2015 model F10 atacıma Stage 1 yazılım yüklendi. 1,5 aydır sorunsuz kullanmaktayım. O kadar uyumlu ve tatminkar oldu ki aracımı değiştirmekten vazgeçtim. Teşekkürler Ümit Bey’e ve çalışkan ekibine. Son derece uzman bir iş çıkardılar…
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar
Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp07.12.2022( Read More )
Uzun araştırmalarım sonucu Remaps ile tanıştım. Uygulama sonrasında aracımı tanıyamadım.Remaps sayesinde aracımı zevkle ve keyf ile kullanıyorum. Uygulama esnasındaki ikramlarınız, yakın tavrınız ve mütevazı yapınız icin ayrıca teşekkür ederim.BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp06.01.2020( Read More )
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp21.06.2017( Read More )
Hüseyin Y.Ümit bey'e teşekkürlerimi iletiyorum.ilgi,alaka ve tecrübesinden faydalanmak guzeldi.araçla ilgilenen yüksel usta seninde eline koluna sağlık muhabbet guzeldi.tekrar görüşmek üzere diyor.yazilım düşünenlere firmayı tavsiye ediyorum..Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @220 Hp20.03.2018( Read More )
Baha K.ÖNCELİKLE ALPERAUTOGARAGE İLGİ ALKASINDAN VE GÜLER YÜZLÜ PERSONELİNDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM
YAZILIMA SIRA GELİNCE ARACIMIZIN PERFORMANSI İNANILMAZ DERECEDE FARKETTİ YAKITTAN TASARRUFUMUZ VAR
HIZ KONUSUNDA MÜKEMMEL GAYET HIZLI VE ESKİSİNE GÖRE GAYET SERİ KALKIŞLARI VAR YOKUŞLARDA ARTIK ARABAMIZ BAYILMIYOR
102 BEYGİR OLAN ARACIMIZ 175 BEYGİRE ÇIKTI VE %35 CİVARI YAKIT TASARRUFUMUZ VAR PETROLLERİN YOLUNU UNUTTUK ALPER AKKOÇ Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp26.02.2018( Read More )
Herşey çok profesyonel. Arkadaşların araçlar hakkında teknik bilgisi çok yüksek. Mühendis seviyesinde konuya hakimler dolayısı ile çok güven veriyorlar. BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp06.12.2022( Read More )
Ali Arif B.Uygulamadan son derece memnun kaldım. Aracımda bayılmalar yok oldu. Çekiş gücü çok iyi. Tork inanılmaz. Çok fena geri atıyor. Benim caddy oldu aslan. Ama biraz daha hizlandirsak daha iyi olur :) Serkan kardeşime teşekkür ederim. Volkswagen Caddy 1.6 TDi - 102Hp @140 Hp09.03.2022( Read More )
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıçMercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp20.08.2019( Read More )
Emine Y.102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp28.07.2018( Read More )
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın..Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp13.05.2017( Read More )
Sakin kullanımda civarında yakıt tasarrufu sağladı. Yazılım sonrası performans ise oldukça iyi, oldukça memnunum. Zaten Remaps isim yapmasının sebebi kalite ve dürüstlük. Ümit beyin samimiyetle de müşteri sayısı artmaya devam edecektir. Teşekkürler vede hayırlı işler dilerim.BMW 3-Serisi 320d - 136Hp @165 Hp06.04.2016( Read More )
2012 e90 bmw 320D aracımı çok daha hızlı vede keyifli olmasında emeği geçen ümit doğan ve saygıdeğer remaps çalışanlarına şükranlarımı borç bilirim performans uç noktalara hissedilir bir şekilde ulaştBMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp19.04.2017( Read More )
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim ..Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp01.02.2018( Read More )
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp06.12.2022( Read More )
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp10.11.2020( Read More )
Furkan P.Aracı orijinal halde kullanmak resmen kendinize eziyet etmekten başka bir şey değil araç olması gerekeninde üstünde bir güce ulaştı teşekkürler salih bey ve Remaps. Hiç düşünmeden işi profesyoneline bırakın. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp10.05.2019( Read More )