1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık.
Etkin Alp U.Özdemir bey, gerek müşteriye yaklaşımı gerek bilgisi ile gayet iyi bir tuner. Kendisine saat fark etmeksizin uğraşıp isteğimi yerine getirdiği için teşekkürlerimi sunuyorum. Kayseri’de ki piyasanın ihtiyacı Remaps gibi bir tuning firması.Opel Combo 1.6 CDTI - 90Hp @90 Hp17.02.2022( Read More )
İbrahim A.Ürün ve hizmet kalitenizden ayrıca Kayseri yetkilisi olan arkadaşların ilgisinde dolayı çok memnun kaldım. Ve tüm çevreme aktarımını yapmaktayım. Tekrardan remaps ailesine teşekkür ederimFiat Egea 1.3 MJT - 95Hp @120 Hp10.11.2020( Read More )
Uzun süre araştırdıktan sonra Remapste tuning yaptırmaya karar verdim. Son derece memnunum ve herkese öneririm. Aracımdan istediğim zaman düşük yakıt tüketimi, istediğim zaman yüksek performans alabiliyorum.Fiat Bravo 1.6 JTDm - 120Hp @150 Hp24.04.2017( Read More )
İki aracım var ikisininne beygir gücünü yükselttim bu firmada. Araçlarımın performansından kaldığım memnuniyet tarif edilemez sanki bir boğanın üstündeyim. Buda Bi kenara personel çok sempatik ve samimi bence işlerinde on numaralarBMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp02.12.2016( Read More )
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederimFiat Fiorino 1.3 JTD - 75Hp @95 Hp01.10.2016( Read More )
Serkan Ö.Şuanda stege 1 i yaptırdım aracım dizel olmasına rağmen Çekiş gücü istediğim performansa ulaşmış durumda ilerleyen zamanda 2 ve 3 ü yaptırmak istiyorum . Düşünen arkadaşlar kesin Önerimdir! teşekkürler remaps Renault Clio 1.5 DCi - 90Hp @115 Hp22.06.2019( Read More )
Süper. Sakin kullanımda 1800 devirde 100-110 km hıza yükselirken sadece lastik sesini duyuyorsunuz. Güç mü istiyorsunuz, gaz pedalı emrinizde. İsteyene ekonomi isteyene ilave performans. Elinize sağlık.BMW 3-Serisi 320i - 184Hp @260 Hp05.06.2018( Read More )
Aracın hissedilen vites geçişleri ciddi anlamda azaldı. Yokuşlarda 2. Viteste mi kalsam 1. Vitese mi geçsem karmaşası kalmadı. Düzlükte ivmelenmeyi anlatmaya dahi gerek yok yaşamak lazım. Torku hissediyorsunuz!Peugeot 508 1.6 HDi - 112Hp @140 Hp09.02.2018( Read More )
Habbaş F.Belirgin şekilde hissedilen güç artışı, çekiş artışı, daha düşük devirlerde gelen yüksek tork, sakin kullanımda %15'ten fazla yakıt tasarrufu, bütün bunlarin yanında daha rahat ve daha fazla vites yükseltme isteyen bir motor, daha lezzetli bir sürüş keyfi. Tek dezavantaj biraz artan motor sesi. Elinize sağlık remaps ekibi.Toyota Avensis 1.6 D-4D - 112Hp @150 Hp06.05.2019( Read More )