Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.08.2018( Read More )
Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldımVolkswagen Jetta 1.6 TDI - 105Hp @140 Hp10.01.2018( Read More )
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim.Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp17.06.2017( Read More )
Siz çayınızı içerken işi profesyonellere “Ümit Doğan” a bırakın aklınızdaki tüm soruların cevaplarını ve garantisini vermektedir. Teşekkürler Remaps BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp09.02.2018( Read More )
Sorunsuz bir işlem uygulaması oldu müşteri memnuniyeti işçilik ilgi alaka son derece mükemmel Ümit beye ve ekinine çok teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp04.12.2023( Read More )
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp05.05.2019( Read More )
Serkan D.mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps...........Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp08.09.2017( Read More )
Tarkan K.Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp27.03.2018( Read More )
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık.BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp16.12.2015( Read More )
Mustafa Burak Ç.2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum.Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp27.08.2018( Read More )
Osman Batur O.Aracımda makul ölçülerde tatmin edici bir şekilde performans artışı oldu.Önemli olan orjinaline uygun olması.Bu yüzden Remaps’ı tercih ettim.Yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve sıkıntı yaşamadım.Tüm Remaps ailesine sonsuz teşekkürler.Mercedes C C 180 (1.8T) - 156Hp @190 Hp12.12.2022( Read More )
Yazılım sonrası araçın gidişi değişti.
Yazılım yükleme esnasında bilgilendirmeler de üst düzey profesyonel seviyede.
Aracın toleranslar içinde maksimum yazılım.
Çok memnunum ve yakın zamanda ikinci aracıma da yazılım attıracağım.
Herkese tavsiye ederimVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp30.11.2018( Read More )
Ferhat G.2015 polo aracıma yüklenen stage 1 yazılımın performansı çok iyi, aracını seven tüm polo sahiplerine öneriyorum, sürüş keyfiniz ciddi anlamda yükseliyor, Bursa Remaps dan İsmail ustanın işlemi detaylı bir şekilde anlatması ve önem arz eden konuları ayrıca belirtmesi profesyonel bir kullanıcı olarak memnuniyetimi bir kat daha arttırdı, emeği geçen herkese teşekkürlerimle..Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp16.01.2018( Read More )
Mehmet Muhsin Y.İkinci defa remaps yükledim,bu ikinci yüklemem (aynı arac değil) farklı araclarıma yükledim.şunu öğrendim kalite asla resadüf değildir,bir cok yazılımı inceleyerek remaps yazılıma katar verdim ve en doğru kararı verdiğim icin cok mutluyum.parayı sokaktan toplamıyorum o yüzden harcadığım şey buna değmeli.remaps bunu fazlası ile hak ediyor.teşekkürler …Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp04.11.2021( Read More )
Daha önce alamadığım keyfi şu anda doyasıya alıyorum. Aracın hızlanması bir yana yakıtta da azalma oldu. Spor mode fena oldu ve kalkışlarda aşırı derece de keyif alıyorum. Şiddetle tavsiye ederimBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp18.05.2018( Read More )
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :) BMW 5-Serisi 530d - 245Hp @310 Hp21.06.2017( Read More )