PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

Seat
Ümit Doğana,Remaps ailesine çok teşekkür ederim. İlgi alaka süper ve işlerini gerçekten iyi yapıyorlar. Arabamı şimdi daha da seviyorum. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Skoda
Cafer B. Mükemmel güç , güler yüzlü hizmet ve ilgi . Hersey icin teşekkürler TRABZON / REMAPS Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Renault
Abdullah Ş. Çok güzel bi uygulama tavsiye ederim herkese Renault Clio 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp
19.10.2018 ( Read More )
Mercedes
Elinize sağlık arabam eşşekti şimdi AT oldu At koşturuyorum Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Hyundai
Aldığımız hizmet herşeyi ile 10 üzerinden 10 anlık arıza tespitleri olsun tespitten sonra çözümleri olsun cok profesyonel yani tecrübenin sonuna kadar belli olduğu yer aracımıza yazılım hizmetini alıp güvenle ankaradan samsuna yola çıktık ve performance yla aracımıza tekrar bizi aşık etti.Ümit DOĞAN teşekkür ederiz.Bu konudada başarılarının devamını diliyorum saygılar Hyundai Accent 1.6 CRDI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Porsche
Son derece ilgili ve bilgililer. Aracın karakteri degisti resmen.. çok memnun kaldım.. şiddetle tavsiye ederim Porsche Macan 3.0 V6 TDI S - 211Hp @310 Hp
19.11.2020 ( Read More )
Ford
Türkan A. Remaps ailesine ve yüksel beye teşekkür ederim ilgilerinden dolayı. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Remaps airlines şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Transporter/Multivan 1.9 TDI - 86Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Opel
Mustafa B. 2012 model 1.3 dizel Opel corsa aracım kendine geldi şu ana kadar bir problem yaşamadım teşekkür ederim Opel Corsa 1.3 CDTI - 75Hp @95 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
M.akif T. Kısa ve öz 150 ps lik leon kadar kaçıyo nokta Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
18.07.2018 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
BMW
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Murat S. Herkesin hiç düşünmeden yaptırmasını tavsiye ediyorum. Remaps Bursa ailesine ve İlker bey’e ilgi alakalarından dolayı teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.03.2019 ( Read More )
BMW
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
15.09.2017 ( Read More )
BMW
Anlatılmaz yaşanır aracıma binmekten keyif alır oldum BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
03.03.2025 ( Read More )
BMW
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Volkswagen
Arkadaşlar aracınıza uygulamayı yapdırmadan önce düşünüyosanız hiç düşünmeyin ümit doğan bu işin vakkosudur gönül rahatlığı ile aracınızı teslim edebileceğiniz bir yer emin olun ki aracınızı sizden daha çok düşünen ve sakınacak olan firmadır remaps Volkswagen Arteon 2.0 TDI - 190Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
TÜRKİYEDE TEK DİYEBİLİRİM.....! Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Seat
Erdi K. Remaps bu ısı yapıyor ıkılı musterı ılıskılerı gayet guzel bılgılerı cok ıyı yaptıkları yazılımın arkasında duruyolar herhangı bır sıkıntı yasamadım gayet guzel memnunum remaps tavsıye aracılıgıyla gıttım ıyıkı gıtmısım.her seh ıcın tesekkurler Seat Ibiza 1.4 TSi Cupra (CAVE) - 180Hp @200 Hp
22.01.2018 ( Read More )
Peugeot
Arabamda hem yakıt sarfiyatı azaldı hemde performans arttı çok teşekkür ederim. Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Fiat
İbrahim A. Ürün ve hizmet kalitenizden ayrıca Kayseri yetkilisi olan arkadaşların ilgisinde dolayı çok memnun kaldım. Ve tüm çevreme aktarımını yapmaktayım. Tekrardan remaps ailesine teşekkür ederim Fiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp
10.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )
Opel
Aracın dünyası değişti :) Ellerinize sağlık Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
04.05.2016 ( Read More )
Ford
Şu ana kadar iki aracima yaptirdim almis oldugum hizmetten gayet memnunum Samsun bayisine cok tesekkur ediyorum Ford Fiesta 1.4 TDCi - 68Hp @93 Hp
02.12.2016 ( Read More )
BMW
G30 520i 170 hep hantal arabam gitti yerine aynı kasa 530i geldi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
30.03.2020 ( Read More )
Volkswagen
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
27.01.2017 ( Read More )