Power ( hp )
Torque ( nm )
Original
265 hp
370 nm
After Chip Tuning
265 hp
+ %17
370 nm
+ %19
Difference
0
0
Fuel Saving
Detailed Description
Audi A5 model benzinli aracınızın ürettiği 265hp / 370nm motor gücünü, Türkiye normlarında hazırladığımız chip tuning (ecu) yazılım uygulaması sonrasında, 310hp / 440nm ’lik performansa ulaşmasını sağlamaktayız. Kazanılan +45hp / + 70nm güç artışı sonrasında aracınızın egzoz emisyon değerleri kesinlikle değişmemekte ve duman atmamaktadır.

Tüm yazılımlarımız, hem güç dağıtımı açısından motor mekaniğine extra yük bindirmeden ve yakıt verimliliğini göz önünde bulundurarak yük tipi dyno üzerinde test edilmektedir. Optimum güvenilirliği muhafaza ederken azami gücü elde etme yeteneğimizle ön plana çıkıyoruz.

Audi A5 Aracınızın motoruna uygulanacak chip tuning (ecu) yazılım işlemi ortalama 1 saat sürmektedir, daha fazla bilgi için lütfen Sık Sorulan Sorular bölümümüzü inceleyiniz.
Power Gain - Performance Graphic
The customers who applied our Chip Tuning application for Audi brand vehicles All Comments
Audi Chip Tuning
Çok teşekkür ederim ümit beyin ellerine sağlık süper oldu arabam Audi A5 2.0 TDI - 177Hp @210 Hp
11.02.2017
Audi Chip Tuning
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017
Audi Chip Tuning
Mükemmel. Remaps bu konuda en iyisi. Audi A5 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
03.04.2018
Our Quality Policy
  • Special sofware for every vehicleSpecial sofware for every vehicle
  • Detailed Log After Chip TuningDetailed Log After Chip Tuning
  • 3 Years / 100.000 Km Guarantee3 Years / 100.000 Km Guarantee
  • 15 Days Refund Guarantee15 Days Refund Guarantee
  • Personalized ApplicationsPersonalized Applications
  • 19 Years of Experience19 Years of Experience
REMAPS Dealers Choose City
Branch Map
VIDEOS All Videos

Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :) BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Mitsubishi
Ali K. Yüksel ustamın eline sağlık çok ilgili ve bilgili bir usta teşekkür ediyoruz Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Volkswagen
Tolga E. Çok iyi menmun kaldık Volkswagen Crafter 2.5 TDi - 109Hp @166 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Uygulama sonrası araç tamamen değişmiş ve 240 hp net güç alınmıştır. Ümit bey ve ekibine tesekkur ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.04.2016 ( Read More )
Renault
Remaps ailesi olarak emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.Bariz farkı hissediyorsunuz.Araca farklı bir kimlik katan Ümit Doğan ellerine sağlık Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
22.04.2021 ( Read More )
BMW
İlk 200 km’de aracımın kendi aracım olmadığını falan düşündüm sonra alıştım gerçekten G20 serisine fısıldayan firma. Remaps’a teşekkür ediyorum ellerinize sağlık... BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
14.02.2020 ( Read More )
Isuzu
Bispa G. Slm arac cekis yapmıyor du 10 numara oldu remaps sayesinde tesekkur ederim. ....kdz ereğli zonguldak baskent oto yüksel ustanin ellerine sağlık saygilar Isuzu D-max / Rodeo 3.0 D - 163Hp @190 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Ford
Her zaman memnun ayrıldığım bir iş yeri olmuştur karşılama ilgi alaka her şey çok güzel ve şık bir mekan Ford Mondeo 2.0TDCi - 140Hp @185 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Opel
Yıllardır her aldığım arabaya sadece Ümit Doğan beyin yazılım yapmasına gönlüm el veriyor. O gerçekten bir profesyonel. Hem insani yönü hemde mesleki açııdan çok memnun kaldım .Astra dizel 136 hp içinde her zamanki gibi beni yanıltmadı ve imzasını attı. Kısacası güven = remaps Ümit doğan Opel Astra 1.6 CDTI (2014 ->...) - 136Hp @165 Hp
26.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Konusunda uzman ilgili personel. Tavsiye ederim. Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI - 204Hp @270 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Çok teşekkürler süper oldu Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @200 Hp
08.02.2018 ( Read More )
Opel
Ethem Ş. 2016 model 3.0 TDI Audi A6 marka aracıma yaptırdığım chip tuning uygulamasından çok memnun kaldım. Ellerinize sağlık Opel Insignia 2.0 CDTI - 130Hp @190 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
Asla pişman olmayacaksınız Remaps bu işin hakkını veren iyi bir firmadır. Ben yaptırdım ve sorunsuz zevkle biniyorum. Aracınıza değer katmak için REMAPS BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
14.08.2020 ( Read More )
Mercedes
Aracımın çekişi ve performansı harika oldu. Ayrıca yakıtta 1 litre kadar düşüş oldu. Kaliteli hizmet ve güler yüz için teşekkürler Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Fiat
Gayet başarılı. Üst devirlerde özellikle araç yavaşlamadan yola devam ediyor. Her daim ivmelenmesini koruyor. Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp
29.11.2018 ( Read More )
BMW
Bmw 3.16i aracımda daha önceden ünlü bir markanın ultimate powerboxunu kullanıyordum fakat arıza yaptıktan sonra arıza ile uğraşmamak için yazılım attırmaya karar verdim ve araştırmalarım sonunda en garantili ve referans çokluğu olarak remaps ı buldum yazılım atıldıktan sonra hiç abartısız söylüyorum powerboxlara fark atar hemde ne fark sanki yeni bir araba aldım onu kullanıyormuşım gibi hissettim kesinlikle dibine kadar tavsiye ediyorum arkadaşlar... BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
10.05.2017 ( Read More )
Audi
Cemil S. Sayın Alper beye çok teşekkür ederim. Mükemmel ve cok profesyonel şekilde hizmet verdi. Başda olan kuşkuları mı boşa çıkardı. Bence Türkiye'de chip tuning yapılacak tek adres Audi Q7 3.0 TDI CR - 272Hp @320 Hp
17.11.2017 ( Read More )
Mitsubishi
Orhan S. Aracımdan çok memnun kaldım zonguldak remaps işini iyi biliyor yüksel özel e ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum. Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
07.03.2018 ( Read More )
Seat
Ümit abi işinde gerçekten çok profesyonel aracın yazılımlı hali performans ve yakıt olarak beni çok tatmin ediyor. Seat Leon 1.4 TSI (CMBA-CXSA) - 122Hp @145 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Volkswagen
Doğan K. Amarok V6 80-150 hızlanması15 saniyeden 9 saniyeye düştü başka birşey yazmaya gerek yok sanırım.teşekkürler remaps... Volkswagen Amarok 3.0 V6 TDI - 224Hp @270 Hp
24.01.2019 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Skoda
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
21.06.2017 ( Read More )
SsangYong
Kerem K. Değişimin bu kadar bariz belli olacağını düşünmemiştim. Trabzon’da ki Alper AKKOÇ a teşekkür ederim. ARABamı zaten çok seviyordum daha da fazla seviyorum artık. SsangYong Actyon 2.0 XDi - 140Hp @170 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnun kaldım, keşke daha önce yapılsaydı :) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Peugeot
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi. Tesekkurler Remaps Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
03.03.2018 ( Read More )
BMW
Emeğinize sağlık gerçektn aldığınız paranın hakkını verıosunuz helalı hoş olsun BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @220 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Honda
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum.. Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp
17.03.2018 ( Read More )