Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim.
Trabzon şubesinde uygulandı. Alper bey çok yakın ve ilgiliydi. Aracımda yakıt tasarrufu çok olmasada güç olarak şahlandı. Gittikçe gidiyor tutamıyorum arabayı.
Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler.
Köksal K.İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remapsVolkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp16.10.2018( Read More )
Aydın K.Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum.Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp31.03.2019( Read More )
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler....Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp20.06.2017( Read More )
Yazılım sonrası araçın gidişi değişti.
Yazılım yükleme esnasında bilgilendirmeler de üst düzey profesyonel seviyede.
Aracın toleranslar içinde maksimum yazılım.
Çok memnunum ve yakın zamanda ikinci aracıma da yazılım attıracağım.
Herkese tavsiye ederimVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp30.11.2018( Read More )
Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp26.01.2017( Read More )
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!!Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp22.06.2017( Read More )
Linea 1.4 Tjet aracıma uygulama yaptırdım. Test sürüşünde araçtaki farklılık hemen hissedildi. Yakita iliskin durumu kullandikca gorecegimi düşünüyorum. Aracımın hava yastığı ikaz lambası yanmaya başladı arkadaşlar islem ile ilgili olmadığını belirttiler. Herşey icin teşekkürler. Linea Tjet icin tavsiye ederim.Fiat Linea 1.4 T-Jet - 120Hp @155 Hp29.05.2019( Read More )
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS...Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp21.03.2017( Read More )
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlıkOpel Corsa 1.3 CDTI - 70Hp @100 Hp11.02.2016( Read More )
AUDI A4 1.8 t aracıma yazılım yaptırdım çok memnun kaldım türkiyenin en iyi işi yapan firma ekip olarak çok iyiler hem aracımdan hemde müsteri ilişkilerinden çok fazla memnun kaldım işlerinin herzaman arkasında duran bir firma tavsiye edilmeyecek bir firma değil herkesin denemesini tavsiye ederim ilgi için teşekkür ederimAudi A4 Cabrio 1.8 T - 163Hp @195 Hp02.11.2018( Read More )
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum..Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp17.03.2018( Read More )
Remaps Ümit DOĞAN abim ve ekibi bu işte gerçekten profesyonel yazılımın bağımlılık yaptığına şahit olacağınız adres en az 7 adet aracıma yazılım yaptırdım ve hepsi birbirinden başarılı sıfır aracımda bile hiç düşünmeden ilk yaptırdığım şey yazılım oldu. herşey için teşekkürler.Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp19.04.2017( Read More )
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp28.06.2018( Read More )