Aracım 5.20d 177lik şuan stage1 soft yazılımı ile net 210 hp olmuştur hem yakıt hemde güç avantajım olmuştur teşekkür ederim düşünen herkese tavsiye ederim iyi günler
Yapılan işlem sonrası aracımın Performansı gözle görülür bir şekilde değişmiştir çok seri bir şekilde hızlanmaktadır çok memnunum Ümit bey ve ekibine teşekkür ederim. Yapılan işlem çok kaliteli ve başarılıdır.
Bmw 5.30d aracıma yazılım uygulaması yaptırdım. Sorunsuz ve kaliteli hizmet için Ümit Doğan ve Remaps ekibine teşekkür ederim. Herkese de tavsiye ederim.
Hasan U.Herşeyden önce kalitesinden kimsenin şüphesi olmasın yaptırdığım işlemde hem aracımın problemini çözdüler hemde aracımın gidişi fevkalade şekilde arttı ilgilerinden dolayı Remaps Trabzon Alper AKKOÇ a teşekkür ederim mükemmel hizmet veriyorlar Audi A6 2.0 TDi DPF - 140Hp @175 Hp15.01.2018( Read More )
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede olduBMW X1 16i - 143Hp @245 Hp03.05.2016( Read More )
2007 model Hyundai getz 1.5 vgt dizel aracim 88 hp iken yapilan yazilimdan sonra aracim hic abartmiyotum bmw 325 stoklari 200 km hiza kadar parcaliyordum ben paramin hakkini aldim tesekkurler RemapsHyundai Getz 1.5 CRDI - 88Hp @104 Hp11.12.2015( Read More )
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remapsBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
2017 yılında 1.4 tsi golf aracıma remaps yapmıştım, yaklaşık 150 bin km sorunsuz bir şekilde kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Şimdi 1.5 etsi golf aracıma yaptırdım.. Gayet güzel oldu... Volkswagen Golf 2.0 TSI R - 320Hp @380 Hp03.03.2025( Read More )
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Her aldığım arabayı götürürüm hepsinde çok memnun kaldım. Zaten olmayacak yada sıkıntılı araçlara yapmıyorlar söylüyorlar. Ümit beyde çalışan arkadaşlarda İlgili işini bilen insan. Teşekkürler
Opel Insignia 1.6 T - 170Hp @195 Hp09.01.2024( Read More )
1.16 manuel BMW aracımı 2. vitesde yığılma ve sürüş keyifsizliği yüzünden satma kararındaydım remaps tek dokunuşla aracımı satmaktan vaz geçirdi. Aracımın şuan 2. Vitesi daha iyi genel performans mükemmel ani gaz hızlanma süper ve yalkıt tüketimi spor kullanımda şehir içi en iyi 6.5 litreden 5.7 ye geriledi. Elinize emeğinize sağlık teşekkürlerBMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp27.11.2018( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )