PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Yapılan işlemden de fiyatındanda memnunun aracıma işlem yapılalı 1 sene oldu sorunsuz şekilde kullanmaya devam ediyorum ilgi ve alakalarından dolayı remaps a teşekkür ederim Volkswagen Crafter 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Dacia
Öncelikle Ahmet Bey’e çok teşekkür ederim. Aracımda eskiye göre inanılmaz fark var. Aracımın çekişi arttı, ivmelenmesi iyileşti. Eskiye göre daha rahat gidiyor. Bu sayede daha az yaktığını söyleyebilirim. Düşük beygir araç kullananlara kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Logan 1.5 dci - 68Hp @90 Hp
21.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın performansı arttı Torku yükseldi Ve Yakıtı azaldı Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp
12.12.2015 ( Read More )
Renault
Abdullah Ş. Çok güzel bi uygulama tavsiye ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
19.10.2018 ( Read More )
Renault
Atilla Ş. Yaptırmayan bilemez. Tereddüt ile gittim ama iyi ki gitmişim. Alper Bey'in özverili çalışması da takdire şayan. Renault Laguna 2.0 T - 205Hp @235 Hp
23.10.2017 ( Read More )
Audi
yıllardır bütün yazılım işlerimizi ümit doğan bey ve ekibine yaptırıyorz.hem ticari araçlarda hem kendi kullandığımız araçlarda yapılan işlemler işlerimizi kolaylaştırdığı gibi aynı zamanda da mükemmel derecede tasarruf sağladı .ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkürler ümit bey Audi A6 2.0 TDi - 140Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Ford
Kalite , profosyenel ilgili ve işini düzgün yapan firma , kesinlikle araçlar başka firmalarda kurcalanmamalı , çok memnunum Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Aracıma yapılan uygulamadan memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
21.12.2018 ( Read More )
Mitsubishi
Tarık K. Aracım 2016 l200 ilk etapta sanayici olmama rağmen terettüt ediyordum ama kayseri bayisi özdemir kardeşim bu ışi gerçekten hakkı ile yapıyor arabadan gayet memnunum yaptıracak arkadaşlara tavsiye ederim. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Citroën
aracim performans bakimindan bi nebze pasif kaliyordu ve buda benim kafami kurcaliyordu fakat sonra remapsi kesfettim aracima yazilimi attik aracin direk olarak surus karakteri degisti artik daha eglenceli ve daha guclu bi aracim oldu firma olarak ta saolsunlar cok ilgili bir firma Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
26.07.2017 ( Read More )
BMW
Erman E. Sayin Alper Akkoç ve ekibine ilgi alakalari icin teşekkür ederim. Araç standart halinden enaz 1 lt az yakiyor ve güc artışı ust duzeyde. Remaps kalitesini herzaman belli ediyor. BMW 5-Serisi 530d - 235Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Talip E. Samimi ve bi o kadarda güler yüzlü erzurum remaps ailesine kaliteli yazılım ve uzman hizmetleri için çok teşekkür ederim ellerine emeklerine sağlık.. Bu yazılımı yapmayı düşünen burada bu yazımı okuyan bireylere mutlaka yaptırmalarını tavsiye ederim hem aracınızı hemde cebinizi rahatlatın.. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp
20.10.2018 ( Read More )
Mercedes
Eşref B. İlgi alaka bilgilendirme ve hizmet için çok memnun kaldım teşekkürler remaps erzurum Mercedes ML ML 350 CDI - 258Hp @295 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
memnuniyet 100%. Tavsiye ederim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
15.01.2018 ( Read More )
Kia
Yazilimdan sonraki aracimin performansindan cok memnunum eski hantalligi kalmadi vites gecisleri hizlanmalar 2000 devir ustunde hissedilir oranda güç kesinlikle herkese tavsiye ederim. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
21.11.2018 ( Read More )
Peugeot
Ümit Beye ve değerli arkadaşlara teşekkür ederim. Emeğe saygı Peugeot 2008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Audi
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Read More )
Volkswagen
Araç şehir içinde ve sollamalarda çok kasıyordu yazılımdan sonra performansı arttı ve eski problemler ortadan kalktı. Teşekkür ederim Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
17.03.2019 ( Read More )
BMW
Ibrahim S. 1.5 aydır kullanıyorum, herhangi bir sıkıntı yok. Performans süper oldu, ki önemli olan yakıttı şehiriçi full klimalı 42 krş yakıyor tavsiye ederim herkese BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
24.07.2017 ( Read More )
Opel
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
07.05.2018 ( Read More )
BMW
Gayet güzel oldu İlgi ve alakanıza teşekkür ederim.Başka araclarımda var inşallah onlarada yaptırmayı dişünüyorum BMW 5-Serisi 520d - 163Hp @220 Hp
19.02.2017 ( Read More )
BMW
Remaps ailesine teşekkür ederim. Çok başarılı. Aracı sevdirdiler. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
09.06.2016 ( Read More )
Audi
Alper B. Yapilan islemlerden cok memnunum erdem bey e ayrıca ilgilerinden teşekkür ederim Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
01.12.2017 ( Read More )
Toyota
Tek kelime Harika bir performans ve yakıp düşümü Toyota Hilux 2.8D - 177Hp @215 Hp
15.08.2017 ( Read More )
BMW
Hamdullah Ö. Şimdilik hiçbir problem yok aracım gayet seri ve güzel oldu.Teşekkürler REMAPS BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp
23.01.2019 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
BMW
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
08.05.2019 ( Read More )
Renault
Remaps ailesi olarak emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.Bariz farkı hissediyorsunuz.Araca farklı bir kimlik katan Ümit Doğan ellerine sağlık Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Audi
Serkan M. 250 milyarlık araca yazılım atılır mı? Sorusuna tek cevabım bu zamana kadar boşuna beklemişim oluyor üçbin motor araç sanki dörtbin ikiyüz oldu ve artık yazılımsız araç binmem diye düşünüyorum Erzurum bayisi Erdem beye teşekkür ederim Audi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp
18.02.2017 ( Read More )