Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
15.09.2017 ( Read More )
BMW
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
10.11.2017 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 2012 Polo gti 1.4 tsi motor var yazılımdan sonra arabanı içindeki canavar çıktı sanki Volkswagen Polo GTi 1.4 TSI (CAVE) - 180Hp @200 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Fiat
Hakan A. Arabam çok harika oldu büyük motor hacmi olan araçlar gibi oldu memnunum Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Renault
Çok memnum kaldım arabam kendine geldi Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Yaptırmadıysanız geç kalmışsınız demektir :) BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Teşekkür ederim, aracımın performansı çok güzel oldu yakıtını ölçme fırsatım olmadı fakat performans çok yukarı çıktı çok memnunum teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
16.04.2018 ( Read More )
Volkswagen
Ender S. Merhaba. Aracimi 5 senedir kullaniyorum. Bilindigi uzere 3 silindir ve 1.2 motor alt devirde cansiz. Yazilim sonrasi alt devordeki cansizlik duzeldi ve yuksek devirdeki performani yasamaniz lazim. Artik aracimin hicbir eksigi kalmadi binmeye devam. Sadece yaptir ve keyfini sur Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp
17.06.2017 ( Read More )
BMW
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp
22.06.2017 ( Read More )
BMW
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mercedes
Herşey çok güzeldi arkadaşların ellerine sağlık Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
20.08.2020 ( Read More )
Citroën
Furkan T. Çok memnun kaldım gazı ayağımda hissediyorum alt devirler dolu dolu oldu özdemir bey de baya ilgili teşekkürler. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Kia
Fatıh T. Aracimda guc artisini yuksek viteslerde hissettim. Ayrica verdikleri guven de cok iyiydi herseyi garanti ediyorlar. Tesekkurler. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Fiat
İbrahim Ö. Bence mükemmel arabamın yakıtı düştü ve çekiş konusunda fark edilebilir bir artış oldu herkeze tavsiye ederim yeni bir araç aldım ona bile düşünüyorum Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
20.05.2018 ( Read More )
Volkswagen
O güzel galeriden içeri hız tutkusu ve zevk için giriyorsunuz. Hız derken “hızlanma” diye düzelteyim. Çıkarken çok büyük bir yakıt ekonomisi sağladığını sadece zevk için gelen müşterilerin olduğuna şaşırıp çıkıyorsunuz. Hemen yaptırın tavsiyesi diye yazmıyorum ana kesinlikle gidip bilgi alın. İçerdeki ilgi alaka ve güleryüzü saymıyorum bile. Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
05.11.2021 ( Read More )
Audi
Su ana kadar bir problem yasamadik. Performansindan da cok memnunum. Gerek Ümit beye gerekse oradaki personele ilgi ve alakaları içın teşekkür ederim. Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
28.02.2018 ( Read More )
BMW
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler. BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp
11.03.2019 ( Read More )
BMW
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
Remaps bir numara ellerine sağlık BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Renault
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
24.12.2017 ( Read More )
Renault
Tüm araçlarıma Remaps güvencesiyle yazılım yapılmıştır Ümit bey ve ekibine sonsuz teşekkürler. Türkiyedeki en doğru ve en dürüst yer… Renault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Citroën
Gercekten arac kendine geldi tek kelime ile on numara bes yildiz⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Citroën C3 / C3 Picasso 1.4 HDi - 70Hp @90 Hp
26.06.2015 ( Read More )
Volkswagen
Binboğalar Tarım Ürünleri Ve İnşaat San T. Aracım yağ çoğaltıyordu Remaps sayesinde düzeldi Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Volkswagen
Artık alışkanlık yarattı güce sahip olma.. 4 araç götürdüm yazılım artırmak için. Tabi farklı zamanlarda. Merdiven altı işyerleri ve elinde tablet olan sanayi çırakları ile karıştırmayın bayağı profesyonel bir ekip ve mekan.. ellerinize sağlık güç bende alışkanlık yaptı harbiden... artık araç alırken ümit beyi arayıp yazılıma uygunmu değilmi kaç beygir yükselir diye sormadan araç almıyorum.... Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Renault
Profesyonel hizmet, kalite ve güleryüz. Arabamdan aldığım haz da cabası. Teşekkürler Remaps Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
20.06.2015 ( Read More )
BMW
Halit Y. G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Seat
Gitmeden önce tereddütlerim vardı gittiğimde sohbet ettiğimde çok ikna oldum şimdi çok memnunum çok teşekkür ederim Seat Altea 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
27.05.2019 ( Read More )
BMW
Aracımın gerçek gücü ortaya çıktı çok memunum BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
06.12.2016 ( Read More )
Fiat
Şehiriçinde çok daha rahat ve vites geçişlerinde çok daha akıcı oldu. Şehirdışındaysa o gücü hissetmek çok güzel üstelik yakıt tasarrufu da cabası. Fiat 500X 1.6 MultiJet - 120Hp @155 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Dacia
aracım çok daha keyifli oldu .herkeze tavsiye ederim...teşekürler. Dacia Duster 1.5 dci - 105Hp @130 Hp
01.02.2018 ( Read More )