PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 km
Eskisiden daha performansli daha agrefis dusunen arkadaslara tavsiyem daha fazla dusunmeyin ve yaptirin. Yakitta bile farkini goruceksiniz. Tesekkurler Remaps ailesi.
Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum
ben yaZılımdan sonra bu kardar hisli bu kadar hevesli olacğını bilmiyordum gerçekten arabam özellikle 3.vites baya baya iyi tabikide remaps farkı TEŞEKKÜRLER Volkswagen Polo 1.4 TDi - 90Hp @115 Hp21.06.2017( Read More )
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. TeşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.04.2021( Read More )
yazılım sonrası aracım az yakıp çok performans vermeye başladı . Bu işi türkiyede en iyi ve sağlıklı yapan tek firma.
aldıkları parayı sonuna kadar hakkediyorlar
150hp passatım 200 hp oldu aşırı zevkli hale geldi şiddetle tavsiye ederim .ilgilerinden dolayı teşekkür ederimVolkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp18.08.2020( Read More )
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :)Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp17.12.2017( Read More )
Kürşat K.Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp26.11.2020( Read More )
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır.Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp04.11.2021( Read More )
5 20 d aracima yaptirdigim islemin performansi bekledigimin ustunde:) dusunenler hic dusunmesin hem yakit dustu hem performans super. Tesekkurler.BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp12.08.2015( Read More )
Normal kullanımda yakıt tüketimimiz azaldı, performans istediğimizde de kesinlikle tatmin eder düzeye geldi, elinize sağlık..Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp30.11.2017( Read More )
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık.Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp10.07.2015( Read More )
Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum.Opel Corsa 1.7 DTI - 75Hp @115 Hp17.08.2017( Read More )
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyiOpel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp10.08.2016( Read More )