Hem Mercedes vito hem bmw e 60 520d yazılım yaptırdım araçlar süper oldu asıl şimdi tadını almaya başladım araçların çok memnun kaldim ümit DOGAN ve Remaps ailesine teşekürler
Aracınızın kaderini değiştirmek için en ideali sorunsuz ve tasarruflu performans olarak zaten rakipsiz; yazılım yapılan 3. Aracım çok memnunum herkese tavsiye ederim
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim.
Merhabalar, BMW 3.20d 2012 model 184bg 350Nm aracimi Remaps programi ile Stage 1 tune yaptik. Dyno uzerinden ayni gun aldigim degerler 233bg ve 489Nm oldu. Tesekkur ederim.
1 eylül tarihinde aracıma yaptırdım ve bende merak konusuydu Nasıl olacak diye uzun yolda farkı hemen hissettirdi yakıt konusunda sakin kullanımda memnun edici ama performans artışı tahrik edici faktör olduğundan basmamak elde değil velhasıl tahminlerimden daha iyi sonuçlar verdi
Adını vermeyeceğim bir firmada yazılım yapıldıktan sonra pekde memnun değildim ancak Ümit Doğan aracın orjinaline çevirip sonrada kendi yazılımını atınca aracıma aşık oldum Ümit Doğan benim gözümde bu ülkenin en iyisidir teşekkürler Ümit Doğan
Herşeyden önce kibar ve işinin ehli, güven verici. Aracımda düşük devirlerde özellikler yokuşlardaki güç artışını hemen hissettim. Araç çok güzel ve seri devirleniyor, Hantal hali kayboldu. Aracımdan daha fazla keyif alıyorum.Renault Latitude 2.0 DCi - 150Hp @180 Hp19.04.2017( Read More )
Merhabalar aracım yazılımla dan sonra daha rahat yürümeye başladı ara hızlanmaları daha atik ve nırmalden daha az yakan nir hale geldi remaps ailesine teşekkür ederim BMW 5-Serisi 520d - 184Hp @220 Hp05.12.2022( Read More )
Ümit doğan abim ve çalışanlarına çok teşekkür ediyorum başarılarını bizlerle paylaştıkları için kendilerine çok teşekkür ediyorum. Güç Remaps ta saklı araçta değil :)BMW 3-Serisi 320d - 190Hp @220 Hp28.07.2018( Read More )
Aracımın yokuşta çekişi ve hızlanması gayet iyi duruma geldi. Düşük vites de gaza bastığımda araç gayet güzel toparlıyor kendini. İvmelenme gayet iyi. Taahhüt edilen her şey gerçekleşti diyebilirim. İşlem sırasında ilgilenen personel gayet misafirperverdiler. Remaps Ailesi ve Ümit Bey’e teşekkür ediyorum. Landrover Freelander 2.0 TD4 - 112Hp @140 Hp04.05.2019( Read More )
İlk defa aracıma yazılım yaptırdım. Yakıt tasarrufu amacıyla yaptırmıştım ancak performansının bu kadar değişeceğini tahmin etmemiştim. şehirdışı uzun yolda cruz ile 90km hızla 3.8lt/100km yakan aracım (3 yetişkin+klima), yazılımdan sonra 3.6lt/100km yaktı (5 yetişkin+1 çocuk+klima) yaktı. şehiriçinde de %7-8 fark olacağını düşünüyorum. henüz pedala alışamadım :)
Teşekkürler Ümit Bey.Citroën C4 1.6 HDI - 112Hp @140 Hp10.05.2016( Read More )
Aracıma güvenipte yazılım yaptıracağım tek yer şuana kadar dört aracıma yazılım uygulandı ve çok memnunum. Ümit bey e çok tşk ilgi ve alakaları için. Yapılan işin arkasında olması çok iyiOpel Insignia 1.6 T - 180Hp @210 Hp10.08.2016( Read More )
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:)Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp26.04.2021( Read More )
Harika insanlar, işlem profesyonel. Araç desen bi başka oldu. Bu güzel ekibe titiz çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum Audi A4 2.0 TDI - 150Hp @195 Hp21.11.2018( Read More )
Kadir Furkan A.Daha önce başka firmaların yazılımlarınıda denedim ama gördümki kalite tesadüf deilmiş trabzon remaps alper akkoç abimize yazılımımızı yaptırdıgımızdan ötürü çok mutlu ve memnunuz teşekkürler REMAPS
Peugeot 206 1.4 HDi - 68Hp @90 Hp29.05.2019( Read More )
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp29.10.2024( Read More )
Aşkın Mustafa G.Merhabalar , sevgili arkadaşlar ben 2014 1.4 tsi 125 hp dsg bmt Passat aracı olan Remaps kullanıcısıyım . Yalana abartıya gerek yok Yazılım yaptırmak ilk başta korkutucu geldi araç otomatik yeni motor ama aracımdaki o hantallık yakıt bazen can sıkıcı oluyordu . Yurt dışında bu araç 169 160 150 hp olarak farklı ülkelerde var .sonunda karar verdim yaptırmaya Afyonkarahisar da yaşıyorum fiyat araştırması yaptım çwvre illerde 500 tl ye bu işi yapan var doluu piyasada Remaps den fiyat aldım piyasaya göre pahalı idi. Sadece denemsk isdedim paramı isdddiğmde geri alacağımı biliyordm . Aracım suan soft stage 1 155 hp gerçekden süper fark var 1 seneyi heöen hemen geçdi şeytan kulağına kursun hiç bir sıkımtı yok samimiyetime inanın . Atarlar demiş ya pahalıysa vardır hikmeti :) Teşekkürler Remaps teşekkürler Ümit Özen Otomotiv.Volkswagen Passat 1.4 TSi - 122Hp @145 Hp23.06.2017( Read More )
Aracım servis aracıydı aracımın çekişi ve yakıtı çok kötüydü Remaps uygulama yaptıktan sonra aracımın çekişi artı yakıtı düştü teşekkür ederim remaps ailesi Ford Transit 2.2 TDCi - 125Hp @180 Hp09.01.2020( Read More )
Çok memnun kaldım , ilgi alaka üst seviyede. Aracıma işlem yaptırdığım 20 gün oldu aracın performansınfan ve yakıt tasarrufundan gayet memnunum. TeşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.04.2021( Read More )