Ümit bey ve ekibine öncelikle profestonel yaklasimlari icin tesekkur ediyorum.aracimin gaz tepkimesi ve yakit ekonomisi fazlasiyla memnun edici ellerinize saglik şiddetle tavsiye ediyorum kaldiki 1 hafta icinde ayni model arac sahibi aracima binen 2 arkadasimda ayni hafta islemi yaptirdi..
Bmw x1 1.6i remapsta yapıldı üstündeki chip söküldü yazılım yüklendi, araç daha önceden chip li olduğu halde farkı hissedir derecede olduBMW X1 16i - 143Hp @245 Hp03.05.2016( Read More )
Aracıma yaptırdığım yazılımdan sonra yaklaşık 7500 km yaptım ve şuan çok memnunum istendiği zaman güç istendiği zamanda yakıt ekonomisi olarak her iki kriter de tatmin ediciVolkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.11.2020( Read More )
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlıkMercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp09.11.2020( Read More )
Merhaba ; 8 yıldır aktif araç kullanıcısıyım. Bir çok güçlü marka ve model kullandım. İlk kez yaptırdığım yazılım uygulaması için götürdüğüm aracım audi a3 1.6 tdi 110 hp oldu. Öncelikle işlemi yapan ekip güleryüzlü bilgili ve deneyimli. Aracım yazılım sonrası 150hp ve 300nm civarı bir güce sahip oldu , şuan için 2 hafta oldu çok memmunum 2bin dizel havası var gidişte herkese tavsiye ederim..Audi A3 / A3 Sedan 1.6 TDi - 110Hp @145 Hp07.05.2018( Read More )
Kürşat K.Uygulama öncesi tereddütlüydüm ve motora zararı var mı diye çok araştırdım. Remapsın bu işi hakkıyla yaptığı kanısına vardım ve üç aydır keyifle aracımı kullanıyorum herşey için teşekkürler.Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp26.11.2020( Read More )
performansından memnun olmadığım 4.18 grancuope aracım henüz 200 km olmadan soluğu ümit'in yanında aldım.şimdi herşey çok güzel araç istediğim performansta. bmw neden bunu bu şekilde piyasaya sürmüyor anlamış değilim.yakıt da 1 lt civarında düşüş var (8,8 lt) teşekkürler remaps..BMW 4 GC-Serisi 418i - 136Hp @170 Hp23.03.2016( Read More )
Sohbet muhabbet ile gerçekleşen bir yazılım işlemimiz oldu. 6 aydan fazladır kullanıyorum çok memnunum. Sorun ile karşılaşmadım. Yakıt için sakin kullanımda düşüş oldu. Seri kullanımda hem keyifli hemde eski seri kullanımdan daha az yakıyor. 114 CDI Otomatik vito. Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) (Euro6) - 136Hp @220 Hp15.03.2021( Read More )
Atalarımız her işi ehline yaptıracaksın demiş. Güleryüz, ikramlar, karşılama herşey 10 numara 5 yıldız. Yazılım bir efsane. Keyifli bir arabam vardı, şimdi herşey daha bir güzelleşti. İlgi alaka için tekrar teşekkür ediyorum Remaps Ailesine. Daha uyguna bulunabilir ama önemli olan kalite ise REMAPS BMW 3-Serisi 320d - 150Hp @190 Hp20.08.2019( Read More )
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım, aracın üzerindeki hantallık gitti, ara hızlanmalar inanılmaz değişti. Yoğun ilgilerinden dolayı Ümit bey ve ekibine teşekkür ediyorum.BMW Z4 20i - 184Hp @260 Hp19.04.2017( Read More )
Aracım kesinlikle beklediğimden daha güzel performans sergiledi ve süreç akabinde hiçbir sorun yaşamadım. Ek olarak Ümit beyin ve çalışma arkadaşlarının ilgisi oldukça güzel hissettirdi. Elinize sağlık REMAPS ekibi.BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp29.10.2024( Read More )
Aracıma yazılım yapıldıktan sonra çekişinde gözle görülür şekilde fark oldu ve yakıt konusunda da çok memnunum.Herkese tavsiye ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp09.12.2023( Read More )
Yazılım sonrası gaz gecikmesi azaldı. Çekişi arttı. Çok Memnunum. Önceki aracımda da remapsde yazılım yaptırmıştım ve yine çok iyiydiAudi A4 1.4 TFSI - 150Hp @170 Hp05.02.2020( Read More )