Ben 2015 Renault Kadjar 110 bg aracıma yazılım attırarak 135 bg çıkartıldı uzman ekip ile remaps bu sektörde bir numara bariz bir şekilde çekiş gücü oldu ikinci viteste bile araç birinci vites gibi hissettiriyor çevikliği ile ayrıca bana ilgileri den dolayı Ümit beye sonsuz teşekkürler ederim.
İyi günler
2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim...
İlk başka çekinerek gittim arkadaşlar gerçekten işinin ehli ilgili çok memnunum başka bir aracın daha var en kısa zamanda onu da götüreceğim teşekkür ederim emeği geçen herkese
Ödeme sistemi ve yazılım olarak güven veren bir firmasınız. Kerem Bey çok ilgili alakalıydı. Elinden geldiği kadar samimi ve dürüst yaklaşımıyla yardımcı olduğuna İnanıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim. Hayırlı işler, saygılar. Erbil Arslan
Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum
Aracımın performansı ciddi anlamda arttı. Ara hızlanma ve gaz pedalındaki yumuşaklık gitti bunların yanında yalıt tüketimi farkedilir düzeyde azaldı. Teşekkürler.
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim ..Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp01.02.2018( Read More )
seat ateca 1,6 tdi aracımı 0 km.iken yazılımı yaptırdım,Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip,kendilerine çok teşekkür ediyorum,bu işi en iyi yapan firma Remaps,başka bir yere asla gitmeyinSeat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp06.01.2020( Read More )
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz.BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :)BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp05.11.2021( Read More )
Öncelikle ümit beye ve tüm ekibine cok teşekkür ederim hersey den önce göstermiş oldukları ilgi alaka beni çok mutlu etti. Öncelikle chip ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı kararsızdim sonra remaps gibi profesyonel ve işin uzmanı bir yerle tanışınca aklımdaki bütün soru işaretleri kalktı aracım bmw 116i şuanda ciddi bir yakıt tasarrufu ve çok ama çok eğlenceli ve güçlü sürüş keyfi yaşıyorum remaps bu işin uzmanı herkese tavsiye ediyorum teşekkürler BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp20.04.2017( Read More )
Berk K.Aracıma özel yazılım yapılması güzel.
Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli.
Yakıtı daha deneyimleyemedim.
Duman atma gibi bir sıkıntı da yok.
3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor.
Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp08.08.2018( Read More )
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlıkOpel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp11.02.2016( Read More )
Araba gayet güzel oldu. Şu an ied leri vs geride bırakıyor. Gerçekten bambaşka bir araba oldu. Normal kullanımımda yakıtım düştü. Ümit abinin ve diğer arkadaşların ilgisi ve güler yüzü herşeye değer. Arabamın ilk yol testinde ben tamam oldu diye düşünürken arkadaşlar olmadığını söylediler. İileri olmamasına rağmen basınç kaçağının neden olduğunu tespit ettiler. Yırtık olan turbo hortumunu temin etmemde yardımcı oldular ve basınç testiyle başka kaçak olmadığından emin olduktan sonra tekrar teste çıkıp kendileri tamam demeden teslim etmediler aracı. Bazı firmalar gibi yaptık oldu diye göndermemeleri, fatura kesmeleri ve işlemler sonrasında muhattap bulabileceğimi hissettirmeleri herşeye değer. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp30.07.2018( Read More )
Hüseyin Ş.Zonguldak Ereğli şubesinde aracıma yaptırdığım işlemden çok memnun kaldım. Özellikle şube yetkilisi Yüksel Özel beyin ilgisi çok iyiydi. Türkiye'ye böyle bir firma kazandırdığınız için teşekkür ediyorum. Herkese tavsiye ederim Isuzu D-max / Rodeo 2.5 TD - 163Hp @200 Hp12.03.2018( Read More )
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp14.02.2020( Read More )
Yapılan işten ve arkadaşların ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum arabanın içindeki saklı canavarı çıkardılar bence kaliteli iş istiyorsanız burası doğru adres .
Elinize emeğinize sağlık Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp22.06.2019( Read More )