PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach
Umit Dogan. Bu iste gercek uzman olan yegane insanlardan. Sindiye kadar 6 aracina da yazilim yapildi ve performans konusubsa cok memnunum. Firmalarin sadece bir yazilim farki ile uzerine koyduklari Binlerce Dolar, Eur fiyat farklarina aldanmayin. Remaps leyin cok guclu olsun, REMAPS leyin az yaksin.
Bmw 3.16i aracima yapilan yazilimla arac resmen kendine geldi inanilmaz bir degisimle cok keyifli bir surus tecrubesi yasatiyor ayricada yetkili servislerin dahi cozemedigi sorunlar cozuldu. Umit bey ve profesyonel ekibine cok tesekkur ederim.
Sn. Ümit Doğan 'ın profesyonelliği aracımın yanına geldiğinde belli oldu. Rölanti sesinden emme manifoltunda çatlak olduğunu anladı. Boru turbo girişinden kırılmış. Yazılım da yapınca aracım kendini buldu. Hızlı ve sorunsuz. Tavsiye ederim.
Serkan D.mükemmellik böyle birşey heralde 75 hp ve 200 nm olan clio 4 1.5 dci aracımın içinden resmen canavar cıktı dyno test sonucu 105.9 hp ve 267 nm olmuş akçakoca yolunda test ettiğim bir başka veride 5.vites 3000 devir 165 km hız gördüm hantallık bakımından birşey kalmamış yakıt durumumda çeyrek depo 800km deyim daha nekadar gider bilmiyorum depo 50litre alıyor zonguldak ereğli remaps bayiinden yüksel özel arkadaşıma bu sürecte en başından en sonuna kadar sabırla aracım ve benimle ilgilendiği için teşekkür ederim gözünüz arkada kalmasın işinin arkasında duran sağlam bir firmayla çalıştığım için ayrıca mutluyum TÜRKİYE de bu yazılım işinde işinin ehli bir firma varsa buda remapsdır herşey için teşekkürler remaps...........Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp08.09.2017( Read More )
Araba 4. Vitesde patiye düşermi ? Yazılımdan sonra düşüyo ama biraz dikkatli kullanmak lazım araç efsane uzuyo , son hız 266 yı gördüm , BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp10.11.2017( Read More )
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Ahmet K.Benim için aracımda remaps uygulamasından önce ve sonra iki ayrı kavram niteliğinde değerlendirecegim şekilde büyük bir değişim farkı oluştu uygulamayı yaptıktan sonra farklı bir araç kullandığım hissi uyandırdi ilgi alaka ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak remaps kalitesini ve memnuniyetini bize sunan REMAPS TRABZON ALPER AKKOÇ beye teşekkür ederimFiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp28.07.2018( Read More )
Ben bütün araçlsrımda (rover,passat,subaru,ford,opel vs) remaps ile calistim. Ümit Doğan ve ekibi son derece bilgili ve tecrübeli. Tüm araçlarimda beklentilerimin üzrrinde sonuç aldım. Yazılım/chip uygulaması yaptıracak araç sahiplerine tavsiyem şu ki; araçlarınız da olnası gereken performans artışı ve yakıt tasarrufu oranlar8nını profosyonel remaps ekibine bırakıp güvenle uzun yıllar binin,derim..Sözünün ve yaptığı işin arkasında duran Ümit Doğan ve tüm remaps ekibine yürekten teşekkür ederim...iyi ki varsınız....Ford Focus 1.6 TDCi - 95Hp @120 Hp21.06.2017( Read More )
Arabamın çekişi hissedilir derecede arttı ümit abinin yaklaşımı ve tavırları çok samimi, araba müşteri farketmeden herkesle yakından ilgilenmesi çok hoşuma gitti. Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Öncelikle ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ediyorum.. Aracıma vermiş olduğunuz hizmetten çok memnun kaldım. Ankara istanbul arası 6. Vitesden hiç 5 e çekmeden. 130 km ile ve yakıt tüketimimde ise 1.5 lt gibi bir düşüşle yol aldım.. Ben bukadar sağlıklı bir güç verebileceğini düşünmüyordum.. Ankara Remaps Ümit Doğan kardeşimiz ve ekibine çok teşekkür ediyorum..
Yazılım hayatmış Mercedes Vito 113 CDI - 136Hp @200 Hp23.12.2017( Read More )
Artık aracımı tanıyamıyorum. 2013 Q3 2.0tdı aracım artık daha güçlü daha agresif. Ahmet abime teşekkür ediyorum. Sıra da fren diskleri ve kaliperler var olmazsa olmaz. Çünkü durmakta zorlanıyorum Audi Q3 2.0 TDI CR - 177Hp @210 Hp06.01.2021( Read More )
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :)Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp17.12.2017( Read More )
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim.BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp05.12.2022( Read More )