Volvo S60 T4 için bu kadar etkili olacağını beklemiyordum. Özellikle ara hızlanmalar ve yokuş performansı çok keyifli bunun yanıda yakıt tüketimim hiç artmadı. Keyifle be hiçbir sıkıntı olmadan kullandım aracımı. Ellerinize sağlık. Bu eski aracımdı bu arada yeni aracımı aldıktan 5 gün sonra onada remaps de yazılım uyguladık bu da çok keyifli oldu. Teşekkürler....
Audi A4 2.0 tfsi aracimi yaptirdim cok memnun kaldim. Yaptigi yazilimin arkasinda Umit dogan icin para 2. planda, En onem verdiklleri şey musteri memnuniyeti.Audi A4 2.0 TFSi - 211Hp @275 Hp24.01.2016( Read More )
Tek kelimeyle "süper" . Bir işi ehline vermek gerekir derler ya kesinlikle doğru. Herşeyden once yapan ekip guven veriyor. Anliyorsunuz ki hic bir sekilde sikinti yaşamayacağim ve yasarsamda garanti altındayim. Dolayisiyla verdiginiz her kurusa deger. Performansdan bahsetmiyorum bile. 508 sahipleri icin kesinlikle tavsiye ederim. Vites gecislerindeki kararsizlik ortadan kalkiyor. Dusuk hizlardaki hantallik yok oluyor. Yakit konusunda sunu belirtmek lazim . Ilk gunlerde yakit tasarrufu mumkun degil cunku arac öyle guzel performans sergiliyor ki ister istemez basiyorsunuz gaza. Oyle oluncada yakiyor tabi ancak sonrasinda alisinca yakiti biraz daha dusuyor %5 10 gibi.
Tesekkurler RemapsPeugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp03.03.2018( Read More )
Yazılımdan önce belirtmek isterimki hem insan olarak hemde tecrübe olarak doğru yerdesiniz dışarıda bu işi yapan çok yer var ancak burası gibisi yok araca gelince 208 dizel aracıma en uygun yazılımı attı ve aracım üzerindeki ağırlıklardan kurtuldu gibi çok seri bir araç haline geldi tüm ekibinizin ( tabi şeftaliyi de unutmamak gerek) eline emeğine sağlık teşekkürler Peugeot 208 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp01.04.2019( Read More )
Subaru Outback (2017) aracıma yaptırdığım yazılım sonrası 30hp - 50nm artış elde edildi. Ancak önemli olan bu sayılar değil, araçta hissedilen belirgin performans artışı. İşlem sırasında her şeyi sorunsuz halleden İstanbul ekibine teşekkür ederim. Subaru Outback 2.0 D Boxer - 150Hp @180 Hp01.04.2020( Read More )
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp05.05.2019( Read More )
Bilgi ozen tecrube kalite hersey icin tesekkurler guzel uygulama yakit performans ve tasarruf geliyor beraberinde cok basarili her aracimi getiririm mutlaka memnun kaldimBMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp02.12.2016( Read More )
Aracım %100 gerek performans olsun gerek yakıt olsun çok büyük etkisi oldu Şuan Gerçekten aracın gücü ortaya çıktı yakıtta hiç beklemediğim düşüşler oldu Ümit Doğan Ve ekibine çok teşekkür ederim Çok profesyonel bir ekip Yaklaşık 5.000km oldu çok memnunum Araç 2.0 tadı vermeye başladı Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp19.04.2020( Read More )
Aracım da çok fark edilecek derecede değişim oldu . Ümit bey ve ekibine vermiş oldukları hizmetten dolayı ve yaptıkların işin arkasında durdukları için çok teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim. Saygılar Mercedes Vito 114 CDI (2100cc) - 136Hp @200 Hp15.08.2017( Read More )
Almanya da çok iyi bir tuning firmasına G63 ve aston martin db11 arabalarımı onların yaptığı yanlışları düzeltip satmayı düşündüğüm araçları mı tekrardan bana sevdiren Remaps ailesine çok teşekkür ederim araçlarınızı güvenle teslim edebileceğiniz işinin ehli bir işletme çok teşekkür ediyorum Mercedes G G 63 AMG - 544Hp @660 Hp29.10.2024( Read More )
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıçMercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp20.08.2019( Read More )