Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi
Kesinlikle ekonomik kullanımda yakıt tasarrufu sağladığını ve performans kullanımında ise kendi motor havmi ve sekmentideki arabaların önüne geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim yaptıranların pişman olmayacağı bir uygulama tabiki şahsi fikrimdir
aracıma yapılan yazılımda başta Ümit Bey ve ilgili takım arkadaşlarına çok teşekkür ederim.güç ve tork artışının yanı sıra yakıt tüketimi de azalmıştır.emeğinize sağlık
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor.
Kadir Furkan A.Daha önce başka firmaların yazılımlarınıda denedim ama gördümki kalite tesadüf deilmiş trabzon remaps alper akkoç abimize yazılımımızı yaptırdıgımızdan ötürü çok mutlu ve memnunuz teşekkürler REMAPS
Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp29.05.2019( Read More )
Ömer Sultan G.Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederimVolkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp05.12.2022( Read More )
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglikSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )
E92 aracıma Soft yazılım yapıldı ve çok memnunum. Ümit abiyi yıllardır tanırım ve yıllardır arabalarıma yazılım yaptırırım. Kalite BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp22.11.2023( Read More )
Merhabalar öncelikle
Remaps Maslak şubesinde Kia Rio 1.4 crdi 2016 aracıma yazılım işlemi yaptırdım.Kerem Bey sağolsun çok yardımcı oldu. Ortalama yılda 60 bin km yol yapan birisi olarak konuşuyorum. Arkadaşlar gerçekten çok farkını gördüm gaz tepkisi olsun yakıt tüketimi konusundan olsun her yönüyle artısı var. 1.6 tdi passatlar peşimden gelemiyor daha bişey söylememe gerek yok heralde teşekkürler Remaps...Kia Rio 1.4 CRDI - 90Hp @110 Hp14.03.2018( Read More )
Ali K.Yazılım yapılalı daha 1 hafta oldu.Araç1.2tdi gerçekten inanılmaz bir güç artışı oldu .özellikle düşük devirde şehir içi trafikte sıkıntı yaşatıyordu yazılımdan sonra sorun kalmadı performansında çok yükseldi.yazılım yaptırmayı düşünüp te terettutde kalanlar hic düşünmeden yaptırın. Remaps a teşekkür lerVolkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp21.11.2017( Read More )
Aracıma yapılan Stage1 yazılımdan oldukça memnunum, 150hp 320nm net güç ve tork elde ettik. Sürüş esnasında oldukça memnun edici, Arabamı sevmeye başladım. Yapılan işlemler ve samimiyetli yaklaşımlarından dolayı Ümit Doğan ve ekibine teşekkür ederim.Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp10.11.2020( Read More )
Aracın performansı hissedilir derecede arttı. Ayrıca çalışanlar çok profesyönel. Verilen her kuruşu sonuna kadar hakediyorlar. Teşekkürler, ellerinize sağlık.Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp03.02.2018( Read More )
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS...Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp21.03.2017( Read More )
2011 Citroen C5 e-hdi arabama uygulanan yazılım işlemi arabanın otomatik vites geçişlerini ve şehir içi hızlanmasını iyileştirip rahatlattı. Ümit Doğan'ı tavsiye ederim.Citroën C5 1.6 e-Hdi - 112Hp @140 Hp05.04.2016( Read More )
Merhabalar,,
Araçlarımın birçoğunu yaptırdığım gibi bu aracımı da Volvo Remaps ümit kardeşimiz ve ekibine bıraktım.. ve herzamanki gibi mükemmel bir güç ve mükemmel sürüş keyfi..
ellerinize saglık.. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp03.09.2018( Read More )
Aracimi aldigimda x firma tarafindan sacma sapan yazilim yazilmisti arac yolda esp isigi yakip
Gaz kesiyordu firmayla gorusup gelip gidip yazilim degistirdiler is cigrindan cikti internetten baktim repams buldum ve maslak subesini aradim yazilimsal oldugu getirmemi istediler aracimi goturdum ilgilendiler sagolsunlar herseyi duzeldi herseyden cok memnunum bundan sonra
Hep remapstayim ellerine kollarina saglik Mercedes A 180 - 122Hp @175 Hp04.11.2021( Read More )