PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach

Comments of Customers (Read All Comments)

BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volvo
Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler.... Volvo S60 1.6 T4 - 180Hp @190 Hp
20.06.2017 ( Read More )
Ford
Fatıh U. Aracımındaki değişimden dolayı çok memnunum hiç bu kadarını tahmin etmiyordum. Öncelikle TRABZON remaps Alper AKKOÇ’a ve REMAPS ailesine teşekkürler. Ford Fiesta 1.5 TDCI - 75Hp @95 Hp
09.02.2018 ( Read More )
Renault
Aracımın Performansının Kesin Olarak Arttığını Gözlemliyorum.Yakıt Tüketimi Konusunda Herhangi Bir Fikirim Henüz Oluşmadı.Eline Sağlık Remaps.. Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp
07.04.2018 ( Read More )
Renault
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık. Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp
10.07.2015 ( Read More )
Ford
Araçtan çok memnunum iyiki sizi tercih atmışım herşey için çok tşk Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Seat
Samet B. Basarili bir uygulama kesinlikle tavsiye ederim.tesekkurler Remaps Seat Leon 1.2 TSi - 105Hp @130 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Mercedes
Çok teşekkür ederim çok memnunum ;) Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
22.06.2017 ( Read More )
BMW
Teşekkür ederim bu işte 1 numara olduğunuz kalitenizden yaptığınız işten belli BMW 5-Serisi 525d - 177Hp @215 Hp
09.08.2016 ( Read More )
BMW
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. Teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.04.2021 ( Read More )
Volkswagen
Herkese merhaba; 2012 E250 4 matic aracıma yazılım işlemi uygulattım… Geç hızlanma, tepkime hantallığı ortadan kalktı.. yüksek süratte gücü daha iyi hissediyorum… daha evvel başka yerde yazılım yaptırmıştım. Araç çabuk hızlanıyordu ancak son sürat daha azdı.. şimdi daha dengeli bi hızlanma ve daha yüksek bi sürati elde ettik… Teşekkürler REMAPS.. Volkswagen Passat 2.0 TDI CR - 150Hp @195 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
Açıkçası size geldiktrn sonra araba performansının ne olduğunu öğrendim. Emeğinize teşekkürler... BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.06.2019 ( Read More )
Volkswagen
Sagliksiz hissi vermiyor. Trafikte istediginiz arabayi sollayabiliyorsunuz. Deli gibi basip(ben yaptim siz yapmayin hiz duygusu kalkiyor iyi degil fazla hiz) bir depoyla 800 km gidince mutlu ediyor. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
16.01.2018 ( Read More )
Citroën
Sefa C. Kesinlikle bu isi yapan alper akkoc isini hakkiyla yapiyor ise olan ozeni takdire şayan yapilan iptal yazilimida gayet iyi islerinizde basarilar. Citroën C5 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp
18.01.2018 ( Read More )
Renault
Aracin performansi inanilmaz degisti elinize saglik Renault Megane 1.6 DCi - 130Hp @160 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Nissan
Çok memnun kaldık herkese tavsiye ederim Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
06.11.2021 ( Read More )
Volkswagen
Mükemmel Volkswagen Passat 2.0 TDI CR Bi Turbo - 240Hp @290 Hp
27.02.2022 ( Read More )
Ford
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS... Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp
21.03.2017 ( Read More )
Chevrolet
Aracımın performansı çok çok iyi oldu, ayrıca sakın kullanımlarda yakıt tukutimide azaldı. Son derece profesyonel bir kuruluş ve bu işi iyi biliyorlar. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
11.02.2019 ( Read More )
Citroën
Profesyonel bir hizmet .. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
06.08.2021 ( Read More )
Mercedes
Uygulama sonrası çok ciddi performans artışı oldu. Emeğinize sağlık, teşekkür ederim. Mercedes A A180 - 122Hp @175 Hp
05.11.2018 ( Read More )
Ford
Fazla söze gerek yok kalite & USTALIK konuşuyor Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
07.05.2018 ( Read More )
Porsche
Çok memnun kaldım Porsche Panamera 4S diesel - 422Hp @530 Hp
17.02.2022 ( Read More )
Peugeot
Aracıma 2. Ayda yazılım yaptirdim. hem performans hemde takit olarak çok faydasını gördüm. Remaps sa cok teşekkür ederim Peugeot Bipper 1.4 HDI - 70Hp @92 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Skoda
Arac performansi inanilmaz degisti ve yakitla gozle gorulur bi dusus oldu ben cok memnunum tesekurler Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Mitsubishi
İlgi alakadan arıza tesbitinden ve çözümlerinden çok memnun kaldık. Teşekkürler ederiz remaps ailesine. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp
29.10.2024 ( Read More )
Volkswagen
Selçuk S. 1.2 tsi Dsg polo lounge aracım mükemmel bi değişim yaşadı teşekkürler Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
05.06.2018 ( Read More )
Volkswagen
Erdem S. Ümit Doğan varken yüksek hacimli motor almaya gerek yok teşekkür ederiz remaps ailesine Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
15.08.2017 ( Read More )
Skoda
Halil İbrahim S. Aracimin performansı oldukca arttı. Hicbir problem yaşamış degilim. Dilediğiniz takdirde eski yazılımınızı geri yükleyebilirsiniz. Skoda Superb 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp
21.12.2019 ( Read More )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Read More )