Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz.
Yaptırmadan önce bi önyargım vardı f30 motorunun sıcak çalısmasından dolayı ama bütün bu önyargımı remaps kırdı içiniz rahat bi şekilde yaptırabilirsiniz 3.16i aracım alt devirleri hızlanmada sorun yaşadığım için yaptırdım ve şuan 170ps olan f30 geçicek duruma geldi çok daha az gaza basarak araba daha rahat bi şekilde ilerliyor çok memnum kaldım teşekkürler remaps
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor.
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim
Fikret A.Aklınızda soru işareti kalmadan güvenle yaptırabileceğiniz bir uygulama. Aracınızın gücünü güvenli ve sağlıklı bir şekilde yükselterek daha zevkli ve konforlu bir yolculuk yapmanızı sağlıyor. Müşteri ile ilgi alaka çok iyi. Her konuda yardımcı oluyorlar. Aklınıza takılan soruları rahatlıkla sorabiliyordunuz. Bu konuda Kayseri'den Özdemir beye çok teşekkür ederim.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp10.11.2020( Read More )
2016 model Astra K aracima Remaps tarafindan uygulanan yazilim sonrasi hem aracin performansi inanilmaz artti hem de yakit tuketici dustu. Sehir ici full depo 900 km yol yapabilir hale geldi. 1.6lt 165 beygirlik bir canavar icin bu tuketim mukemmel. Performans ise kusursuz! TESEKKURLER TESEKKURLER REMAPS!!!Opel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp22.06.2017( Read More )
İlk kez böyle bir uygulama yaptırdım. Burada ümit beyin göstermiş olduğu ilgi ve alaka ile vermiis olduğu bilgi etkili olduğu. İyi ki de yaptirmisim. Arbamin gücü hissedilen derecede arttı. Memnun kaldim. Tavsiye ederim. Kesinlikle doğru adres. Teşekkürler ümit bey ve remapsRenault Megane 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp21.05.2017( Read More )
Aracım Seat İbiza 1.2 tsi Fr 105 hp. Yazılımdan sonra aracım 130 hp civarı oldu. Çekişi, gaza basınca arkaya yaslaması gayet tatmin edici. DSG Vites geçişlerine kadar araçta rahatlama var. Remaps ve Ümit DOĞAN kalitesi tartışılmaz bile.. yazılım yaptırmaya kararsız kalan arkadaşlar remaps'a uğrayın sadece ☺️☺️Seat Ibiza 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp10.05.2017( Read More )
Tamer Y.Slm öncelikle zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin ......dogru adres icin remapsi tercih ediniz emeği geçen tum çalışanlara tsk ederimMercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp13.04.2018( Read More )
Ömür K.İki aracımıda remaps trabzon alper abiye götürdüm ticari aracımda binek aracımda tam istediğim gibi oldu alper abinin cana yakın tavırlarıda bizi cezbetti emeği geçen herkese teşekkürlerVolkswagen Golf 1.6 16V FSI - 115Hp @130 Hp16.03.2019( Read More )
Yazılım işlerine pek sıcak bakmıyordum ve kafama takılan şeyleri danışmak için içeri girdim, yazılımı yaptırıp çıktım :) sonuçtan oldukça memnunum. Çok teşekkür ederim BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp18.05.2019( Read More )
Öncelikle teşekkür ediyorum, hakikaten aracım 75 ilkti aracıma ailemi aldığımda yokuşlarda kamyon şeridine geçmek zorunda kalmak çok üzücüydü şimdi ise 115 beygir gücüne geldi gaz pedalına bastığım anda araç kafa kaldırmaya başladı ve bunların yanında aracımın yakıtı %15 düştü daha ne diyebilirim İstanbul Maslak Remap yetkililerine çok teşekkür ediyorum işin hakkını verdiniz ziyaretinize geleceğim inşallah Renault Clio 1.5 DCi - 75Hp @115 Hp03.09.2019( Read More )