PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır.
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun.
Yazılım sonrası aracın, 'eco pro' modundaki ölü tavrı gitti. 'sport+' modunda ise tepkileri safkan bir spor otomobile dönüştü.Teşekkürler Ümit Doğan...
Bmw 5.30d aracıma yazılım uygulaması yaptırdım. Sorunsuz ve kaliteli hizmet için Ümit Doğan ve Remaps ekibine teşekkür ederim. Herkese de tavsiye ederim.
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum.Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp18.09.2020( Read More )
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remapsKia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp07.05.2018( Read More )
Ersan G.Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp20.04.2017( Read More )
2 hafta kadar önce remaps maslakta 2016 bmw 1.16d 115hp 270nm torka sahip aracıma yazılım yaptırdım. Yaptırmadan önce kafamda çok soru işareti vardı fakat yazılım sonrası araç resmen canlandı. Çevremdeki herkese de tavsiye ediyorum. Hem yakıt ekonomisi hem performans daha ne olsun.BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp26.01.2017( Read More )
Ümit Bey ve ekibinin ilgisi ve profesyonel yaklaşımları ile güvenle aracımı teslim ettim. Performans artışından, sorunsuz geçen süre ve servis ziyaretlerinden çok memnun kaldım. Güvenle tavsiye ediyorum.BMW 7-Serisi 730d - 211Hp @300 Hp05.12.2022( Read More )
Merhaba, öncelikle esnaflık ve işletmeciliklerinden dolayı minnettarım.
Kuruluşundan bu güne kadar kendi araçlarıma, eş dost araçlarına ve şimdi müşterilerimin araçlarına uygulamalar yaptırıyorum en ufak sorun yaşamadık. Araçlar güvende, sürücüler mutlu..
Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eder, başarılarının devamını dilerim.
Audi A6 3.0 V6 TDi - 272Hp @320 Hp09.11.2020( Read More )
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp10.08.2018( Read More )
Tek kelimeyle mükemmel bi firmasınız arızamı hiçbir firma silemedi keşke daha önceden bulsaydım sizi herkese tavsiye ediyorum sizi teşekkürler remapssRenault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp16.10.2018( Read More )
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum..Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp17.03.2018( Read More )
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp10.11.2017( Read More )
Ömer Sultan G.Beklediğimden kat kat daha üstün bir performans elde ettim işini hakkıyla yapan en ince detayına kadar koşuşturan kişiliklerin hastasıyım ilginiz alakanız ve yaptığınız işten ötürü teşekkür ederimVolkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp05.12.2022( Read More )
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :))Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp11.12.2015( Read More )
Yorumu bu aracımı 2 yıl sonra remaps tarafından profesyonel şekilde yazılım yapıldıktan sonra yazmam daha faydalı olacaktır. 300 km deyken Ümit yazılım yaptı 25000 km de aracı sattım en ufak bir problem yaşamadım 1.2 TSI araç o kadar stabil ve güzel yürüyordu ki ben dahil herkes çok hayran kalmıştı. Ellerine emeğine sağlık Ümit Doğan bu işte benim için teksin...Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp27.06.2017( Read More )