Comments of Customers (Read All Comments)

Volkswagen
Ethem Ş. Kayseri Özdemir bey siz harikasınız Volkswagen Passat CC / CC 1.4 TSI ACT - 150Hp @170 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Mercedes
Aracımın çekişi ve performansı harika oldu. Ayrıca yakıtta 1 litre kadar düşüş oldu. Kaliteli hizmet ve güler yüz için teşekkürler Mercedes S S 350 CDI BlueTec - 258Hp @295 Hp
16.04.2019 ( Read More )
Audi
Gayet memnun kaldım herşey çok iyi Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Opel
Mahir O. Motor öğretmeni olarak ilk yorumum, motor gücünün belirgin bir artışa ulaştığı, aracın daha atak olduğu ve yakıt tüketiminin en az 0,6 litre azaldığını söyleyebilirim. Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
14.02.2017 ( Read More )
Skoda
Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim aracım ve benimle bu kadar ilgilendikleri için Aracımın performansını üst seviyeye sorunsuz taşıdıkları için hizmet mükemmel :) teşekkürler Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
22.10.2016 ( Read More )
Volkswagen
Üst devir bandı için hissedilir bir canlanma var ama 0-2000 devir bandındaki gaz tepkileri adına tatmin edici bir canlanma yok.Bu aralıktaki tepkilerin biraz daha iyi olmasını beklerdim. Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Read More )
BMW
Harika geçen F16 yı geçtik BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp
07.04.2018 ( Read More )
BMW
İşlem öncesi araç değerlerini kontrol edip sağlıklı bir verim alınması için araç değerlerinin kontrol edilmesi ve sonrasında ilgi alaka ve aracımdaki çok bariz performans artışı beni mutlu etti.Ümit abi ve ekibine teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
22.11.2023 ( Read More )
BMW
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
31.01.2020 ( Read More )
Jeep
Sergen A. İşin de profosyonelleşmiş insanların remaps da bulunması güzel. Aracım remaps sayesin de keyif vermeye başladı. Teşekkürler remaps. Jeep Renegade 1.4 Multiair - 140Hp @170 Hp
29.07.2018 ( Read More )
BMW
aracın gercek performansını remaps ile keşfettik ümit beye teşekkür ederiz. BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @220 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Iveco
Dilek İ. Yaptığınızdan beri bir sıkıntı yok teşekkür ederiz iyi çalışmalar Iveco ECODaily 3.0 CR WG - 146Hp @180 Hp
04.05.2018 ( Read More )
Peugeot
Halim G. Gayet memnunum ve arabamı gidişi çekişi bayagı arttı seri kalkışlar alıyorum kılima yı açınca arabamın devri düşmüyor daha yeni araç alımında da tekrardan sizleri tercih edeceğim alperoto nun ilgisinden ve alakasından dolayı teşekkür ediyorum Peugeot 207 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
28.07.2018 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
BMW
Bmw 3.16i aracımda daha önceden ünlü bir markanın ultimate powerboxunu kullanıyordum fakat arıza yaptıktan sonra arıza ile uğraşmamak için yazılım attırmaya karar verdim ve araştırmalarım sonunda en garantili ve referans çokluğu olarak remaps ı buldum yazılım atıldıktan sonra hiç abartısız söylüyorum powerboxlara fark atar hemde ne fark sanki yeni bir araba aldım onu kullanıyormuşım gibi hissettim kesinlikle dibine kadar tavsiye ediyorum arkadaşlar... BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
10.05.2017 ( Read More )
Ford
Aracım Remaps de ki yazılımdan sonra yakıt olarak ve performans olarak bambaşka bir araba oldu kesinlikle tavsiye ediyorum. Ford Transit Connect 1.5 TDCi - 75Hp @95 Hp
08.06.2016 ( Read More )
Toyota
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dedi Toyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp
31.08.2021 ( Read More )
Volkswagen
Aracımın yakıtı oldukca düstü ve mukemmel performans cekis oldu ümit ustam bu isin mükemmeli sımdiden tesekkürler Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Fiat
Oğuzhan A. 1.6 dizel kıvamına geldi:) Yakıt tüketimi sakin kullanımda fabrika verilerini yakalayabiliyorum. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Opel
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!! Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
22.06.2017 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
BMW
Kesinlikle dünya standartlarında bir servis. Aracımla mükkemmel bir şekilde ilgilendiler. Her sorumu cevapladılar. Aldığım hizmetten çok memnunum. Aracım resmen kabuk değiştirdi düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Yüksek devirlerdeki hızlanma ve çekiş ise inanılmaz. Kerem Bey’e bize verdiği kusursuz hizmetten dolayı çok teşekkür ederim. Daha erken yaptırmadığım için pişmanım diyebilirim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
26.02.2019 ( Read More )
BMW
EcoPro modunda 100km de 8.5lt ortalama tüketim varken stage1 sonrası 6.7lt ye düştü buna rağmen sürüş keyfi Comfort moda yükseldi gibi hissettiriyor. artık araba uzun yolda daha keyifli, sollamalar daha güvenli, üstelik de daha az yakıt tüketerek. gayet başarılı buldum. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
26.05.2016 ( Read More )
Audi
Hasan U. Herşeyden önce kalitesinden kimsenin şüphesi olmasın yaptırdığım işlemde hem aracımın problemini çözdüler hemde aracımın gidişi fevkalade şekilde arttı ilgilerinden dolayı Remaps Trabzon Alper AKKOÇ a teşekkür ederim mükemmel hizmet veriyorlar Audi A6 2.0 TDi DPF - 140Hp @175 Hp
15.01.2018 ( Read More )
Ford
Remaps calisanlarina tesekkurlerimi iletmek istiyorum oncelikle ilgi ve alakalari icin Aracimin sehir ici olsun arazi modu olsun performansi hissedilicek derecede artti gaz pedalinin tepkime suresi minimuma indi YAKİT tasarrufu konusuna hiic dikkat etmedim.Benim aradigim performansi arttirmakti Ellerinize saglik Ford Ranger 2.2 TDCi - 160Hp @190 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Chevrolet
Mehmet T. Şunlık performans ve yakıt tüketiminde ortalama %10 oranında bı değişiklik gösterdi teşekkür ederım Chevrolet Captiva 2.2 VCDi - 163Hp @200 Hp
15.06.2018 ( Read More )
Subaru
Güleryüzlü kaliteli hizmet...Aracım söylenen gibi tasarruf ve performans sergiliyor artık..Çok memnunun, teşekkürler Subaru Forester 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
29.11.2018 ( Read More )
Audi
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalar Audi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
2018 VW Caddy 102hp aracıma yaptırdım. Amacım düşük devirlerde, herhangi bir sıkışma anında aracın ani hızlanmasını sağlamak ve yığılmasını önlemekti. Şu ana kadar çok memnunum. Yakıt tasarrufu konusunda ise olumlu bir katkıyı henüz ölçemedim ama performans gayet iyi. Ellerinize sağlık! Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.08.2020 ( Read More )