PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Arkadaşlar çok super oldu araba. Remaps ailesine teşekurler BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp
29.03.2018 ( Read More )
Opel
Ümit bey işini profesyonelce yapan bir kişi.Müşteri memnuniyeti ve ilgi üst seviyede.Teşekkürler Remaps.. Opel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp
27.04.2016 ( Read More )
Mercedes
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarla Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Opel
Tesekkurler araba efsane oldu sayenizde Opel Insignia 2.8 T - 260Hp @300 Hp
23.08.2019 ( Read More )
Mercedes
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor. Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp
20.06.2017 ( Read More )
BMW
Araçtan beklentilerinizi tamamen karşılayacak bi uygulama satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum.herkeze tavsiye ederim. BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp
11.05.2019 ( Read More )
Peugeot
Aracıma 2. Ayda yazılım yaptirdim. hem performans hemde takit olarak çok faydasını gördüm. Remaps sa cok teşekkür ederim Peugeot Bipper 1.4 HDI - 70Hp @92 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Audi
Artık daha hızıyız, profosyonel uygulama ve dosthane yaklaşımlar için teşekkürler Remaps.. Yeriniz fevkalede güzel olmuş ayrıca... Audi A5 3.0 TDi - 240Hp @310 Hp
24.05.2017 ( Read More )
BMW
Doğukan İ. Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp
30.03.2020 ( Read More )
BMW
Başarılı hizmetiniz icin teşekkür ederim. Hizmet kalitesi, bilgi ve deneyim gayet iyi birleşmiş bir müessese... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
04.08.2018 ( Read More )
Kia
Yazılım için 2. Kez Remaps tercihim oldu. Bu sektörde lider diyorum. Ekonomi ve performansı GARANTİLİ hizmet olarak almak isteyenlerin tek adresi. 165ps 380 tork tatmin ediyor. Eco sürüş modunda da tasarruf ederek yüzünüzden gülümseme eksik olmuyor. Teşekkürler REMAPS. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp
08.05.2019 ( Read More )
BMW
Profesyonel ve insan ilişkileri kaliteli bir ekip.Araçlara yapılan uygulamalar başarılı BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Ford
Aracımda hissedilir oranda performans artışı oldu. Bunun dışında verilen hizmet çok profesyoneldi çok teşekkür ediyorum. Ford Focus 1.5 TDCi - 120Hp @140 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
O güzel galeriden içeri hız tutkusu ve zevk için giriyorsunuz. Hız derken “hızlanma” diye düzelteyim. Çıkarken çok büyük bir yakıt ekonomisi sağladığını sadece zevk için gelen müşterilerin olduğuna şaşırıp çıkıyorsunuz. Hemen yaptırın tavsiyesi diye yazmıyorum ana kesinlikle gidip bilgi alın. İçerdeki ilgi alaka ve güleryüzü saymıyorum bile. Volkswagen Touareg 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp
05.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Çok iyi oldu teşekkürler Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
15.11.2019 ( Read More )
Nissan
Mustafa E. Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim. Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp
01.12.2017 ( Read More )
Audi
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
10.11.2020 ( Read More )
BMW
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp
21.10.2018 ( Read More )
Chevrolet
Mehmet T. Şunlık performans ve yakıt tüketiminde ortalama %10 oranında bı değişiklik gösterdi teşekkür ederım Chevrolet Captiva 2.2 VCDi - 163Hp @200 Hp
15.06.2018 ( Read More )
BMW
Okan T. 520i alip 530 ları geçmek için yapılmış bi yazılım resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
05.03.2019 ( Read More )
Skoda
Aracımın performansı hissedilir derecede arttı performanslı kullanım dışında yakıt tüketiminde büyük oranda düştü.Yaptırmayı düşünen herkese tavsiye ederim Skoda Fabia 1.2 TSI - 90Hp @130 Hp
18.10.2017 ( Read More )
BMW
Tek kelimeyle özetlemem gerekirse HARİKA. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Jeep
son derece pürüzsüz bir performans artışı hissettik, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederim, aldıkları paranın hakkını verdikleri için... Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 241Hp @280 Hp
18.02.2017 ( Read More )
Opel
opel corsa c 1.7 dti aracıma hard yazılım yaptırdım çok memnum kaldım Teşekkürler Remaps Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp
08.04.2016 ( Read More )
Volkswagen
Çok çok profesyonel Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
06.08.2021 ( Read More )
Suzuki
Yakıt tüketimi şehir içi ve şehir dışı hissedilir derecede düştü. Hala bu duruma şaşırıyorum. Tabi seri kullanımda da normal olarak artış söz konusu. Performans şu anda öncekinden çok daha iyi. Arabam kendine geldi resmen. Çok memnunum. Keşke daha önceki arabalarımada yaptırsaydım. Çok şey kaçırmışım. Herkese tavsiye ederim. Remaps’e teşekkürler. Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet - 140Hp @165 Hp
18.08.2020 ( Read More )
Dacia
Oğuzhan A. Profesyonel ekip.Kesinlikle tavsiye ederim. Dacia Duster 1.5 dci - 110Hp @130 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Seat
Elinize sağlık gayet güzel bir iş oldu başarılarınızın devamını dilerim. Seat Leon 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp
03.03.2017 ( Read More )
Volkswagen
Kesinlikte performans artışı var. Tahmin etmem gerekirse %30 veya üzeri değişim olmuştur diyebilirim. Ayrıca ilk işlemden bir süre sonra, başa bir sebepten servise gitmem gerekmiş ve tekrar fabrika ayarlarına döndürmüşlerdi. İkinci defa geldiğimde para almadan tekrar yükleme yaptılar. Esnaflık da var. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
15.10.2018 ( Read More )
Volkswagen
Arabama uygulanan yazılımdan çok memnun kaldım. Ancak dahada. Memnun olduğum konu ise insan kalitesi. Ekip çok samimi ve değerli. Teşekkürler Remaps... Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 140Hp @175 Hp
17.08.2020 ( Read More )