bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remapsKia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp07.05.2018( Read More )
Tarkan K.Merhabalar Daha önce aynı araçtan 4 tane kullandım ama hiç zevk alamadım ama şimdiki aracımı kullandıkça zevk alıyorum çok fark etti herkese tavsiye ederim yaklaşık %50 fark oldu gönül rahatlığıyla yüklete bilirsiniz araçlarınıza Remaps sa Teşekkürler elleri dert görmesin Volkswagen Transporter/Multivan 2.0 TDI CR - 102Hp @175 Hp27.03.2018( Read More )
Bundan önce VW servisi tarafından dizel skandalı kapsamında yazılım güncellemesi yapılmış ve aracın tüm motor değerlerine ayar çekilmişti. Kanımca haksızlık olan bu durum giderilmiş oldu. Aracımın daha çevreci hale geldiğini de belirtmek istiyorum. Allah razı olsun.Volkswagen Tiguan 2.0 TDI CR - 140Hp @185 Hp21.02.2017( Read More )
Hakan S.Aracımda daha önceden başka bir firmanın yazılımı vardı,sizin yazılım yüklendikten sonra,inanılmaz değişim ve tork eğrisi çıktı ortaya.Tekrardan Teşekür ederim size,emeğinize sağlık...BMW X6 x Drive 35d - 286Hp @340 Hp05.02.2020( Read More )
Öncelikle ümit beye ve tüm ekibine cok teşekkür ederim hersey den önce göstermiş oldukları ilgi alaka beni çok mutlu etti. Öncelikle chip ile ilgili aklımda soru işaretleri vardı kararsızdim sonra remaps gibi profesyonel ve işin uzmanı bir yerle tanışınca aklımdaki bütün soru işaretleri kalktı aracım bmw 116i şuanda ciddi bir yakıt tasarrufu ve çok ama çok eğlenceli ve güçlü sürüş keyfi yaşıyorum remaps bu işin uzmanı herkese tavsiye ediyorum teşekkürler BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp20.04.2017( Read More )
2014 model 1.6 i twin turbo 170 bg olan BMW 5.20 i ( F 10 ) aracıma Remaps te chip tuning uygulaması yaptırdım. Uygulama sonrası 265 bg gücüne ulaşan aracımı adeta tanıyamadım. Yakıt gözle görülür oranda düştü. ( Ankara - Konya ) 7.0 lt / 100 km. Daha önce 8,2 lt / 100 km ölçmüştüm. Çok memnunum , teşekkürler Remaps.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @240 Hp21.06.2017( Read More )
Normal kullanımda yakıt tüketimimiz azaldı, performans istediğimizde de kesinlikle tatmin eder düzeye geldi, elinize sağlık..Audi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp30.11.2017( Read More )
Ben ticari araç sahibiyim bilenler iyi bilir yeni kasa ford transit ler problemli 2 aracımın 2 side Remaps yazılım ümit doğan ve ekibi tarafından yapıldı, araçlarıma yapılan uygulamadan verilen hizmetten kaliteden çok memnunum Remaps ailesine teşekkür ederim... Ford Transit 2.2 TDCi - 155Hp @180 Hp29.11.2018( Read More )
Yaklaşık iki haftalık bir kullanımdan sonra şunu söyleyebilirim. Hız isteyene hız, güç isteyene güç. Hantal 1.3 TDCI yok artık. Memnun muyum ? Hayır daha ötesi.. Mutluyum.. Ümit Hoca bilgili ve ilgili, Halil İbrahim hoşsohbet ve bilgili. Daha ne olsun !Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp01.05.2018( Read More )
Habbaş F.Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi.Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp06.05.2019( Read More )
Emekli bir SAT. Olduğum dan beni tatmin edecek ( Power) gücü arabamda gördüm . Mutluluklar aramaya devam Diyorum Remaps de. Teşekkürler olsun. BMW 5-Serisi 525d - 211Hp @270 Hp17.08.2020( Read More )
Bu konuda tam profösyönel arkadaşlar onlara teşekkür ediyorum bana arabadan zevk alma hissini tattırdılar gönül rahatlıgıyla herkese tavsiye ederimAudi A4 1.8 TFSi - 120Hp @210 Hp12.02.2016( Read More )
Oldukça ilgili, nazik ve bilgili bir ekip hizmet veriyor. Ümit Doğan bu işi kesinlikle çok iyi biliyor. Kendilerine çok teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp25.12.2024( Read More )
120 hp lik aracıma remaps tan yazilim yaptirdim 155 hp oldu cok memnunum sakin kullanımda gerçekten çok az yakıyor tork ve performans hissiyat inanılmaz derecede çok yüksek remaps ailesine teşekkürler elinize emeğinize sağlık.Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp09.01.2024( Read More )
Gökçe M.Öncelikle Bursa şubesi Salih beye ilgi ve bilgilerinden dolayı teşekkür ederim. Performansından ötürü satmayı düşündüğüm aracımı şuan keyifle kullanıyorum. Yakıtta bilinçli kullanımda 1 litreye yakın düşüş oluyor kısaca aklında soru işareti olanlar bu arkadaşlardan profesyonel destek alsınlar ve yazılımın her türlü arkasındalar. Herkese tavsiye ediyorum teşekkür ederim BMW 4-Serisi 418i - 136Hp @165 Hp27.08.2018( Read More )
Golf7 tdi dsg aracima yazilim uyguladilar 105hp deb 151hp guce cikti aracim, yakit bariz bir sekilde azaldi ve arac rahatladi. Ancak kimse ilk hafta yakit ekonimisi beklemesin cunku basmadan duramiyorsunuz :) Ozellikler ara hizlanmalarda (5. Vites 80km ile giderken) gaza basinca arabanin koltuga yapistirmasi paha bicilemez. Yalniz ilk gun arabanin bu guce alismask gerekiyor fazla zorlamayin derim ben mekanik aksamlar icin, ertesi gun farki cok net goreceksiniz. Vites gecisleri haric daha 2.000 devire gelemedim, 130km hiza ciktim hala 1.800 de devirdeydi arac. Tesekkur ediyorum.Volkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp18.02.2016( Read More )