1.5 tdci 95 hp 6 ileri ford courier; aldığımdan beri çok hantaldı, rampalarda resmen bayılıyordu. derdimi anlattım, aracıma özel bir yazılım yaptılar. çok çok memnunum uzun yol tükerimim 5.2Lt civarından 4.5Lt civarına düştü; aslında yakıt hiç önemli değildi, aracım gitsin yeter. profesyonel çözüm isteyen düşünmeden gelsin. fiyat yüksek olması sizi düşündürmesin, kalite detaylarda gizlidir. tşk ler.Ford Transit/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp20.08.2019( Read More )
Kayhan K.S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp22.11.2023( Read More )
Berkin U.Aracımın çekişi arttı ve yakıtında uzun yolda düşüş var gayet memnunum. Herkese tavsiye ediyorum. Bursa Remaps Salih beye ilgi ve bilgilerinden ötürü teşekkür ederim. BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @165 Hp16.04.2019( Read More )
Mustafa Burak Ç.2012 model VW Tiguan 1.4 TSI 122hp aracima uygulanan yazilim sonrasinda, yasadigim bolge itibariyle yakit tasarrufu ettigimi soyleyemem ama arac cok guzel bir cekise ve atiklige sahip oldu. Umarim uzun vadede motora veya turboya herhangi bir negatif etkisi olmaz. Genel itibariyle memnunum.Volkswagen Tiguan 1.4 TSI - 122Hp @145 Hp27.08.2018( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
Berk K.Aracıma özel yazılım yapılması güzel.
Bu kadar lineer bir fark olacağını düşünmemiştim. Alt devirlerden itibaren araç daha atık ve istekli.
Yakıtı daha deneyimleyemedim.
Duman atma gibi bir sıkıntı da yok.
3 yıl 100.000KM garanti güven veriyor.
Volkswagen Polo 1.2 TDi - 75Hp @98 Hp08.08.2018( Read More )
Aracım 520i, 2022 model. 1 aydır kullanıyorum ve inanılmaz keyifli. Kurumsal bir yer olduğu için de tavsiye derim. 170 bg den 280 bg çıkmış oldu… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp07.12.2022( Read More )
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. TeşekkürlerOpel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp16.04.2019( Read More )
Ali I.Uygulamanızdan son derece memnunum golf7 aracıma yaptırdım hem performans ve hemde yakıtta olumlu sonuç aldım bursa salih beyin ilgi alaka ve bilgisindende son derece memnunum ve tanıdığım kişilere şiddetle tavsiye ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDI - 110Hp @145 Hp27.09.2019( Read More )
Ümit bey ve ekinine teşekkürler ilgi ve alakalarından dolayı bu üçüncü aracımı remapsla tanıştırmam oldu 3 aracımın üçüde birbirinden güzel oldu özellikle hyundai i30 anlatılmaz yaşanır Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp17.08.2020( Read More )
Ümit beye ve ekip arkadaşlarına ilgi alakalarından dolayı çok teşekkür ederim işlerini çok profesyonelce yaptılar güler yüzleriyle gönlümüzü fethettiler her şey için teşekkür ederim Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp05.12.2022( Read More )
Her aldığım arabayı götürürüm hepsinde çok memnun kaldım. Zaten olmayacak yada sıkıntılı araçlara yapmıyorlar söylüyorlar. Ümit beyde çalışan arkadaşlarda İlgili işini bilen insan. Teşekkürler
Opel Insignia 1.6 T - 170Hp @195 Hp09.01.2024( Read More )
Korkarak gelmistim tereddutum cok tu lakin hepsi yersiz mis aracim baska bisey sanki canavar oldu normal kullanimda hersey yazilim oncesi ile ayni ama soyle biraz basayim dedigimde muthis bir tork bir patlama hissettiriyor passat ta da ayni motor 160 bg var baska araclarda da ama caddy de 102 ps.. caddy nin 2.0 tdi Motoruna fabrikadan yapilan haksiz 102 ps guc artik gercek beygirinde cercekten tum samimiyetimle tesekkur ederim emeginize saglik Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp15.11.2019( Read More )
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp20.08.2019( Read More )
2014 model 5.20i aracıma Remaps İstanbul ‘da Chip tuning yaptırdım. Kerem Bey konusuna hakim ve çok ilgili bir kişi. Öncelikle kendisine teşekkür ederim. Tuning yaptırdıktan sonra 400 km. Yol yaptım. Araçta öncesi ile hiç kıyaslanmayacak bir performans artışı oldu. Yakıt konusunu henüz test etmedim, ama azaldığı kanaatindeyim. Remaps’a teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp31.01.2020( Read More )