Comments of Customers (Read All Comments)

Nissan
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok. Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp
20.05.2017 ( Read More )
Volkswagen
Enis C. Aracıma iyi performans verdi ve yakıttan tasarruf etti remapsa teşekkür ederim Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
03.01.2018 ( Read More )
Audi
Ben cok ama cok memnun kaldim! Bir daha Araba alsam, remapsda bir daha yaptiririm. Audi A6 2.7 V6 TDi - 180Hp @220 Hp
10.08.2018 ( Read More )
Audi
Önder Y. Yazilimdan sonra yeni bir başlangıç oldu güç güzel birşey TEŞEKKÜRLER Audi A4 1.8 TFSI - 170Hp @220 Hp
16.10.2018 ( Read More )
Opel
Astra j 1.3 kullanıcısı olarak şiddetle tavsiye ediyorum remaps ailesine teşekkürler Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
29.11.2018 ( Read More )
BMW
Tek kelime ile anlatmak gerekirse mükemmel. Ümit bey’e ve ekibine teşekkürler… BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
22.11.2023 ( Read More )
Mercedes
Daha önce başka bir firmaya yazılımla Dpf iptali yaptırmıştım, fakat aracım sık sık 3000 deviri geçmiyordu, sorunu bir türlü çözemediler, remaps yeni bir yazılım atarak bu sorunu çözdü, şu an sorunsuz aracımı kullanıyorum, teşekkür ederim.. Mercedes E / E Coupé 250 CDI BlueTec - 204Hp @240 Hp
05.02.2020 ( Read More )
Volvo
Merhabalar,, Araçlarımın birçoğunu yaptırdığım gibi bu aracımı da Volvo Remaps ümit kardeşimiz ve ekibine bıraktım.. ve herzamanki gibi mükemmel bir güç ve mükemmel sürüş keyfi.. ellerinize saglık.. Volvo S40 / V50 1.6 D2 - 115Hp @140 Hp
03.09.2018 ( Read More )
Peugeot
Üç aracımdan da de ayri ayri surus lezzetleri ve yuksek beygir avantaji aldim. Firmalarin sirf yazilim farki ile sanki baska aracmis gibi tuketiciye 0-40 yuksek satmasinin onune Remaps sayesinde gecmis olmak cok keyif verici oluyor. Son derece profesyonel ve garantili olarak verdikleri hizmet icin tesekkur ediyorum. Herkese ozellikle turbolu arac sahiplerine siddetle tavsiye ederim Zira Araclar icin Getirinin maliyete oraninin bu kadar yuksek oldugu birbaska durum yoktur. Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp
11.12.2015 ( Read More )
BMW
Aracımı Başka Firmadan Yazılımlı Olarak Remaps'a Getirdim. Şuan aracımda Vites geçilerinden Turbo sesine kadar düzeldi ve topladı. Emeği Geçen Arkadaşlara Teşekkür Ederim.. BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Volkswagen
Selçuk A. İlgi ve hizmetten memnunuz aracımızda ciddi bir performans artışı oldu, teşekkür ederiz Volkswagen Amarok 2.0 TDI Bi Turbo - 180Hp @205 Hp
13.12.2017 ( Read More )
BMW
Ellerinize sağlık.Tamamen değişti.240 bg güç alınıyor.Arabayı vampir ısırdı resmen BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
18.05.2018 ( Read More )
Toyota
İslemden sonra gücünün ne olduğunu olcmedik ama ciddi bir güc artışı hissettim.yakitta düstü.ellerine sağlık ekibin. Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp
24.03.2018 ( Read More )
Isuzu
Haktan G. Çok memnun kaldım, herkese tavsiye ederim Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 190Hp @240 Hp
18.01.2018 ( Read More )
BMW
Beklediğimden fazlası oldu performans harika teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
27.09.2019 ( Read More )
Volkswagen
Keşke aracı alır almaz ön yargılarımdan arınıp uygulatsaydım..böyle bir keyif ve haz olamaz..uzun yolda 2.0 araçları geride bırakmak çok eğlenceli:) Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
11.12.2015 ( Read More )
Isuzu
Aydin K. Alper Akkoç sayesinde yakıt düştü ve çekiş arttı teşekkürler Remaps Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
02.04.2018 ( Read More )
SsangYong
Hakkı E. 10 gün ara ile bu ikinci yazılım yaptırdığımız araç her ikisinde mükemmel oldu.insalla böyle sorunsuz devam eder.ilk araç rexton w 2.0 alt devirlerde hızlanma mükemmel oldu araç resmen 0-100 arası %30-40 daha atak ve pedala duyarlı hale geldi. Yakıt çok değişmedi sanırım uzun yolda test edeceğim.lakin yakıt aynı kalsa bile performans istediğinde mevcut var artık biliyorsun. İkinci araç xtrail 1.6 manuel 4x4 aracın rampa ve düşük vitesdeki tutuk hali gitti gayet güzel ama hepsinden güzeli yakıt dusdu çok belirgin bir şekil de. Artık gazı dibine kadar vurmaya gerek yok her iki araç için de hafifçe dokun gerekli tepki fazlası ile var. Trabzon Alper bey ve Remaps teşekkür ederim. İnşallah ilerleyen zamanlarda bir sorun yaşamayız SsangYong Rexton 2.0 e-XDi - 155Hp @200 Hp
05.05.2019 ( Read More )
BMW
Mehmet A. Çok guzel oldu elinize saglik BMW 3-Serisi 335i - N55 Twinscroll - 306Hp @385 Hp
16.09.2017 ( Read More )
Kia
Yunus Ö. Aracın yazılım yükleme işleminden sonra seri kalkışlar ve istikrarlı hız limitleri elde etmeye başladım.Benim için en önemli olan hız limütörünün kaldırabilmeleridir.Yakıt sarfiyatı da ciddi anlamda düşüş gözlenebiliyor.Gerek ümit bey gerek ismail ustam yükleme öncesi ve sonrası çok ilgililerdi.Şiddetle tavsiye ederim Kia Optima 1.7 CRDI - 136Hp @160 Hp
21.06.2017 ( Read More )
BMW
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor ) BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp
25.02.2019 ( Read More )
Landrover
2003 Land Rover Discovery 2 Td5 aracıma yazılım ile güç artırımı yapıldı ve gerçekten sonuç mükemmel. Arazide ve uzun yolda gayet memnun kaldım. Kesinlikle tavsiyemdir. Teşekkürler Ümit Doğan Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp
24.01.2019 ( Read More )
Volkswagen
Çok başarılı oldu işlemden önce yüzüm gülmüyodu şimdi yüzümden tebessüm eksik olmuyor teşekkürler. Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp
08.04.2016 ( Read More )
Opel
Oluye can vermek boyle bir sey olsa gerek:)) ELAZİGDAN selamlar eline saglik umit dogan Opel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp
22.03.2017 ( Read More )
Audi
Ümit beyin şahsi ilgi ve alakasından cok memnun kaldım. Aracimda yazılım yada araçtan kaynaklı bir sorundan dolayı uygulamayı yapmaktan vazgeçtik. kul yapısı sorun olabilir. Ama ümit bey hakikaten dürüst ve ilgili yeni arac alirsam yine deneyeceğim Audi A4 2.0 TFSI - 211Hp @260 Hp
10.11.2020 ( Read More )
BMW
Tek kelime ile Harika, bu isin krali sizsiniz baska kimseye gitmeye gerek yok,arabayi 3 kurus icin risk etmeyin remapse getirin. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp
22.03.2019 ( Read More )
Renault
Daha once sahip oldugum araclara da REMAPS yaptirmistim. Memnun kaldigim icin yeni aldigim aracimi da 2. Haftasinda yazilim yaptirdim. Kurumsal hizmet anlayisi ve karsinizda sizi dinleyerek istediginiz seyleri araciniza uygulayann duzgun bir firma. Dyno olmasi da onemli bir faktör. Renault Fluence 1.5DCi - 110Hp @135 Hp
24.12.2017 ( Read More )
Volkswagen
Karamanlar L. Tşk ederiz ilgi iyiydi araç süper oldu lastik ölçülerini değiştirdik inşaAllah ilerleyen zamanda sıkıntı yaşamayız Hoşçakalın Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
18.04.2019 ( Read More )
Volkswagen
Mümin T. Tek kelime ile mükemmel. Gitsem mi gitmesem mi diye düşünen aracım yazılım sonrasında sürekli atak halinde çoğu araca taş çıkartır vaziyette teşekkürler remaps ve Salih bey. Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
04.05.2019 ( Read More )
BMW
Kaliteli hizmet guleryuzlu personeller. Hizmettende gayet memnun kaldim.. BMW 5-Serisi 520d (06/2008 -> ...) - 163Hp @210 Hp
18.08.2017 ( Read More )