PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık. BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Istanbul remapsta yaptim stage 1 ve 2 cok memnunum. Kerem beye saolsun. Remaps ailesine cok tesekkurler Volkswagen Golf 2.0 TSI - R - 280Hp @380 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Audi
Merhaba aracimiz mükemmel derecede daha hizli ve daha düşük yakit tüketimine sahip oldu teşekkürler Remaps Audi A8 3.0 V6 TDI - 250Hp @310 Hp
26.07.2017 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Ford
Sercan O. Ford courier uçak oldu canlandı Ford Tourneo Custom/Connect 1.6T Ecoboost - 150Hp @205 Hp
21.03.2017 ( Read More )
BMW
Ellerınıze saglık en ucuz guc ve az yakıt sıstemı BMW X5 3.0sd - 286Hp @350 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Porsche
İşini hakkıyla yapan güzel bir firma elinize sağlık Porsche Panamera 3.0 TDi - 250Hp @300 Hp
04.04.2024 ( Read More )
Ford
Remaps ve profesiyonel ekibi ile tanıştığımız günden beri araçlarımız artık daha iyi,aracımda hissedilen büyük bir güç artışı oldu hem daha seri hem daha güçlü şaşıranları saymıyorum kesinlikle çok başarılı.Elinize sağlık teşekkürler Ford Tourneo/Courier 1.6 TDCI - 95Hp @120 Hp
09.02.2018 ( Read More )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Read More )
Renault
Muhammet A. İlgi alaka ve hizmetten son derece memnun kaldim. Aracim karakter degistirdi diyebilirim yazilim sihirli dokunus gibi oldu. Ellerine saglik TrabzonRemaps Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp
17.03.2019 ( Read More )
Volkswagen
Remaps gerçekten işini kalite yapıp takip ediyor Volkswagen Golf 1.4 TSI (CMBA-CPVA) - 122Hp @150 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Fiat
Aracın çekişi ve yakıt tüketimi çok daha iyi oldu. Ümit usta bu işin profesörü. Çok teşekkür ediyorum. Daha iyi performans daha düşük yakıt tüketimi isteyen herkese tavsiye ederim. Fiat Doblo 1.3 JTD - 69Hp @85 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Peugeot
Gökhan G. Aracım olması gereken gerçek performansına ulaştı teşekkürler Remaps Bursa Peugeot 3008 1.6 BlueHDI - 120Hp @150 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Mitsubishi
Ali K. Yüksel ustamın eline sağlık çok ilgili ve bilgili bir usta teşekkür ediyoruz Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp
05.02.2020 ( Read More )
BMW
Aracıma Remaps’ta yazılım yapıldıktan sonra sorunsuz bir şekilde performansında artış oldu. Tesekkurler. BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
11.12.2017 ( Read More )
Renault
Mustafa T. Aracımdaki performans değişikliğine inanamadim. Bu kadar beklemiyordum. Ellerine sağlık.Umit beyi duymuştum. işinin hakkını gerçekten veriyor. Özdemir bey de beni ikna etti ve gerçekten ilgi alaka mükemmeldi. Teşekkürler Remaps ailesi. Renault Megane 1.5 DCi - 82Hp @105 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Audi
Bana anlattılar ama ben bu kadar olacağını tahmin etmemiştim ellerine sağlık tavsiye ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp
30.03.2020 ( Read More )
Renault
Burak A. Profesyonel ve başarılı. İyi ki yaptırmışım. 0 arıza ışığı. Tüm çevreme tavsiye ediyorum Renault Megane 1.5 DCI EDC - 110Hp @130 Hp
31.08.2021 ( Read More )
BMW
Yazılım değil Remaps yaptırdığım 6. Arabam 3 ay binicek olsam bile ilk yaptığım iş remapsa gelmek aracın motor hacmini büyütüp daha güçlü araç almak için araç alırken 10 binlerle fark öderken aynı vergi diliminde daha az yakıtla daha keyifli bir araca binmek bundan sonraki her aracımada yaptırmaya devam edicem ilgi ve hizmet kusursuz tüm personele ve Ümit beye teşekkürler BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Burak Y. Aracıma yapılan yazılımdan çok memnun kaldım beklentilerimin bile üstününde oldu çok teşekkür ederim Salih ve İlker beye Bursa'dan selamlar Volkswagen Golf 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
17.03.2019 ( Read More )
Renault
Günsüray A. Hakikaten ben daha önce yaptirsaydim çünkü performansı çok yükseldi ayrıca ve çekişi çok değişti yakıtı düşdü daha ne olsun teşekkürler Remaps Renault Clio 1.5 DCi - 70Hp @90 Hp
05.09.2017 ( Read More )
Citroën
İsmail T. Aracımın kalkışı çekişi gidişi performansı ciddi derecede arttı Erdem bey e ayrıca teşekkür ederim cok ilgili bilgili her konu da yardımcı oldu teşekkürler Remaps sayenizde aracım rahatladı ;) Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
15.05.2019 ( Read More )
Mercedes
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Sanki ilk defa mercedes'e bindigimi hissettim Mercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp
23.05.2016 ( Read More )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Read More )
Opel
Oldukça hızlı şekilde uygulandı.Düşük devirlerde bariz şekilde canlanma gördüm.Başta Ümit Bey olmak üzere ilgi ve alaka için tüm ekibe teşekkür ederim. Opel Astra 1.4T - 140Hp @170 Hp
02.01.2019 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Aşkın Mustafa G. Merhabalar , sevgili arkadaşlar ben 2014 1.4 tsi 125 hp dsg bmt Passat aracı olan Remaps kullanıcısıyım . Yalana abartıya gerek yok Yazılım yaptırmak ilk başta korkutucu geldi araç otomatik yeni motor ama aracımdaki o hantallık yakıt bazen can sıkıcı oluyordu . Yurt dışında bu araç 169 160 150 hp olarak farklı ülkelerde var .sonunda karar verdim yaptırmaya Afyonkarahisar da yaşıyorum fiyat araştırması yaptım çwvre illerde 500 tl ye bu işi yapan var doluu piyasada Remaps den fiyat aldım piyasaya göre pahalı idi. Sadece denemsk isdedim paramı isdddiğmde geri alacağımı biliyordm . Aracım suan soft stage 1 155 hp gerçekden süper fark var 1 seneyi heöen hemen geçdi şeytan kulağına kursun hiç bir sıkımtı yok samimiyetime inanın . Atarlar demiş ya pahalıysa vardır hikmeti :) Teşekkürler Remaps teşekkürler Ümit Özen Otomotiv. Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
23.06.2017 ( Read More )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )