PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach
1 Mayıs 2018 günü 2017 model 1.6 dizel otomatik Opel insignia aracıma yazılım yüklemesi yapıldı Aracın performansı hissedilir derecede arttığı gibi yakıt tüketiminde yaklaşık yüzde 10 civarında düştü Kendilerine çok teşekkür ediyorum
Tavsiyem Ne olduğunu bilmediğiniz yerlere bu tür işlemler yaptırmayın. Ümit abim tecrübelerini konuşturdu. Yakıt normal kullanımda düştü. Araç çok zevkli bi hal aldı.
Opel insignia 1.6 180 bg lik aracım yalıtım 1 lt kadar düştü şehir ici 8.4 yakıyor hızlanması daha cabuk oluyor ve daha seri ama 280 yapmasını beklemeyin : )
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyi
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor.
Remaps firmasini uzun zamandir tanirim. Araclarimin yazilim islerini hep bu firmada yaptirdm. Neredeyse hic sorun yasamadim. Ailecek arabalardan Cok memnun kaldik. Remaps ailesine ve umit dogana Tesekkur ederizAudi A8 3.0 V6 TDI - 211Hp @320 Hp31.08.2021( Read More )
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlıkAudi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp28.01.2016( Read More )
Su ana kadar kendi 2 aracım olmak üzere arkadaslarımın da araclarını yaptırdım toplamda 6 olmuştur hiç bir olumsuzluk yasamadım kesinlikle müşteri memnuniyeti herşeyden önce önplanda tutulan kurumsal bir firma ahmet beyin tecrübesi kerembeyin sempatikligi güleryüzlülüğü yakışıklığı firma yüzü olarak super ve ikisininde pozitif enerji dolu olmasıyla birlikte muhteşem olmuş tebrik ederim iyi ekip iyi işler demek :))))Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDM - 120Hp @145 Hp16.11.2019( Read More )
Aracıma yapılan Stage1 yazılımdan oldukça memnunum, 150hp 320nm net güç ve tork elde ettik. Sürüş esnasında oldukça memnun edici, Arabamı sevmeye başladım. Yapılan işlemler ve samimiyetli yaklaşımlarından dolayı Ümit Doğan ve ekibine teşekkür ederim.Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp10.11.2020( Read More )
Araçların ruhuyla oynayan profosyonel bir ekip... Aracın motorunu yer gibi saçmalıklara bakmayın. 80000 km sürdüm, yok böylesi keyif ve ekonomi... Hem yapılan işlemin temizliği, hem güleryüz. Teşekkürler Ümit Bey. BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp21.06.2017( Read More )
Aracı aldığım gün arkadaşımın tavsiyesi ile yazılım yapıldı. X1 2014 aracım 143 HP den 245 HP ye yükseldi. Gaz tepkimesi , max hız ve çekiş muazzam derecede yükseldi. Tüm Remaps ailesine teşekkür ederim. BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp06.01.2020( Read More )
Berk K.Aracıma özel yazılım yapılması güzel.
Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli.
Yakıtı daha deneyimleyemedim.
Duman atma gibi bir sıkıntı da yok.
3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor.
Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp08.08.2018( Read More )
Saffet A.Araçım uygulama yapmadan önce gitmiyodu yakıt tüketimi fazla yakıyodu şimdi araçım beklentimden daha iyi gidiyor yakit eskiye göre gayet başarılı Bir uygulama oldu Remaps iyi bi tercih oldu benim için teşekkürler diliyorum Renault Kangoo 1.5 DCi - 65Hp @85 Hp21.02.2018( Read More )
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz.BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
2008 focus tdci 110 luk aracıma daha önce farklı yerlerde yaptırdığım yazılımları yaptığım test sürüşünden sonra iptal ettirdim araç patiye kalıyodu kalkışta ama remaps la yazılım cidden bambaşka kalkışta pati yok araç 3000 devirden sonra çıldırıyo taki 5500 devire kadar sürekli ivmelenme halinde siz ne isterseniz neyi kıs neyi aç derseniz ümit doğan tamamen isteklerinize yönelik giriyo değerleri ecuya... arkadaşlar bu işin üstadı remaps ümit doğandır gözünüz kapalı aracı emanet edin zaten siz istesenizde aracın kaldıramayacağını yapmaz... m******* filan hikaye prof yazılım remaps dır... artık focusla yollar bambaşka teşekkürler REMAPS...Ford Focus 1.6 TDCi - 109Hp @136 Hp21.03.2017( Read More )
Ford Ranger bmw 5.20 ve nissan xtrail araçlarıma bir ay içinde yazılım yaptırdım . Hepsinden çok memnunum . Performans ve yakıt olarak çok farkettiler. Teşekkürler remaps ailesiBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp09.02.2019( Read More )