Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı.
Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim..
Yazılımdan sonra BMW ye bindiğimi anladım. Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle Remaps ı tavsiye ediyorum. Ahmet bey ve Kerem bey Harika inşalar. TEŞEKKÜR EDERİM Remaps Maslak
Aldığım hizmetten geçmişte olduğu gibi yine çok memnun kaldım. Karşılama, ilgi ve alaka ve konsept gerçekten çok güzel. Remaps ailesine ve İlker Ateş’e teşekkür ederim.
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor )
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. SaygılarımlaVolkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp26.08.2017( Read More )
Remaps ta Benzinli Turbo ve Benzinli Atmosferik ve Diesel Turbo 3 Aracıma Yazılım Chip Tuning Uygulattım Yakıtımda Düşüş Oldu ve Performansım Artı TeşekkürlerAudi A4 1.9 TDi - 130Hp @175 Hp22.06.2015( Read More )
Aracı sıfır aldığımda yaptırdığıma pişman olduğum bir uyguluma. Sonradan tanıştım bu sistemle ama çok memnun kaldım tam aracım çok fazla serileşti ve yakıt neredeyse % 20 oranında düştü ama güvenilir garantili bir yerde bu işlemi yaptırmak çok önemli. Teşekkürler remaps .Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp21.06.2017( Read More )
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim.Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp21.06.2017( Read More )
Aracimdaki performans artisi yani sira yakitimdaki dusmeden dolayi tesekkurler REMAPS bundan sonra ne arac alirsam alayim ilk isim remaps'a ugramakAudi A6 2.0 TDi - 140Hp @185 Hp22.10.2016( Read More )
Aracın performansı hissedilir ölçüde değişti dsg şanzumanda herhangi bir sıkıntı çıkmadı motor tüketiminde herhangi bir değişiklik olmadı yazılım satana değil yazılım üretene remapse işlem yaptırın aracım vw gol 6 1.6tdi dsg 200.000 kmVolkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.08.2020( Read More )
Hikmet T.Koray usta emeklerinize sağlik insan yaptiği işi severek yapiyorsa o yapilan iş mutlaka guzel olur araba tutkunu olanlara sizi ziyaret etmelerini tavsiye ederimVolvo S60 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp20.04.2018( Read More )
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:)Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp11.12.2015( Read More )
Şimdilik çok memnunum çekiş ve serilik anlamında Yakıt için birşey diyemiyeceğim Uzun soluklu böyle devam ederse herkese salık veririm Tabii zaman bunu gösterecek
Uşak ta ikametgah ediyorum Aracıma servis veren mekanikçi ustam da beğendi Bazı diğer firmaların yaptıklarında ses değişimi falan olur bunda böyle birşey yok dediToyota Land Cruiser 4.5 V8 D4D - 286Hp @330 Hp31.08.2021( Read More )
Yillardir hemen hemen her aracima yazilim yaptirdim ancak ilk defa böyle profosyonel bir ekip gördüm.Yazılım zaten başarılı araç çok güzel oldu gaz yemesi rahatladı akıcı bir şekilde gitmeye başladı , başkal firmaların “ Bu araçta partikül fiiltre yok duman atar..” diyerek cesaret edemediği yazılımı siz olurmu öyle şey diyerek problemsiz yaptımız ..müthiş güzel oldu AMAA asıl önemli gördüğüm şey çalışanların müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve nezaketi.. maalesef piyasada çakal çok !! Sizler bu işi iyi yapıyorsunuz TEBRİKLERLandrover Range Rover 3.6 TDV8 - 272Hp @310 Hp16.03.2018( Read More )
Yaklaşık 40 bin km oldu uygulamayı yapalı ve aracımdan çok memnunum. Ümit beyin yaptığı uygulama sonrasında aracımın performansı maksimum hale geldi, emsallerinden çok farklı bir araç şuanda 2 bin motor araçlar dahi gaza dokunduğumda yetişemez oldu ve bunca yol yapmama karşı hiç bir sorunla karşılaşmadım. İşinin ehli olan Ümit beye teşekkür ederim. Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp20.06.2017( Read More )
Aracım 1.4 Tsi CTH Koldu 160hp lik bir Scirocco diğer roccolardan farkı remaps yazlımlı olması Kesinlikle çok memnun kaldım yolda yapılan test verilerine göre yazmaları falan harika bi sistem var. Çok hızlılar işim tam 30 dakika kadar sürdü. Ve insan alışınca stage2 de istemiyor değil yani. Ümit abiye ayrıca güler yüzü ve müşteri memnuniyetine önem verdiği için...Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CAVD) - 160Hp @200 Hp09.03.2021( Read More )
Yazılım için 2. Kez Remaps tercihim oldu. Bu sektörde lider diyorum. Ekonomi ve performansı GARANTİLİ hizmet olarak almak isteyenlerin tek adresi. 165ps 380 tork tatmin ediyor. Eco sürüş modunda da tasarruf ederek yüzünüzden gülümseme eksik olmuyor. Teşekkürler REMAPS. Kia Cee'd 1.6 CRDi - 136Hp @165 Hp08.05.2019( Read More )
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )