PS: You can check references before 2015 of May Facebook Page you can reach
Merhabalar , sevgili arkadaşlar ben 2014 1.4 tsi 125 hp dsg bmt Passat aracı olan Remaps kullanıcısıyım . Yalana abartıya gerek yok Yazılım yaptırmak ilk başta korkutucu geldi araç otomatik yeni motor ama aracımdaki o hantallık yakıt bazen can sıkıcı oluyordu . Yurt dışında bu araç 169 160 150 hp olarak farklı ülkelerde var .sonunda karar verdim yaptırmaya Afyonkarahisar da yaşıyorum fiyat araştırması yaptım çwvre illerde 500 tl ye bu işi yapan var doluu piyasada Remaps den fiyat aldım piyasaya göre pahalı idi. Sadece denemsk isdedim paramı isdddiğmde geri alacağımı biliyordm . Aracım suan soft stage 1 155 hp gerçekden süper fark var 1 seneyi heöen hemen geçdi şeytan kulağına kursun hiç bir sıkımtı yok samimiyetime inanın . Atarlar demiş ya pahalıysa vardır hikmeti :) Teşekkürler Remaps teşekkürler Ümit Özen Otomotiv.
Ben hataydan özel olarak ümite gidiyorum o kadar bu işi yapan var ama bu guven meselesi kesinlikle ümit bu işin erbabı en son yaptırdıgım 1.3 opel astra 95 hp performansı hiç hoşuma gitmedim işlemden sonra 115 hp oldu ve suanda cok cok memnumun ümit ve ekibine cok teşekkur ederim ümit sayesinde arabadan zevk alırıyotum artık
3 Bmw , 2 Wolkswagen Beetle , 1 jetta , 1 nissan qashqai Toplamda 7 adet aracımıza değişik zamanlarda uygulattık. Hiç birinde sorun yaşamadık. Mükemmel performans. Bu işin piri Ümit bey . Teşekkürler REMAPS
Aracım 2014 model citröen picasso. Yaklaşık bir ay önce yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile remaps ta yazılım yüklettim. 110 dan 145 e yükseldi. Uzun yolda, ve yüksek vitesler arasında çekiiş gücü performansı çok yükseldi. Bu aracın tek handikapıda böylece aşılmış oldu. Şehir içi yakıt tüketimi ortalaması 6.7 lt den 6.4 lt ye düştü. Remapsa ve tavsiye eden kardeşim Atilla ya teşekkürler.
Aracım audi q7 3000 cc işlemden sonra aracım hem yakıtta hem çekiş gücünde inanılmaz fark yarattı şu an hergün kullanıyorum ve cebimi üzmüyor performansı çok keyf veriyor aldığım her araca yaptırdım ve hep memnun kaldım bir de inanılmaz ilgili alakalı ve saygılı ekiple çalışıldığı için müşteri memnuniyeti en üst seviyede başarılarının devamını dilerimAudi Q7 3.0 TDi - 240Hp @295 Hp22.11.2023( Read More )
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:)BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp11.02.2017( Read More )
Orhan S.zonguldak kdz ereğli remapsa yuksel usta nin titizlikle çalıştığı icin tsk ederim aracimin cekisi on numara oldu herkese tavsiye ederim her yazilimciya guvenmeyin dogru adres icin remapsMitsubishi Fuso 3.0 DDi - 145Hp @175 Hp19.04.2018( Read More )
Bmw F33 Aracıma stage 1 yazılım uygulandı.Gözle görülür şekilde performans artışı ve yakıt tasarrufu elde ettim.Remaps ailesine ve Ümit beye teşekkür ediyorum.BMW 4-Serisi 420d - 190Hp @220 Hp14.08.2016( Read More )
Her aracıma yaptırdığım gibi bu aracımıda alır almaz Remaps’a getirdim. Profesyonel yazılım desteğimi aldım. Her aracımda olduğu gibi yakıtta azalma ve performansta artış gerçekleşti. Buda bana sürüş zevki ve bütçe tasarrrufu sağlıyor. Her kuruşu hakeden ve kendini 4-5 depoda amorti eden bir iş bu. Yani verdiğiniz para size kısa sürede sürüş zevki ve para olarak geri dönüyor. Teşekkürler Remaps ve Ümit DoğanMercedes Viano 22 CDI - 150Hp @180 Hp23.02.2018( Read More )
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp17.02.2022( Read More )
Uygulamadan gayet memnunum. Aracın çekişi daha da iyileşti. Aynı hıza daha düşük devirde ulaştığı için konfor arttı. Yakıt tüketimi değişmedi. Çalışanların ilgisi de gayet güzeldi. TeşekkürlerOpel Astra 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp16.04.2019( Read More )
Yapılan işlemden gayet memnun kaldım. Zaten bu ilk deneyimim değildi yaklaşık bütün arabalarım ümit abimin alinden geçmiştir. Gayet memnunum herkeze sağlıkla tavsiye ederim..Audi Q7 3.0 TDi - 245Hp @295 Hp22.03.2016( Read More )
Ümit abi gördüğüm en efendi ve dürüst esnaf. Birşey olmayacaksa olur deyip milleti asla kandırmıyor. Arabanın kapasitesi ne ise ona göre işini en iyi şekilde yapıyor.BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp08.05.2019( Read More )
Öncelikle yapılcak olan yazılım hakkında pekte bir bilgim yoktu hatta ön yargılarım vardı arabaya zarar verirmi vs fakat yaptırdım ve şuan çok memnunum hem yakıt hemde performansta inanılmaz bir değişim oldu herkes gönlü rahat bir şekilde remapsı seçebilir . BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp21.06.2017( Read More )
140 km hızla çıktığım otoban yokuşunu 180 km hızla çıktık inanılmaz bir şey ben yakıttan felan anlamam ama 1.6 dizel motordan sanki 2.5 dizel performansı aldım ellerinize saglık helal olsun Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp19.04.2017( Read More )
Aracın performansı hissedilir derecede arttı, 1 yıldır da kullanıyoruz ve hiç bir problem yaşamadık.
Yazılım yaptırmak isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim, Elinize sağlık hayırlı işler... BMW X5 3.0d - 235Hp @280 Hp22.06.2017( Read More )