Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Cok memunum oldukca basarili Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Elinize saglik daha onc e yaptirdik memnun kaldık şimdi gene yaptırdık gene memnunuz BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
15.01.2018 ( Read More )
BMW
Arac ile ilgili bilgi ve hakimiyet mukemmel bilerek yapilan isin kalitesi ve sonuclari dogal olarak gayet guzel ve aracim problemsiz ve yuksek performansda gayet guzel ellerinize saglik remaps ailesi. BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
19.08.2017 ( Read More )
Chrysler
İlk önce bmw x1 1.6i araacıma uygulama yaptırdıktan sonra ,bmw 520d f10, renault fluance dizel , linea dizel , chrysler sebring dizel, Araçlarıma yazılım yüklettim hepside sorunsuz ve Yüksek hacimli bir çok aracı geride bırakıyor , sıfır aldığım 10.000lm de chip yaptırdığım bmw x1 aracım 75.000km ve hiç bir sorun çıkartmadı zira bmw 520d şuan 167.000km de turbosu hala fabrikadan çıkış turbosu kesinlikle tavsiye ederim Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Seat
Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor. Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum Seat Ibiza 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
23.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Tavsiye uzerine performans yazılımı icin yaklasik 3 hafta once maslak ofisine telefon açtım, aracin performansini artirmaya karar verdim, aracin ilk kalkis ve gecislerdeki performansi farkedilir duzeyde gelisme kaydedildi. Tesekkurler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
11.02.2017 ( Read More )
BMW
Gercekten isinin ehli. Süpersin Ümit Dogan. Bundan sonra hep sendeyim... BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
11.08.2015 ( Read More )
Opel
Opel astra sedan 2012 model 90 HP 200 tork kuvvetindeki 111. Yıla özel aracıma yaptığınız yazılım işleminden çok memnunum. Yokuş kalkış ve hızlanmalarda performans gaz tepkimesi hissedilir düzeyde artmıştır. Yakıtı Antalya’ya giderken ölçtüm toplam 1430 km yolu yaklaşık 350 tl yakıt ile yaptım. Herşey için teşekkür ederim... Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Ford
Her zaman memnun ayrıldığım bir iş yeri olmuştur karşılama ilgi alaka her şey çok güzel ve şık bir mekan Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Basta umit bey ekibinin ellerrine saglikkk yaptiklari isten cok menmunum Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
06.05.2018 ( Read More )
Fiat
Şuana kadar yaptırdım hiçbir araçta sıkıntı yaşamadım herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Opel
Benim aracım zaten yer uçağı idi savaş jeti oldu daha yeni 3-5 ay geçsin deneyimlerimi tekrar paylaşırım Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
29.03.2019 ( Read More )
Volkswagen
2102 Model Golf Marka Aracıma CHIP TUNING uygulaması yapıldı, Gerçekten inanılmaz performans artışı oldu. Ancak yakıt konusunda istediğin ekonomiyi elde edemedim. Her şeye rağmen .REMAPS ekibine çok teşekkür ediyorum. Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Mercedes
Tamer Y. Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
13.04.2018 ( Read More )
Skoda
gerçekten çok kaliteli hem işcilik hem kişilik aracını sevenleri başka adrese gitmemisini rica eder kendilerine teşekür ederim Skoda Octavia 1.4 TSI - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Renault
Çokk iyi elinize sağlık .yakıt 0.7 lt azaldı.performans iyi... Renault Scenic 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
21.03.2017 ( Read More )
Renault
Hakan Yasin Y. Aracımı Kayseri bayiisinde yaptırdım. Öncelikle işinin hakkını veren Özdemir Bey'e ilgi alaka ve bilgilendirmesi için çok teşekkür ederim. Bu tarz işlere çok karşı olan biriydim, aracımı yaptırdıktan sonra keşke daha önce yaptırsaydım diye düşündüm. Aracımın kalkış ve ara hızlanmaları efsane oldu. Bundan sonra ne turbosuz ne de yazılmısız arabaya binmeme kararı aldım. Çok sık araç değiştirilen biri olarak her aracıma yaptıracağım. Teşekkürler remaps, bu fiyata bu performans inanılmaz. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
09.11.2020 ( Read More )
BMW
Kesinlikte tek yazılım attırmanız gereken yer BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Talha E. Performans artmasına bire bir etken çok muhteşem etkiliyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 90Hp @145 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Halit Y. G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Volkswagen
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Renault
Renault Latitude 2.0 aracima yaptirdim bir yila yakin bir zamandir kullaniyorum memnunum.bariz artis oldu Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
20.01.2020 ( Read More )
Kia
Araç kaynaklı onca sorun ve beklenmedik duruma rağmen ilgi alaka ve emek üst düzey, işinde bu kadar uzman ekip bulunmaz. Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI - 204Hp @230 Hp
15.08.2017 ( Read More )
BMW
Beklediğimden fazlası oldu performans harika teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.09.2019 ( Read More )
Opel
Yüksel Ö. Mükemmel bir performans Remaps bu işin Profesyoneli Opel Astra 1.4T - 120Hp @170 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Audi
Arabasıyla heyecan yaşamak isteyen Remaps'a gitsin. Ümit, Arda ve Gökhan kardeşime gösterdikleri ilgi ve alakadan dolayı teşekkür ederim. Audi A8 3.0 tdi Remastan sonra dahada keyifli bir hale geldi... Audi A8 Uçuyor adeta.... Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
05.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Aracim cok guzel keyifli tam istedigim sekilde oldu. Umit abinin ve ekibinin eline saglik. Tesekkurler Volkswagen Arteon 2.0 TDI Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
04.11.2021 ( Read More )