Rexton W 2013 model aracıma Maslak sanayi sitesi Remaps da uygulama yapıldı. 155 HP 360nm tork olan aracım şu anda 200HP 420nm torka ulaştı. Gaz tepkimesi, hızlanma mükemmel oldu. Araç motorun gerçek gücüne ulaştı. Yakıtta aman aman bir düşüş yok. Ama aynı yakıta bu performans değer. Şehirler arası düşüş olacağını tahmin ediyorum ama. Aynı motor korando modelinde 175HP. O yüzden araca herhangibi bir zararı olacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ahmet bey gayet ilgili bir işyeri sahibi. Remaps ı kesinlikle merdivenaltı chip tunung yapan yerler ile karsilastirmayin. Profesyonel ekip, profesyonel uygulama. Teşekkür ederim ilgi ve alaka için.
10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız
Yazılımdan memnunum aracımın gidişi güzeldi şimdi daha da güzel oldu.Başkent Oto Yüksel usta işinin ustası kendisinede çok teşekkürler ediyorum güleryüzlü bir kişi.
Teşekkürler Remaps....
Uygulama öncesi oldukça karamsar ve kararsızdım.Gerek öncesi gerekse uygulama esnasında verdiği bilgiler için Remaps'a teşekkür ederim.1 aydır ayrı bir keyifle aracıma biniyorum.2 tonluk bir canavara daha doğrusu.Tesekkurler remaps
Değişimin bu kadar bariz belli olacağını düşünmemiştim. Trabzon’da ki Alper AKKOÇ a teşekkür ederim. ARABamı zaten çok seviyordum daha da fazla seviyorum artık.
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp10.11.2020( Read More )
Nazmi A.Remaps kayseri demir beye çok teşekkür ederim yazılımları gibi kendileridi hızlı aksiyon alıyorlar aracımda ise çok bariz bir şekilde fark var daha önce farklı firmalarda yaptırdım ancak remaps demir beyle tanışana kadar yazılımın bu denli hızlı ve tasarruflu olduğunu bilmiyormuşum tekrardan bana aracımı sevdirdikleri için remaps ailesi ve kayseri demir beye çok teşekkür ediyorum BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Her aracıma yaptırdığım gibi bu aracımıda alır almaz Remaps’a getirdim. Profesyonel yazılım desteğimi aldım. Her aracımda olduğu gibi yakıtta azalma ve performansta artış gerçekleşti. Buda bana sürüş zevki ve bütçe tasarrrufu sağlıyor. Her kuruşu hakeden ve kendini 4-5 depoda amorti eden bir iş bu. Yani verdiğiniz para size kısa sürede sürüş zevki ve para olarak geri dönüyor. Teşekkürler Remaps ve Ümit DoğanMercedes Viano 22 CDI - 150Hp @180 Hp23.02.2018( Read More )
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne)BMW 5-Serisi 530d - 231Hp @290 Hp27.04.2016( Read More )
hizmet ve müşteri memnuniyeti adına gayet memnun kaldım,çalışanların ve ümit doğanın yaklaşımı Gayet düZgün ve ilgiliydi.işlem sonun da araç tan almış olduğum performans ve keyif cabası herşey için teşekkürler Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp18.10.2017( Read More )
Aracıma yapılan Stage1 yazılımdan oldukça memnunum, 150hp 320nm net güç ve tork elde ettik. Sürüş esnasında oldukça memnun edici, Arabamı sevmeye başladım. Yapılan işlemler ve samimiyetli yaklaşımlarından dolayı Ümit Doğan ve ekibine teşekkür ederim.Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp10.11.2020( Read More )
Evet 2006 jeep grand cherokee 3.0 cdr turbo aracıma yazılım yapıldı kalkışta pek anlamadım farkı sürat yapınca hissediliyor belki aracın kasası ağır olduğundan biraz geç anlaşılıyor uzun yolda test edeceğim arkadaşlar çok ilgili ve ümit beyin küçük köpeği şeftali çok cana yakın hepinize teşekkür ederim Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp13.05.2019( Read More )
peugeot 407 ruhu sayfasi kurucusu olarak sayfamizda bulunan uye arkadaslarima tavsiye ettim bu benim sizden 2. peugeot 407 model aracima yazilim attirmam ve gayet memnunum hatta memnuyetimi dile getirmemden sonra size bir kac arac yolladim arkadaslarda memnu kaldilar ilgi alakaniza tesekkur eder basarilarinizin devamini dilerim her ne kadar tanisamamis olsakda umit beye selamlarPeugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp08.08.2018( Read More )
Aracımda sürekli adblue arızası oluşmaktaydı Remaps sayesinde bu sıkıntıdan kurtuldum tüm emeği geçen Remaps ümit doğan ve çalışanlarına teşekkür ederim saygılarımla Audi A6 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp07.12.2022( Read More )
Yıldıray Y.2015 model 1.4 D4D Toyota Corolla araç sahibiyim. Stage 1 chip tuning uygulamasından soonra adeta aracım yeniden doğdu desem yeridir. Gerek performans, gerekse yakıt ekonomisi eskiye göre oldukça iyileşti. Sırada stage 2 var. Emeklerinize sağlık, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere.Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp17.02.2022( Read More )
Aklınızda hiç soru işareti olmasın, işinin ehli kişiler yapıyor yazılımı. Yazılım yaptırdıktan sonra aracı uzun yolda deneme şansım oldu (1500km) Gerçekten aracımın performansı çok arttı üstündeki hantallık gitti ve buna bağlı vites geçişleride gayet akıcı oldu.Citroën DS3 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp22.08.2019( Read More )
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS..Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp05.12.2022( Read More )
Hakan S.Aracımda daha önceden başka bir firmanın yazılımı vardı,sizin yazılım yüklendikten sonra,inanılmaz değişim ve tork eğrisi çıktı ortaya.Tekrardan Teşekür ederim size,emeğinize sağlık...BMW X6 x Drive 35d - 286Hp @340 Hp05.02.2020( Read More )
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp15.08.2017( Read More )