Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Audi
Audi A3 coupe aracım bambaşka bir araç oldu, yaptırmadan önce korkum ve tedirginliğim vardı, 15 bin km oldu yapılalı, keşke daha önce yaptırsaydım diyorum. Son sürat, ara hızlanmalar, gaz tepkimesi ve kalkış çok iyi. Hele ki S modda araç çıldırıyor. Duman vs de yok. Ellerinize sağlık. #slhdmr Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
02.12.2016 ( Read More )
BMW
Araba sürekli tahrik hatası veriyordu. Ümit abiye gittim çok kısa sürede sorunu çözdü yazılımı yeniledi bujileri değiştirdi on aydır hiçbir sorun yok. teşekkürler tavsiye ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Aracimdaki degisim müthis keyif verdi. Ozellikle torktan kaynakli dusuk devirdeki ivmelenme bile muthis. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp
30.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Mehmet T. Yakıtta etkisi çok bariz belli oldu motor konusunda gerçekten farkını hissettiriyor teşekküler. Volkswagen Golf 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
14.02.2020 ( Read More )
Ford
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Read More )
BMW
Kusursuz BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
01.12.2015 ( Read More )
BMW
Öncelikle yapılcak olan yazılım hakkında pekte bir bilgim yoktu hatta ön yargılarım vardı arabaya zarar verirmi vs fakat yaptırdım ve şuan çok memnunum hem yakıt hemde performansta inanılmaz bir değişim oldu herkes gönlü rahat bir şekilde remapsı seçebilir . BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Isuzu
Gökceler B. Aracımızdaz cok memnun kaldık muhteşem bir performans ortaya çıktı. Remapsa ve yüksel ustama ilgisinden dolayı cok tesekkur ederim. Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
23.01.2018 ( Read More )
Audi
Aracımda sürekli adblue arızası oluşmaktaydı Remaps sayesinde bu sıkıntıdan kurtuldum tüm emeği geçen Remaps ümit doğan ve çalışanlarına teşekkür ederim saygılarımla Audi A6 3.0 V6 TDi - 211Hp @320 Hp
07.12.2022 ( Read More )
BMW
Yazılım yapılan 3. Aracım hem performans hem tasarruf olarak çok memnunum Remaps a bu hizmetinden dolayı teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
19.02.2016 ( Read More )
Audi
Birçok aracıma yazılım işlemini uygulattım çok memnun kaldım remaps ailesine ve çalışanlarına çok teşekkür ederim Audi A5 1.8 TFSI - 177Hp @220 Hp
04.11.2021 ( Read More )
BMW
Süper bi yazılım denemekte fayda var arkadaşlar BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
Merhabalar, BMW 3.20d 2012 model 184bg 350Nm aracimi Remaps programi ile Stage 1 tune yaptik. Dyno uzerinden ayni gun aldigim degerler 233bg ve 489Nm oldu. Tesekkur ederim. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp
08.09.2016 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
Kısa ve net çok başarılı gayet memnun oldum BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Renault
Almıs oldugum hızmet ve guler yuz ılgılerı ıcın cok tesekkur ederım aracıma yapılan ıslem den cok ama cok memlunum profosyonel calısmalarından dolayı cok tesekkur ederım cok guzel oldu aracım tavsıye ederım aracınızı gozunuz kapalı teslım edebılırsınız ahmet bey ve kerem beye tok tesekkur ederım Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Citroën
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :) Teşekkürler Ümit Bey. Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp
10.05.2016 ( Read More )
Dodge
Aracimizin çekiş gucu aile yolculuklarında yetersiz kaliyor ve araç sollamalarinda daha yavaş ivmelendiği icin, seyir endişe verici oluyordu. Uygulanan yeniden programlama ile ust devirdeki çekiş belirgin şekilde artti. Tüketim ortalamada yüzde 5 kadar düştü. Deneyimli bir ekip var ve piyasa işi iş yapanlardan çok farklı. Teşekkürler. Dodge Journey 2.0crd - 140Hp @175 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Ford
Herşeyden önce müşteri memnuniyeti ve ilgisi cok iyi birçok aracımıza yaptırdıgımız yazılımda bir sıkıntı çıkmadı çıksa bile sorunu çözme odaklılar başlarından savurmuyolar bu yüzden remaps :) Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Öncelikle müşteriye olan ilgi ve alakadan dolayi teşekkurlerimi sunarim.Araca gelince bekledigimden daha iyi bir güç ve tork artisi oldu ve bu islemden gayet memnunum. Teşekkürler. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Mercedes
Elimize gelmiş ve geçmiş bütün araçlarımızı Remaps uygulamaları ile en güvenilir ve sağlıklı şekilde, en iyi performansı alır hallerine getirdik. Hiç bir zaman da araçlarda bir aksilik veya bir arızayla karşılaşmadık. Ellerinize emeğinize sağlık. Mercedes E / E Coupé 300e - 320Hp @350 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Citroën
Aklınızda hiç soru işareti olmasın, işinin ehli kişiler yapıyor yazılımı. Yazılım yaptırdıktan sonra aracı uzun yolda deneme şansım oldu (1500km) Gerçekten aracımın performansı çok arttı üstündeki hantallık gitti ve buna bağlı vites geçişleride gayet akıcı oldu. Citroën DS3 1.6 HDi - 92Hp @115 Hp
22.08.2019 ( Read More )
BMW
Aldığım hizmetten memnun kaldım hem performans hem yakıt ekonomisi bakımından oldukça tatmin edici sonuçlar aldım . Teşekkürler Remaps ailesi BMW 4-Serisi 420d - 163Hp @220 Hp
17.03.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ferhat G. 2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle.. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
16.01.2018 ( Read More )
BMW
İlk günden itibaren büyük zevkle kullanıyorum. Elinize emeğinize sağlık BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
19.08.2020 ( Read More )
Chrysler
Ümit U. Öncelikle Bursa remaps yetkili servisi İsmail Aydemir ustama çok teşekkürler İlgisi için Performansım çok arttı fakat yakıtım ayni oda muhtemelen gaza çok yüklendiğim için HERKESE ÖNERİRİM Chrysler Sebring 2.0crd - 136Hp @175 Hp
19.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Fatih Y. Benim caddy oldu ASLAN ... Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @150 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Volkswagen
Çok güvenli bir şirket ve servis on numara ! Arabamdan aldım performansından cok memnun kaldim ve haftaya amarok da yapdiracağım emeklerine Salik olsun Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
13.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Son derece güvenli sonuna kadar Remaps Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI - 262Hp @300 Hp
29.10.2024 ( Read More )