Comments of Customers (Read All Comments)

Mercedes
Mehmet C. 67 M **** plakali sprinter aracamiza yapilan hiz limiti iptali isleminden memnun oldugumu belirtir REMAPS sirketine tesekkurlerimi sunarim. Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
26.01.2018 ( Read More )
Volkswagen
Aşkın Mustafa G. Merhabalar , sevgili arkadaşlar ben 2014 1.4 tsi 125 hp dsg bmt Passat aracı olan Remaps kullanıcısıyım . Yalana abartıya gerek yok Yazılım yaptırmak ilk başta korkutucu geldi araç otomatik yeni motor ama aracımdaki o hantallık yakıt bazen can sıkıcı oluyordu . Yurt dışında bu araç 169 160 150 hp olarak farklı ülkelerde var .sonunda karar verdim yaptırmaya Afyonkarahisar da yaşıyorum fiyat araştırması yaptım çwvre illerde 500 tl ye bu işi yapan var doluu piyasada Remaps den fiyat aldım piyasaya göre pahalı idi. Sadece denemsk isdedim paramı isdddiğmde geri alacağımı biliyordm . Aracım suan soft stage 1 155 hp gerçekden süper fark var 1 seneyi heöen hemen geçdi şeytan kulağına kursun hiç bir sıkımtı yok samimiyetime inanın . Atarlar demiş ya pahalıysa vardır hikmeti :) Teşekkürler Remaps teşekkürler Ümit Özen Otomotiv. Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp
23.06.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ellerinize sağlık, araç performansı gayet başarılı oldu, hızlanması ve sürüş keyfi mükemmel, 10 yıldır yaptığım gibi, Bir sonraki aracımı da size getireceğim Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
29.05.2019 ( Read More )
BMW
320i ile gidip 340i ile döndüm yakıtta bir artış olmadı ve araba inanılmaz değişti çok iyi çok. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
18.12.2020 ( Read More )
BMW
Mehmet S. Remaps uygulaması tahmin ettiğim gibi çok olumlu sonuç verdi . 520 i aracım 530 tadında kullanmak çok keyifli . BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
01.04.2019 ( Read More )
Mercedes
Arabanın bütün hantallığı gitti ilk defa yazılım yaptırdım cok memnun kaldım. Mercedes CLA CLA45 AMG - 360Hp @400 Hp
02.04.2020 ( Read More )
Audi
Kimse sakına sakın p*******na gitmesin bende memnun kaldım tşk ederim samet kardeşiminde ilgisine tşk ederim Audi A4 2.0 TDI - 143Hp @185 Hp
21.06.2017 ( Read More )
Opel
Cihan K. Özellikle 4. 5. Vites hissedilir artış var düşük devirlerde toparlaması daha iyi rampası daha iyi özdemir kardeşimin eline sağlık Opel Combo 1.3 CDTI - 70Hp @95 Hp
08.01.2021 ( Read More )
Mitsubishi
Hamza C. Kolay gelsin servisin referansiyla remaps ulastim yapilan hizmetten cok memnun kaldim ilk surmeye basladigimdan itibaren farki hissettim yúzde yüz degisim oldu herkeze referans olucam kolay gelsin iyi gunler. Mitsubishi L200 2.5 DiD - 136Hp @175 Hp
13.09.2017 ( Read More )
Volkswagen
Engin Ş. Merhabalar. 2.0TDI transporter aracıma yazılım uyguladık ve sonuç mükemmel Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 150Hp @185 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Volkswagen
Köksal K. İlk başta tedirgin bir şekilde zorda olsa yazılım yaptırmayı kabul ettim ama sonuçta iyiki yaptırmışım Alper Akkoç a yapmış olduğu işine gösterdiği önem için çok teşekkür ederim bence aracına yazılım yaptırmayan çok geç kalmadan yaptırsın kalite güven remaps Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDi - 140Hp @175 Hp
16.10.2018 ( Read More )
BMW
Yaşar D. Antalya Remaps Tarafından Aracıma Stage 1 uygulaması yapıldı ve arac yapılır yapılmaz Antalya / İstanbul 730 km yol yaptım test için ortalama olarak yakıt 10 lt /100 km ler ortala hız olarak da 110km/h gidiş yol bilgisayarinin bahşettiği . Özellikle gerekli olduğunda (ani hızlanma gerenksinimleri sollamalar ) tepkimeler hissedilir gelişti hızlanmada aynı şekilde Normal mod da atiklik cok farketdi haliyle eklenen hp ve tork kendini ilk test sürüşünde de zaten hissedilir biçimde değişiklik oldu. Sport mod atikliği de aynı orantıda yükseldi tabiki şunuda belirtimekte fayda var eşime kati suretle Eco mod dan haric kullanma dedim arkadan itiş nedeniyle. Öncelikle Az yaktımı Normal diye bilirim araca hem Hp hemde Tork ekleniyor ve gaz pedalı durduğu gibi sabit durmuyor zaten eğer benzinli araç alınıyorsa ve gerekli performans isteniliyor ise yaktığı yakıt çok etken değil ama yapılan işlem normal kullanımda yükselttimi hayır düşürdümü derseniz tatmin edici olmaya bilir sizi belki ben 2 litre fazla yaksa 1 litre eksik yaksa sorun etmediğimden dolayı eğer performans isteniliyorsa elbetdeki artı değerler olacak ve bu artılara bağlı eksi değerlerde. Tolga Bey'in ve Namına yaraşır Müslüm Bey in ilgileri alakaları ve yapılan işlem ile ilgili tam ve detaylı bilgi vermeleri ve en önemlisi BMW N20B16 Motor ile ilgili Müslüm Bey'in Beni gerçekten aydınlatması özellikle BMW Almanya ile iletişime geçerek söylediklerini sormuş ve doğrulatmış bulunuyorum. Profesyönel ekipman düzenli çalışma ortamları ve müdahele edilen ekipman ile ilgili bilgi ve deneyimleri konusunda da kendilerine Teşekkür ediyorum. Not : Aracımın ECU suna direk müdahale ODB kablosu ile yapılamadığından Söküm işlemi yapıldı biraz tedirgin olmadım değil ancak ECU yükleme ortamı temizligi ve düzenine hayran kaldım gerek ECU Kapak açma anında ki profesyönellik benim tedirginliğimi çok fazlası ile geçirdi. Müslüm Beye ayrıca Teşekkür :) BMW X1 16i - 143Hp @245 Hp
10.09.2017 ( Read More )
Subaru
Merhaba arkadaşlar ümit doğan beye iki aracımada Yazılım yaptırdım 1.subaru forester 1.subaru outback gerçekten performans olarak çok faklı ve sürüş keyfi alıyorum .Israrla tavsiye ediyorum mükemmel Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp
09.02.2018 ( Read More )
Ford
Vera S. Yazılım yaptırılıcak en doğru adres Remaps zonguldak ellerine sağlık Ford Tourneo Custom/Connect 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp
14.02.2019 ( Read More )
Mercedes
Beklediğimin üstünde verim aldım bir daha araba alsam onuda yaptırırım emek harcayıp bu yazılımı yaratanlara teşekkürler Mercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Fiat
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık. Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
09.01.2024 ( Read More )
Audi
Remaps ailesine teşekkür ederim. Hem ilgili hem de bilgililer. Uygulamadan son derece memnunuz. Audi S3 8P - S3 2.0 TFSi - 265Hp @300 Hp
23.12.2019 ( Read More )
Seat
Ümit abi işinde gerçekten çok profesyonel aracın yazılımlı hali performans ve yakıt olarak beni çok tatmin ediyor. Seat Leon 1.4 TSI (CMBA-CXSA) - 122Hp @145 Hp
19.04.2017 ( Read More )
Audi
Tereddüt ile ilgili düşüncelerim vardı açıkçası.Araç performansı ve yakıttaki azalma bu tereddütlerimi tamamen değiştirdi. Arkadaşların karşılama ve işlerine gösterdikleri ehemniyetten çok memnun kaldım. Yüksek tavsiyelerimle REMAPS Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp
05.03.2018 ( Read More )
Mercedes
Olabilecek olanin max u Mercedes E / E Coupé 200 - 184Hp @250 Hp
17.08.2020 ( Read More )
Volkswagen
Anıl Ş. Yakıt düştü hızı arttı. Artık Aracımı sürerken daha da keyif alıyorum tereddüt ile yaklaşmıştım ama şimdi iyi ki Remaps diyorum. Volkswagen Jetta 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
05.12.2022 ( Read More )
BMW
İlgiden çok memnun kaldık ama yeni yazılım olduğu icin tam olarak incelemedik BMW 2-Serisi Grand/Active Tourer 216d - 116Hp @150 Hp
14.12.2018 ( Read More )
Volkswagen
İskender B. merhabalar ilk defa yazılım yaptırdım, arkadaşlar güleryüzlü ilgili yaptığı işin bilincinde olup %100 üzerinden %100 vermek isterim. Volkswagen Passat 1.6 TDI CR - 120Hp @150 Hp
18.05.2018 ( Read More )
BMW
İşlerini fazlası İle bilerek yapan çözüm odalıklı Muhteşem bir kadro kesinlikler konularında liderler BMW 4-Serisi 420d - 184Hp @220 Hp
08.08.2021 ( Read More )
Mercedes
Yapılan işlemden sonra arabamın performansı çok iyi oldu arabam hantallıktan kurtuldu sürüş keyfi arttı REMAPS ekibine teşekkür ederim Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 160Hp @180 Hp
08.05.2018 ( Read More )
Opel
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Tek kelime ile mükemmel performans.ayrıca ümit bey müşteri memnuniyetine çok önem veren biri.herşey için çok teşekkürler. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Nissan
performans mükemmel , henüz yakıt tasarrufunu ölçemedim çünkü gaz pedalına basmaktan kendimi alamıyorum.Tesekkurler Remaps ailesi. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
02.12.2016 ( Read More )
Mercedes
Tolga K. Ellerinize saglık Zonguldak Şubesi Bu İşi Gayet İyi Yapıyor Müsteri Memluniyeti çok güzel başarılı bir yazılım Tesekkur Ederim Mercedes Sprinter 216/316/416/516 CDI - 163Hp @190 Hp
14.12.2017 ( Read More )
BMW
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
06.08.2021 ( Read More )