Comments of Customers (Read All Comments)

Mitsubishi
Mithat A. Yakıtta kesinlikle tasarruf oldu çekiş on numara kesinlikle taraflı konuşmuyorum aracını seven vakit geçmeden yaptırsın Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
29.08.2018 ( Read More )
Ford
Öncelikle arkadaşlara cok tesekkur ediyorum Ford transit aracım bartakül filtresi dolayı arac cekişten düştü cok sanayiye gittim üc ay sonra aynı arıza devam ediyordu arkadaşlar bi yazılım attılar araba canavar oldu cok tesekkur ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
18.10.2017 ( Read More )
Renault
6 aracıma yazılım yaptırdım Çok memnun kaldım Ümit Doğan beye ilgi Ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim.. Renault Latitude 2.0 DCi - 175Hp @210 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Volkswagen
Aracım 160dan 200hp ye yükseldi performansı fazlasıyla hissediyorum, ortalama 9.0lt/100km yakıt tüketen aracım su anda 8lt yakıyo, fazlasıyla memnunum yazılımdan, tesekkürler remaps Volkswagen Scirocco 1.4 TSi (CTHD-CTKA) - 160Hp @220 Hp
17.05.2017 ( Read More )
BMW
Arac harika oldu yakıt tasarufu ve güç aynı anda ümit beye teşekkürler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
16.08.2017 ( Read More )
Volkswagen
Tek kelimeyle mükemmel memnun olduğum içinde 2012 den beri bindiğim tüm arabalarıma alır almaz sizde yazılım yaptırıyorum müptelası oldum diyebilirim.very very good Volkswagen Jetta 1.2 TSI - 105Hp @130 Hp
29.12.2017 ( Read More )
BMW
Uzun yolda yakit 4 litreye kadar dusuyor hem yakit hem performans olarak cok memnunum tesekkurler BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
22.06.2015 ( Read More )
BMW
Her işi ustasına yaptıracaksın Remaps bu işin kitabını yazmış Güler yüz hoş muhabbet teşekkürler ümit doğan ve ekibi... BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @240 Hp
03.12.2016 ( Read More )
Volkswagen
Çok memnun kaldım, keşke daha önce yapılsaydı :) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Volkswagen
Merhabalar, 2012 model 102 bg.Carevelle aracım ümit usta tarafından 175 bg'e yükseltildi sürüş keyfim tarif edilemez .Arabamı bunca sene boşuna kullanmışım dedim.Teşekkürler remaps teşekkürler ümit usta ellerine sağlık. Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 102Hp @175 Hp
25.07.2016 ( Read More )
Citroën
3.cü yazılım ysptırdığım arabam oldu hepside remapsta bu alanda en iyisi temizi ve dürüstü arabalarımın hepsindede gücü standart kullanımda tasaruffu son hızdada sanki başka bir aracı kullanıyor oldum Vede bütün bu lüksü hiç sorunsuz her an muattap olan igili asla yan çimeyen bir şekilde ne diyeyim HELAL OLSUN Citroën C4 1.6 HDI - 92Hp @115 Hp
09.02.2019 ( Read More )
Renault
Mustafa T. Aracımdaki performans değişikliğine inanamadim. Bu kadar beklemiyordum. Ellerine sağlık.Umit beyi duymuştum. işinin hakkını gerçekten veriyor. Özdemir bey de beni ikna etti ve gerçekten ilgi alaka mükemmeldi. Teşekkürler Remaps ailesi. Renault Megane 1.5 DCi - 82Hp @105 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Volkswagen
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık. Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp
11.08.2015 ( Read More )
Ford
Tamer B. Almis oldugum hizmetten gayet memnun oldum herkesede tavsiye ediyorum Ford Transit 2.2 TDCi - 140Hp @170 Hp
24.05.2016 ( Read More )
Volkswagen
Eyüp K. Çok düzgün güleryüzlü samimi işini yapan insanlar stage 2 yazilim yaptirmistim benim aracim basınç tutamadı parça tedarigi maliyetli olduğu için karsilayamadim ve yazılımı iade ettim parami kurusu kurşuna teslim ettiler yaptıklarının arkasindalar maddi durumu toparlayip parçayı aldıktan sonra ugrayacagim tek yer diyorum. Volkswagen Scirocco 1.4 TSi - 122Hp @160 Hp
09.01.2020 ( Read More )
BMW
Cok memnunum beklediğimden daha iyi oldu BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @200 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
İlgi ve alaka gayet iyi. Araçtaki gücü fazlasıyla hissedebiliyorum. Özellikle düşük devirlerdeki hantallık ortadan kalktı. Araç şuan çok daha atak bir durumda. İnanılması çok güçtü ilk başta 170hp nin 280hp olması ama yapmışlar kendilerini burdan tebrik ediyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
10.08.2018 ( Read More )
BMW
İlginiz için teşekkür ederim aracın performansından ve yakıt tüketiminden çok memnun kaldım BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.07.2019 ( Read More )
Chevrolet
Dursun H. merhaba ben 2011 model 2.0 dizel captiva aracıma yazılım uygulaması yaptırdım.yaklaşık 2 ay oldu.yazılım öncesi ve sonrası arasında 2 ay içinde gözlemlediğim farklar şunlar ; 1.aracım sessizlesti 2.aracımın vites geçişleri daha bi karalı hale geldi 3.aracımın ani hızlanma ve sürüş konforu bariz iyileşti 4.yakıt da ise gözlemlediğim kadarıyla 1.5 -2 litre düştü şöyle ki şehir dışı 7-8 bandında tüketimin varken 5.5 ile 6.6 kadar düştü şehir içi 13 -14 lt lerde iken çok agresif kullansam bile 11.5 lt daha geçemedim bunlar gözlemlerim de ki + yönler ama - yönleri ise egzoz dumanım arttı ilk kalkış ve vites geçişlerinde olmak üzere saniyelik de olsa aracımda duman atması ortaya çıktı bunu araştırdım dizel araçlarda normal denildi belkide yazılım öncesi vardı ben dikkat etmedim bilemiyorum. özellikle ERDEM bey ve erzurum remaps ekibine sonrasın da tüm remaps ekibine ilgi ,alaka ve nezaketlerinden dolayı teşekkür ederim . bir ücret ödedim karşılığında hizmet ve destek aldım helali hoş olsun verdiğim ücretin son kuruşuna kadar kazancınız bol işleriniz rast gelsin. Chevrolet Captiva 2.0 VCDi - 150Hp @185 Hp
31.07.2019 ( Read More )
Fiat
Yıllardır Ümit Doğan abimle çalışıyorum hangi arabam olursa olsun hiç şüphesiz geliyorum ve eşime dostuma da şüphesiz tavsiye ederim ilgi alaka olsun yapılan yazılımlarda olsun bugüne kadar en ufak sorun yaşamadım ve en ufak bi durum olsa bile gerekli yardımı fazlasıyla aldım eğer başınız ağrımadan sorunsuz bi güç performance istiyorsanız Türkiye'de tek adres Remaps demek mümkün . Teşekkürler Remaps Fiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp
11.01.2017 ( Read More )
Peugeot
Remaps chiptuning den yaptırdığım uygulamar profesyonel olarak 10 numara yapılmaktadır Peugeot 407 1.6 HDi - 110Hp @136 Hp
13.12.2017 ( Read More )
Seat
Seat Ateca 1.6 TDİ aracımı 0 km iken yazılımı yaptırdım. Ümit bey ve ekibi son derece tecrübeli bir ekip, kendilerine çok teşekkür ediyorum, bu işi en iyi yapan firma Remaps, başka bir yere asla gitmeyin. Seat Ateca 1.6 TDI - 115Hp @145 Hp
31.03.2020 ( Read More )
Renault
Çok teşekkür ediyorum 10 numara sistem aracım az yakıyor hemde çok hızlı oldu Renault Talisman 1.5 DCi - 110Hp @135 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Enis C. Aracıma iyi performans verdi ve yakıttan tasarruf etti remapsa teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
03.01.2018 ( Read More )
Peugeot
Cem A. 208 1.4 Hdi 68 bg Herkese tavsiye ederim yakıt basarsan daha fazla basmazsan daha az yakıyor top speed deneme fırsatım olmadı ama ara hızlanmalar müthiş 60 /140 hızlanmayı anladık kardeşim 140 /180 km de atak varım diyor 170 km yi geçemiyordum Zülüm etmeyin kendinize şu üç günlük dünyada yazık böyle bişey yok Araba C segmenti oldu sanki 1000 devirden itibaren canlı atak Remaps Bursaya Şükranlarımı sunuyorum Salih beye ayrıca yakın ilgisiinden dolayı teşekkür ederim... Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp
25.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Murat T. Trabzonda tek gercek alper akkoc Adamliginla isinle en iyisi tek kelime Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Mercedes
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp
15.03.2021 ( Read More )
Mercedes
Araba hakettiği beygir ve tork’a ulaştı resmen Remaps İstanbul Bayisi Ahmet bey’e teşekkürler Mercedes GL GL350 CDI Bluetec - 258Hp @300 Hp
17.02.2022 ( Read More )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )