Yazılımdan gayet memlunum ve harika ben boyle bir performans hic bir yazılım da almadım herkeze remaps öneriyorum yapan arkadaslara cok tesekkur ediyorum.
Kesinlikle harika bir isletme,calisanlar,ilgi,alaka ve kalite 10 uzerinden 10, araclarinizi gonul rahatligi ile birakabilirsiniz,2 aracimi yaptirdim 3.sunu en uygun oldugum vakitde getirecegim her sey icin cok tesekkurler.BMW 7-Serisi 730d - 231Hp @272 Hp11.03.2019( Read More )
Fabrikadan 2.0 motorla çıkan araca 150 beygir koyulması gercekten büyük saçmalık. Neden bu aracı aldım diye düşünürken yazılımla +200 hp oldu ve gercekten muhteşem bir fark var BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp28.06.2018( Read More )
Yaptırmış olduğum uygulama tüm isteklerimi (güç hızlanma yakıt düşmesi) fazlasıyla karşıladı. Uzun yol keyfi anlatılmaz ve tabi bir çok arabanın kalkışlarda arkamda kalması da cabası. Aracım 2015 olduğu için çok araştırdım REMAPS müşteri memnuniyetinin çok yüksek olduğunu gördüm ve uygulamayı kendilerine yaptırdım. Uygulama sonrası tüm sorularıma cevap bulmam ve aracıma yapılam müthiş uygulama için teşekkürler Remaps...Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp12.12.2015( Read More )
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim..Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.04.2016( Read More )
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederizAudi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp31.08.2021( Read More )
İlk başlarda farkına varamamıştım aracım f30 320 ied 225 bg oldu aynı araçtan arkadaşımda vardı onunla kapışınca olayın ciddiyetini anladım aracım süper oldu ve remaps işini bilerek yapıyor aracın motorla alakalı herşeyini konturol ettikten sonra işlemi yapıyor içim çok rahat ümit bey ve ekibine tşk ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp21.10.2018( Read More )
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydiAudi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp05.02.2020( Read More )
Kia pro ceed 1.6crdi kullaniyorum orjinal 128 hp aracimi yazilimla 165hp ye cikartan umit dogan sayesinde ust devirleri zayif olan aracim suan ust ve alt devirler oldukca canli.ve seri bir hale gelmis durumda cok tesekkur ediyorum umit abim ve yaklasik 9yildir tanidigim isinin en iyi yazilim firmasiKia Cee'd 1.6 CRDi - 115Hp @145 Hp17.04.2018( Read More )
Merhaba, 2005 model touareg 2.5 tdi aracımı aldığıma çok pişman olmuştum , performansı, yakıt değerleri beni ziyadesiyle üzmüştü. Remaps te yaptırdığım uygulamadan sonra aracımı tanıyamadım performansı mükemmel oldu vites değişimleri çok seri oldu ve yakıt değerleri %20 oranında düştü, teşekkür ederim Remaps Ümit Doğan , ellerine sağlık Volkswagen Touareg 2.5 TDi R5 - 174Hp @204 Hp31.03.2020( Read More )
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remapsBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
F30 3.16i 136 beygirken şu anda 4.28i ile neredeyse kıyaslanabilecek performansa sahip ayrıca yakıtta 1 lt. azalma var. bugüne kadar da herhangi bir sorunla karşılaşmadım. ( MAŞALLAH) :)BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp13.12.2015( Read More )
Murat Ö.Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp04.11.2021( Read More )
Mustafa Ugur T.Merhaba. 2011 model volvo s60 2.0 203 ps aracıma remaps tarafından yapılan yazılım ile aracım bambaşka bir araç oldu.İnanılmaz atak ve alt devirlerdeki yüksek torkla sürüş keyfi benzersiz oldu. Koray TALİN beyin konuya hakimiyeti, sorduğumuz sorulara yaklaşım ve cevapları ile gün sonunda mükemmel bir hizmet aldığımı hissettim. Remapsı herkese tavsiye ederim. Teşekkürler REMAPSI... Volvo S60 2.0 T - 203Hp @270 Hp19.04.2018( Read More )
2016 20 tdi caddy mi yazılım yaptırdım fark okadar bariz belliki sanki caddy nin 20 tdi motoru yerine 40 tdi motor takılmış gibi aldığınız para helali hoş olsun Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp10.11.2020( Read More )