Güleryüz, ilgi alaka ve profesyonellik ne ararsanız burada. Gözünüz kapalı aracınızı teslim edebileceğiniz yegane garaj.Çok teşekkürler Ümit DOĞAN ve ekibi.
Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği .
Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle.
Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde.
Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum.
Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :)
Aracıma kesinlikle kullanım zevki,yakıt olarak düşme sağladı Remapse çok teşekkür ederim.Herkese tavsiye ederim işinde çok başarılıBMW 5-Serisi 525d - 204Hp @300 Hp05.12.2022( Read More )
Müşteriyle ilişkileri çok pozitif ve sorulan tüm sorulara net bir şekilde cevap alabileceğiniz kurumsal bir kurum, satış ve sonrasında çok yardımcı oldular tüm ekibe çok teşekkür ederim performans ve yapılan işlemler çok etkileyici ve üst düzeyde, profesyonel işçilik teşekkürler Remaps Ailesi Ve Ümit DOĞAN.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp20.08.2019( Read More )
Her aracıma yaptırdığım gibi bu aracımıda alır almaz Remaps’a getirdim. Profesyonel yazılım desteğimi aldım. Her aracımda olduğu gibi yakıtta azalma ve performansta artış gerçekleşti. Buda bana sürüş zevki ve bütçe tasarrrufu sağlıyor. Her kuruşu hakeden ve kendini 4-5 depoda amorti eden bir iş bu. Yani verdiğiniz para size kısa sürede sürüş zevki ve para olarak geri dönüyor. Teşekkürler Remaps ve Ümit DoğanMercedes Viano 22 CDI - 150Hp @180 Hp23.02.2018( Read More )
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp10.11.2017( Read More )
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.05.2019( Read More )
Daha önce başka bir firmaya yazılımla Dpf iptali yaptırmıştım, fakat aracım sık sık 3000 deviri geçmiyordu, sorunu bir türlü çözemediler, remaps yeni bir yazılım atarak bu sorunu çözdü, şu an sorunsuz aracımı kullanıyorum, teşekkür ederim..Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp05.02.2020( Read More )
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim...BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
5 aydır sorunsuz kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım. Daha önceden yazılımsız kullandığıma pişmanım. Gerçekten çok fark etti.Seat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp29.10.2024( Read More )
Hasan E.Sayın Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim artık aracım remaps profesyonel chip tuning uygulaması sayesinde artık daha iyi performanslı ve yakıt tasarruflu teşekkürler Alper Akkoç Skoda Octavia 1.9TDi - 130Hp @165 Hp16.10.2018( Read More )
polo 1.2 tdi bluemotion aracimda performans yazılımı islemi yapıldı inanılmaz sekilde farkettigini soylemeliyim hem cekis yonunden hemde yakit yonunden tesekkurler ümit doğan ve ekibine.Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp19.04.2017( Read More )
2012 e90 bmw 320D aracımı çok daha hızlı vede keyifli olmasında emeği geçen ümit doğan ve saygıdeğer remaps çalışanlarına şükranlarımı borç bilirim performans uç noktalara hissedilir bir şekilde ulaştBMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp19.04.2017( Read More )
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek
Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dediToyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp31.08.2021( Read More )