yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma.
aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar
150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederim
Çok güvenli bir şirket ve servis on numara ! Arabamdan aldım performansından cok memnun kaldim ve haftaya amarok da yapdiracağım emeklerine Salik olsun
2. Kez remaps kalitesi ve memnuniyetİ yaşıyorum.Daha önce 30.000 km de leon fr aracıma yaptırmıştım 122.000km ye kadar sorunsuz binip araç değişikliği için satmıştım. Şimdi 252000km de 1.6 tdi manuel passat için yazılım yaptırmak km den dolayı ne kadarda düşündürse yaptırdım çok aşırı memnun kaldım yaklaşık 5000km oldu araba tamamen değişti her hangi problem yok teşekkürler Ümit abi
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :))Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp11.12.2015( Read More )
Cemil S.Sayın Alper beye çok teşekkür ederim. Mükemmel ve cok profesyonel şekilde hizmet verdi. Başda olan kuşkuları mı boşa çıkardı. Bence Türkiye'de chip tuning yapılacak tek adres Audi Q7 3.0 TDI CR - 272Hp @320 Hp17.11.2017( Read More )
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederimBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.11.2020( Read More )
Araç performansını çok degiştirdi 150 ile gidecegim gazla 180 hızı görüyorum önceden bir ve ikinci viteste pati çekiyordu şimdi 3 e kadar çekiyorrr ;)BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @220 Hp17.08.2020( Read More )
2014 Model BMW 1.16i için uygulama yapıldı, araç yaklaşık olarak 225 Hp oldu, performans, hızlanma, vites geçişleri çok başarılı, yaklaşık 7 yıldır aldığım tüm araçlara uygulama yaptırıyorum, hepsinden de memnun kaldım. Ancak, bu son yapılan bir başka güzel oldu, ellerinize sağlık.BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp16.12.2015( Read More )
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarlaMercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp21.06.2017( Read More )