More )