Yazılım yapılalı 8.000 km oldu, sorunsuz birşekilde kullanıyorum aracımı. Şehiriçi yakıt aynı kaldı, uzun yolda ortalama olarak 0.5lt kadar düştü. Artan performansa rağmen yakıtın bu şekilde oluşu çok güzel.
Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah
Remaps'a kurumsal bir x firmanın yazılımı varken gittim.Ümit bey yeni bir yazılım hazırladı ve gerçekten aracın performası cok farketti.herkeze tavsiye ederim Ümit bey olsun bursada salih bey olsun cok ilgililer.kendilerine cok teşekkür ediyorum.bu arada uzun yol gittim 110- 130 aralığında kullanımda aracım 4.3 litre yaktı klima açık halde şehir içinde ise 5.4 geçmiyor.aracim megane 3 coupe 1.5 dci euro4 motor.
Herşeyden önce işlem sonrası müşteri memnuniyeti için göstermiş olduğunuz çabadan dolayı çok teşekkür ediyorum. Aracımın sürüşü gerçekten çok keyifli bir hale geldi, keşke daha önce tanışsaymışız. Tekrar elinize sağlık!
Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps
Serkan Ö.Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp22.06.2019( Read More )
Skoda superb 3 aracıma remaps araç yazılımı yükledikten sonra Ankara-İzmir yolculuğu yaptım. Daha önce aracın zorlandığı rampalarda hiç zorlanmadan yol aldığını gördüm. Ayrıca kalkışlardaki hantallık da ortadan kalktı. Teşekkürler remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp02.02.2018( Read More )
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim...Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp16.04.2019( Read More )
Emre Z.Araçın performansı tartışılmaz bir yana göstermiş olduğu ilgiden dolayı Alper Bey e çok teşekkür ederim sayesinde kronik bir arızayı da çözmüş bulundu. 4X4 gücünü yeni hissetmeye başladım.Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp06.01.2020( Read More )
Bir arabanın hakkını veren ve kendini daha güvende hisseden ve bir arabadan nasıl zevk almanı sağlayan bir yazılım . Hep dediğim gibi bugün bir traktör alıyor olsam dahi remaps tan yazılım yaptırırım.Tekrar dan bizlere böle bir hizmetten faydalanma şansımız olduğu için sizlere teşekkür ederim.Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp23.05.2016( Read More )
Ümit bey ve ekibine aracıma yaptıkları yazılım uygulaması için çok teşekkür ederim. Araç cok daha seri, kullanılabilir bir hale geldiği gibi yakıt tüketimi de 100 km'de 0.5-1 L kadar azaldı. Ayrıca ikinci defa gidip bir ayarlama yapıldığında da herhangi bir ücret talep edilmedi. Üstelik beklerken seyrettiğim, Ferrari'ler de günün bonusu oldu. Yüklenen yazılımdan kesinlikle çok memnun kaldım ✌️Ford Fusion 1.4 TDCi - 68Hp @92 Hp18.02.2022( Read More )
2011 4x4 Ford Ranger aracima yapilan islemden sonra, aracin cekisi cok rahatladi ve keyifli bir surusu oldu....Ilgilenenlere tavsiye ederim..Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp15.02.2017( Read More )
G30 520i aracım için performans yazılımı yapıldı. Sonuçtan çok memnun kaldım. Ümit Bey aracımın bujilerini yenilemeden yazılım yapmayacağını belirtti, yeni buji aldık. Memnuniyet için tüm teknik detayları hassasiyetle kontrol eden, işlem sonrası test sürüşü ve ölçümler yapan konusunda uzman bir firma. Herkese tavsiye ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum.Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp18.09.2020( Read More )
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp21.10.2018( Read More )
Yavuz K.Aldığim araçlarin nerdeyse tamamina remaps yazilim yaptırdım çok memnunum ve bunu her firsatta dile getiriyorun yaptırmayı düşünen herkeze tavsiye ederim en son bmw x1 2014 1.6 aracıma yaptırdım henüz sürmedim ama +bir 100 bg fena olmamiştir diye düşünüyorum:)BMW X1 s18i - 136Hp @165 Hp09.11.2020( Read More )
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğanOpel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp26.12.2016( Read More )
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPSVolkswagen New Beetle 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp22.10.2016( Read More )
Ibrahim A.Mükemmel arkadaş araba yeniden bambaşka bir güce sahip oldu.Araştırmaya gerek yok hemen yaptırmanızı ve bu heyecanı, zevki yaşamanızı tavsiye ederim.Gaza yükleneyim boğulur toparlayamaz böyle bir şey yok araba aniden şahlanıyor.TEŞEKKÜRLER REMAPS!!!!.Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp07.03.2018( Read More )
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli olduIsuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp22.06.2017( Read More )
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler RemapsHyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp11.12.2015( Read More )
Ercan D.ben böyle bişey görmedim süper oldu daha öncede arabalarıma yazılım yapmıştım ama böyle olmamıştı elinize sağlık yakıtta düştü gidişi çok iyi daha ne olsun alper beyde çok ilgilendi bizle sağolsun ben çok memnunum herkezede tavsiye ederim teşekkürler Peugeot 3008 1.5 BlueHDI - 130Hp @160 Hp10.03.2021( Read More )
ilgileri , çalışmaları insanlara karşı hassasiyetleri takdire şayan yaptıkları işin arkasında olan bir firma kurumsal kimliğe sahipler çalışan ekip araca zarar vermeden çalışıyor gönül rahatlığı ile tavsiye ederim böyle insanların kazandığı para sonuna helal olsun. kazandıklarını kuruşuna kadar hak ediyorlar ve yaptıkları işinde arkasındalarFiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp07.09.2019( Read More )
İbrahim A.Ürün ve hizmet kalitenizden ayrıca Kayseri yetkilisi olan arkadaşların ilgisinde dolayı çok memnun kaldım. Ve tüm çevreme aktarımını yapmaktayım. Tekrardan remaps ailesine teşekkür ederimFiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp10.11.2020( Read More )