520i aracımı 240 hp vs 340nm tork'a uygulama sayesinde yükselttim. 1 senedir kullanıyorum ve oldukça tatmin olduğumu söyleyebilirim. Genel olarak hizmetten memnun kaldım.
yazılım yapılalı 1 yıl oldu ama hiçbir sıkıntı yaşamadım...1600 motorlu 520i sahibiyim ama verdiği haz ve performans 3000 motor düzeyinde...tavsiye ederim...
Remaps kullandığı isim gibi işinde profesyonel ve ilgililer chip tuning uygulamasını daha önceki aracımda kullandığım için çok memnundum e60 530d idi ama şimdi f10 520i kullanıyorum aracı borusandan aldıktan 2 ay sonra uygulama yaptırdım yaptırdıktan sonra keşke daha önce gelseydim dedim. Diyeceklerim bu kadar teşekkürler ümit doğan başarılarının devanı dilerim.
Aracımda oluşan hissedilebilir mükemmel fark ve performans için çok teşekkür ederim. Remaps personeline teşekkürler. Aldığı parayı hakediyorlar hemde fazlasıyla
ben çok sık araç değiştiren birisi olarak diğer araçlarda başkaları tarafından yaptırmış olduğum yazılımdan hiç memnun kalmamıştım,Ümit beyide duymuştum işin erbabı olduğunu dolayısı ile iki aşamalı yazılım uygulandı kullanmaktan zevk aldığımdan dolayı satmaktan vazgeçtim bu sayede Ümit bey ve ortağına çok tşk lerimi iletiyorum.(downpipe müthiş oldu,yazılımın üstüne)
Yapılan işin profesyonelliği , elde edilen sonuca bakıldığında çok daha iyi anlaşılıyor. Ümit beye ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Aracımı kullandığımda çok daha fazla keyif alıyorum artık. Gerçek Gücü Profesyonelinden aldığıma çok memnunum.
Öncelikle bu yazılımı yapan ümit bey gerçek çok beyfendi bir insan İşçilik dersen on numara iki ayrı araca yaptırdım ikisinde de acayip memnunum. Herkesin emeğine sağlık. Teşekkürler ümit kardeş
Yaptırdıgım yazılım işlemi sonucunda bekledıgım degısıklıkden daha fazlasını ve daha performanslı oldugunu fark ettim yakıtım yarı yarıya düştü cok memnunum
Aracım performans olarak oldukça iyiydi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünmüştük oysaki REMAPS Kalitesinin farkında değilmişiz :) Uygulama sonrası çok ciddi bir performans aldık araçta Gerçekten çok başarılı bir sistemleri var Kesinlikle Tavsiye Ederim :)
3.0 grand cherokee var bende ve inanın bir 4 çekerin bu denli süratli olmasının tadını hiç bir arabada yaşamadım .Bundan sonra alacağım her araçta kesinlikle önce size uğrayacağım :))Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD - 218Hp @265 Hp11.12.2015( Read More )
Yaklaşık 3 bin kilometredir kullanmaktayım, yazılım sonrası 200+ hp bir araç kullandığımı her yönüyle hissettiriyor.Videolu olarak öncesi sonrası testlerimde 0-100 net 0.5-0.6 saniye daha hızlı, 100’den 200’e ise 2 saniye daha erken ivmeleniyor, çok daha rahat devir çevirir hale geldi, 3 le çıktığı yeri 4 le çıkıyor, 215’i geçmeyen araç, limitör iptali sonrası 230’u devirir durumda. Yapılan soft bi yazılım az da olsa yakıt azaldı diyebilirim.Özetle parasına kesinlikle değer tasarruf için bile yaptırılabilir.Not LPG var ise uygulama yapmıyorlar bilginize..Kia Sportage 1.6T-GDI - 177Hp @205 Hp04.04.2020( Read More )
İşine çok hakim bir ekip mevcut. Titiz ve arabanızı en az sizin kadar düşünüyorlar. Arabaya zarar verebilecek tüm değişkenleri kontrol ediyorlar. Arabayı çok sıkı bir testte tabi tutuyorlar. Çok güvenli bir sistem kurmuşlar. Yazılım ise net 1/3 oranında güç ekledi. Arabamın hakikaten çok keyifli bir süratlenmesi oldu. Teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp14.02.2020( Read More )
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :)BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp05.11.2021( Read More )
Profesyonel ekibi ile çok iyi iş cikardilar arabamın hem yakıtı düştü hem performansı artdi. Aracımi sürmek keyf haline geldi. Aracım pejo partner.. Teşekkürler remaps Peugeot Partner 1.6 Blue HDI - 100Hp @130 Hp27.09.2019( Read More )
Skoda superb 3 aracıma remaps araç yazılımı yükledikten sonra Ankara-İzmir yolculuğu yaptım. Daha önce aracın zorlandığı rampalarda hiç zorlanmadan yol aldığını gördüm. Ayrıca kalkışlardaki hantallık da ortadan kalktı. Teşekkürler remaps Skoda Superb 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp02.02.2018( Read More )
Hasan U.Herşeyden önce kalitesinden kimsenin şüphesi olmasın yaptırdığım işlemde hem aracımın problemini çözdüler hemde aracımın gidişi fevkalade şekilde arttı ilgilerinden dolayı Remaps Trabzon Alper AKKOÇ a teşekkür ederim mükemmel hizmet veriyorlar Audi A6 2.0 TDi DPF - 140Hp @175 Hp15.01.2018( Read More )
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp09.02.2018( Read More )
Daha once de 3-4 aracima yazilim yüklenmişti, cok memnun kaldim, oyleki aracimi satin almadan once yazilimin verimine gore karar verir oldum, Umit hocamin ellerine saglikSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )
İşinin ehli ve uygulamanın her adımında bilgi transferi son derece taktire değerdi. Uygulama sonrası beklentimin üzerinde bir performans artışı ile karşılaşmak daha da iyiydi. Emeğinize yüreğinize sağlık.Renault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp10.07.2015( Read More )
Yusuf Ibrahim A.2 sene bu işi araştırdım, aracım için tr de bir ilk olacaktı. Birçok firma ile görüşme yaptım. Fakat güvenemedim. Remaps yaptığın işin arkasında oluşu, müşteri ile olan ilişkileri konusunda çok ilerde olmasının yanında; Çok başarılı işlemlere imza atıyor. Yazılım sonrası aracımda ciddi bir fark var. Ve bu beni mutlu ediyor. 508 GTPeugeot 508 2.2 HDi - 204Hp @235 Hp27.08.2018( Read More )
Mehmet K.Aracım 1 vites arttı diyebilirim. 3.vites ile zorlanarak çıktığım rampayı 4.vites ile rahatlıkla çıkabiliyorum. Sollamalarda güveni geliyor insanın kendisine.Durumu olan herkes yaptırmalı bence. Ayrıca gösterdikleri ilgi alaka ve temiz işlerinden dolayı Trabzon daki Alper Bey ve ekibine çok teşekkür ediyorum. Selamlar SaygılarRenault Fluence 1.5DCi - 105Hp @130 Hp23.10.2017( Read More )