Miraç E.Yazılım gerçekten çok fark etti. Alt devirler canlandı devirlenme isteği ve çekiş farkedilir ölçüde arttı rahat ivmeleniyor artık. Erdem beye ve remaps ekibine ilgilerinden ve işlerindeki hassasiyetinden dolayı teşekkür ederim. Düşünenlere tavsiyemdir aracınızın gücünü farkedeceksiniz. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp03.09.2019( Read More )
Hem yakıt düştü hem aracımin performansı arttı özellikle yokuş larda çok sıkıntı yaşıyordum şimdi ise o sorun ortadan kalktı uzun yolda araç yüklü olmasına rağmen yakıt değerleri pozitif yönde değişti emeğinize sağlık Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp21.06.2017( Read More )
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederimAudi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp12.02.2016( Read More )
Bmw 5.30d aracıma yazılım uygulaması yaptırdım. Sorunsuz ve kaliteli hizmet için Ümit Doğan ve Remaps ekibine teşekkür ederim. Herkese de tavsiye ederim.BMW 5-Serisi 530d - 218Hp @270 Hp16.01.2017( Read More )
Evet Profesyonel uygulama.Enaz fabrika kadar başarılı.Güleryüzlü ve işine hakim ekip.Rakamlara gelince Almanya daki fiyatlar çok çok daha pahalı.Teşekkür ederim BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp16.10.2018( Read More )
Yazılımdan sonra arabam çok değişti.zevk alarak binmeye başladım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım performans sevenlere bu kurumsal firmayı kesinlikle tavsiye ediyorum bence Türkiye'de TEK'ler.Değerlendirmelrim BMW 3.20i ve Audi A5 içindir BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp21.06.2017( Read More )
1.6 tdı dsg golf 7 araca uyguladık
Gerçekten çok farketti ,terettüt edenler için söylüyorum.titreme turbo kapatma vs vs gibi sıkıntıların hiçbiri yok gönül rahatlığıyla yapılabilir yakıt olarak performans beklenen sürüşlerde yakıtı etkiliyor evet ama normal veya uysal kullanımlarda araç çok daha az yakıyorVolkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp29.12.2015( Read More )
Yazılım işlemi sonrası araba son derece rahat ve performanslı. Çalışanların ilgi alakası oldukça fazla. Ümit bey e teşekkürler. yapılan işin arkasında durmaları güven veriyor.Opel Insignia 2.0 CDTI - 160Hp @200 Hp22.06.2015( Read More )
Tarık K.Aracım 2016 l200 ilk etapta sanayici olmama rağmen terettüt ediyordum ama kayseri bayisi özdemir kardeşim bu ışi gerçekten hakkı ile yapıyor arabadan gayet memnunum yaptıracak arkadaşlara tavsiye ederim. Mitsubishi L200 2.4 DiD - 154Hp @200 Hp17.02.2022( Read More )
Aydın K.Öncelikle teşekkür ederim.bu işler tecrübe ve ekip çalışmasıyla olan işler, yapılan işlerden ve ustalarınızdan memnun kaldık. Arabamıza gelince performansı yükseldi şu an çok memnunum.Mitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp31.03.2019( Read More )