Öncelikle ümit beye ve tüm ekibine cok teşekkür ederim hersey den önce göstermiş oldukları ilgi alaka beni çok mutlu etti. Öncelikle chip ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı kararsızdim sonra remaps gibi profesyonel ve işin uzmanı bir yerle tanışınca aklımdaki bütün soru işaretleri kalktı aracım bmw 116i şuanda ciddi bir yakıt tasarrufu ve çok ama çok eğlenceli ve güçlü sürüş keyfi yaşıyorum remaps bu işin uzmanı herkese tavsiye ediyorum teşekkürler
Bmw 3.16i aracımda daha önceden ünlü bir markanın ultimate powerboxunu kullanıyordum fakat arıza yaptıktan sonra arıza ile uğraşmamak için yazılım attırmaya karar verdim ve araştırmalarım sonunda en garantili ve referans çokluğu olarak remaps ı buldum yazılım atıldıktan sonra hiç abartısız söylüyorum powerboxlara fark atar hemde ne fark sanki yeni bir araba aldım onu kullanıyormuşım gibi hissettim kesinlikle dibine kadar tavsiye ediyorum arkadaşlar...
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederim
bmw 320d kullanmak keyifliydi ama artık çok eğlenceli oldu. Neden daha önce yazılım yaptırmadım bilemiyorum. Araba muhteşem hızlanıyor. Teşekkür Ümit Doğan Remaps
Aracım gerçek gücü ve dayanıklılığına kavuştu. Çok cıddi bir fark yarattı yapılan işlem ve yanısıra bir o kadarda güvenli olarak keyfini çıkarıyorum. Tesekkkür ederim remaps ailesine
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:)
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık.
Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp22.06.2017( Read More )
Kesinlikte performans artışı var. Tahmin etmem gerekirse %30 veya üzeri değişim olmuştur diyebilirim.
Ayrıca ilk işlemden bir süre sonra, başa bir sebepten servise gitmem gerekmiş ve tekrar fabrika ayarlarına döndürmüşlerdi. İkinci defa geldiğimde para almadan tekrar yükleme yaptılar. Esnaflık da var. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp15.10.2018( Read More )
Doğukan İ.Öncelikle bana her konuda desteğini esirgemeyen Bursa remaps Salih Bilal Çobana ve tüm arabalarımda ki performans yazılımları için Ümit Doğan ve ekibine teşekkürler BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @235 Hp30.03.2020( Read More )
Ersan G.Merhabalar ben yapmış olduğunuz yazılımlardan çok memnun kalıyorum şimdiye kadar 6 adet aracıma yazilim yaptırdım Ve çok memnun kaldım performans süper en son volkswagen cady anlatılmaz yaşanır tebrikler Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp20.04.2017( Read More )
Merhaba, bugüne kadar araç değil kağnı kullanıyormusum meğerse,aracımın performansından ve yakıt tasarrufundan çok memnunum,aracımla ilgilenirken ayrıca da bizimle olan ilginiz ve alakanızda aşırı derecede takdire şahan,kendimi en yakın dostlarımın arasında hissettirdiğiniz için de çok teşekkür ederim, herkese acele etmesini tavsiye ederim ki,benim gibi geç kaldığınız için pişman olmayın,hoşcakalın..Volkswagen Golf 1.6 TDi - 90Hp @150 Hp13.05.2017( Read More )
Araca yazılım atmakta kararsızdım zararı olur diye endişelerim vardı remaps beni bu konuda bilgilendirirdi ve şuan aracım hem yakıt tasarrufu sağlıyor hemde çekişi çok iyi teşekkür ediyorum BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp17.02.2022( Read More )
İşinde en iyi olmak için fazla fazla yatırım yapmışlar. Yazılımdan bir süre sonra “şu devir aralığında daha az yaksa” diye gittim. Hemen yeni yazılım yaparak talebimi karşıladılar. Paket program kullanmayıp kendi yazılımlarını yapmalarının getirisi. Uzun kullanımdan sonra daha detaylı yazmak istiyorum.Renault Talisman 1.6 DCi - 160Hp @180 Hp18.09.2020( Read More )
Ümit Doğan bu konuda KESİNLİKLE BÜYÜK ÜSTAD. Araçtan aldığım güce inanamıyorum. Hem çok güçlü hemde hiç sorun yaşamadım. Mühteşem sonuç. Büyük motor araca gerek Yok. Bmw için kesinlikle tavsiye ederimBMW Z4 20i - 184Hp @280 Hp21.03.2017( Read More )
İlk kez böyle bir uygulama yaptırdım. Burada ümit beyin göstermiş olduğu ilgi ve alaka ile vermiis olduğu bilgi etkili olduğu. İyi ki de yaptirmisim. Arbamin gücü hissedilen derecede arttı. Memnun kaldim. Tavsiye ederim. Kesinlikle doğru adres. Teşekkürler ümit bey ve remapsRenault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp21.05.2017( Read More )
Merhabalar,,
Araçlarımın birçoğunu yaptırdığım gibi bu aracımı da Volvo Remaps ümit kardeşimiz ve ekibine bıraktım.. ve herzamanki gibi mükemmel bir güç ve mükemmel sürüş keyfi..
ellerinize saglık.. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp03.09.2018( Read More )
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp09.12.2023( Read More )
Profesyonellik ve özveri ile çok çalışıp , kopyacılık yapmadan tamamen kendine özgü kalite ile işlem yapan , Ümit bey ve çalışma arkadaşlarına canı gönülden teşekkür ederim.Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp09.11.2020( Read More )
Aracım F10 520 dizel Aracımda oluşan basınç kaçağını ve buna bağlı kara duman sorununu nokta atış ile çözüme kavuştu bir dünya para harcayarak çözemediğim sorunu çözdüler sağolasunlar BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp04.11.2021( Read More )