G20 aracıma yaptırdığım yazılım sayesinde aracın kaderi değişti kayseriden demir bey beni her konuda aydınlatdı kafamdo soru işareti olmadan gözüm kapalı yaptırdım gerçekten çok memnun kaldım ilgi alaka mükemmel ötesiydi herkese tavsiye ederim remaps kalitesi
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt.
Teşekkürler Ümit Bey.
Kafamda sorular vardı. İşlem öncesi arayıp bilgi almıştım. Sorularıma gayet tatmin edici cevaplar verildi. İşlem kısa sürdü. İşlem sonrası aracım tam istediğim gibi oldu. Tüm rampaları 6. Viteste istediğim hızda 5. Vitese atmadan hiç yavaşlamadan çıkıyorum. Çalışanlara teşekkür ederim. Aracım 2016 wolkswagen Tiguan 1.4TSI manuel Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp22.11.2023( Read More )
Tereddüt ile ilgili düşüncelerim vardı açıkçası.Araç performansı ve yakıttaki azalma bu tereddütlerimi tamamen değiştirdi. Arkadaşların karşılama ve işlerine gösterdikleri ehemniyetten çok memnun kaldım. Yüksek tavsiyelerimle REMAPSAudi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp05.03.2018( Read More )
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
Çok mükemmel menmunum yakıtta düştü çekiş süper tavsıye ederım pıyasada sıradan bu işlerı yapanlar var dıkkat edın aracınıza zarar vermeyın iyi günlerAudi A6 3.0 V6 TDi - 225Hp @275 Hp15.11.2019( Read More )
İlgi ve alaka üst düzeyde. Hizmet anlayışı gerçekten profesyonel. Aracımda çok önemli güç artışını hemen hissettim. Yakıtta da fayda etmeye başladı. Volvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp26.03.2018( Read More )
İkinci kez aracıma yaptirdim. Genelde memnunum. Araçlarimi zorlamadigim için bir sıkıntı yaşamadım. İnşallah bundan sonrada yaşamam. Orjinal halinden bayağı fark ediyor. Özellikle rampa ve yüklü halde iken farkı daha iyi hissediyorsunuz. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp18.08.2020( Read More )
Performans olarak farketti, yakıt için şuan net birşey diyemiyorum çünkü ona yönelik bir test yapmadım. Aradığım şey performansı o sebeple oldukça memnun kaldım onu belirtebilirim. Maslak Remaps'ten Ahmet abiye ve Kerem kardeşime teşekkür ederim. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp19.10.2019( Read More )
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp20.08.2019( Read More )
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp06.08.2021( Read More )
Erman E.Sayin Alper Akkoç ve ekibine ilgi alakalari icin teşekkür ederim. Araç standart halinden enaz 1 lt az yakiyor ve güc artışı ust duzeyde. Remaps kalitesini herzaman belli ediyor. BMW 5-Serisi 530d - 235Hp @280 Hp07.12.2022( Read More )
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim ..Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp01.02.2018( Read More )
Hamza C.Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler.Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp13.09.2017( Read More )
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederimBMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp21.03.2017( Read More )
Merhaba, 2005 model touareg 2.5 tdi aracımı aldığıma çok pişman olmuştum , performansı, yakıt değerleri beni ziyadesiyle üzmüştü. Remaps te yaptırdığım uygulamadan sonra aracımı tanıyamadım performansı mükemmel oldu vites değişimleri çok seri oldu ve yakıt değerleri %20 oranında düştü, teşekkür ederim Remaps Ümit Doğan , ellerine sağlık Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp31.03.2020( Read More )