Son zamanlarda performansında düşüş hissettiğim ve giderek daha fazla yakıt yakan vw golf marka aracımı getirdim. Sıkıntım profosyonel bir şekilde çözüldü. Yazılım işi çok hassas bir iştir. Şahsi görüşüm binbir emekle almış olduğum aracımı gönül rahatlığıyla emanet ederim.
Aracıma yapılan, performans iyileştirme yazılımından çok memnunum, aracım ani performans isteklerime çok hızlı ve tatmin edici derecede cevap veriyor. Sakin kullanimda yakıt tuketimi gozle gorulur derecede düşüyor.
Aracım %100 gerek performans olsun gerek yakıt olsun çok büyük etkisi oldu Şuan Gerçekten aracın gücü ortaya çıktı yakıtta hiç beklemediğim düşüşler oldu Ümit Doğan Ve ekibine çok teşekkür ederim Çok profesyonel bir ekip Yaklaşık 5.000km oldu çok memnunum Araç 2.0 tadı vermeye başladı Hyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp19.04.2020( Read More )
Emrah K.2010 Seat Leon 1.4 TSI 122 lik aracıma yaptırmış olduğum yazılım gayet iyi oldu, daha sonrasında tekrar açtırmak istedim, hiç sorgu sualsiz yaptılar ve daha da iyi oldu ve yakıt konusunda baya gözle görülür fark var. Ümit Doğan ve Samsun Remaps'e teşekkürü borç bilirim.Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp11.01.2017( Read More )
Öncelikle Ümit abi'ye teşekkür ederim yaptığı işlemde verdiği güven hassasiyet ve özen ile müşteri memnuniyeti ön plandadır ve aracımda işlemden sonra aldığım performans ciddi derecede değişmiştir ve benim araç olarak yazılım yaptırdığım ikinci aracımdır gayet memnun kaldım kendilerine yeniden teşekkür ederim güvenle yaptıra bilirsiniz...Seat Leon 1.4 TSi - 125Hp @145 Hp23.05.2016( Read More )
Tüm aldığım araçlarımı firmanızda yazdırdım hem ilgi alakanız hemde yaptığınız işin en iyisi olduğunuz çok belli ellerinize sağlık teşekkür ediyorum remaps ailesi BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp22.11.2023( Read More )
Aracın benım aracım olduğuna inanamadım katır olarak verdim arap atı olarak aldım yakıtta 1 litre net düşüş oldu ellerinize emeğinize sağlık.teşekkürler BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp17.02.2022( Read More )
Mustafa E.Yüksel ustama ilgi ve alakasindan dolayı çok teşekkür ederim. Aracında inanılmaz derece çekiş farkını hissettim.ayrica yakıt tüketimi 5.3 lt kadar düştü. Teşekkür ederim.Nissan Juke 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp01.12.2017( Read More )
1.6 TDİ polo'ma yaptırdığım yazılım sonrası aracım resmen kimlik değiştirdi :) geçen jant lastik balans ayarı için gittiğim usta teste çıktı. Geldiğinde gülücük ve şaşkınlık içinde; nedir abi bu yaa :) nasıl birşey bu :) ellerinize ve emeğinize sağlık.Volkswagen Polo 1.6 TDi - 90Hp @136 Hp11.08.2015( Read More )
Surecin basindan sonuna kadar gayet aciklayici, yonlendirici bir gorusme gerceklestirdik. Tuketim degerlerimde ciddi bir dusus yasamadim. Bu beni biraz dusundurdu acikcasi. Ama bunu bir degerlendirme kistasi olarak gormuyorum. Yakin zamanda VW amblemli bujileri takacagim. Yol testi icin beklemedeyim.Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp10.03.2021( Read More )
Aracıma yazılım yapıldığı ilk andan itibaren aracımda bir rahatlama olduğunu hissettim performans anlamında ise gerçekten büyüleyici bir değişiklik vardı. Remaps ailesine sonsuz teşekkür ederim. SaygılarımlaVolkswagen Scirocco 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp26.08.2017( Read More )
İlgi, alaka, verdikleri bilgiler ve işlerinde gösterdikleri özen son derece iyiydi. Yaptırmadan önce kafamda bir sürü soru işareti vardı. Acaba verdiğim paraya değecek miydi? Ama gerçekten değdi. Arabam bir başka oldu, kullanımı çok daha keyifli hale geldi. Elinize, emeğinize sağlık...Ford C-Max 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp29.12.2015( Read More )
2003 Land Rover Discovery 2 Td5 aracıma yazılım ile güç artırımı yapıldı ve gerçekten sonuç mükemmel. Arazide ve uzun yolda gayet memnun kaldım. Kesinlikle tavsiyemdir. Teşekkürler Ümit Doğan Landrover Discovery 2.5 TD5 - 138Hp @160 Hp24.01.2019( Read More )
Samimi, dürüst, mühendislik yaklaşımlarıyla aracınız için güvenilir firma. Ümit bey firmasını dünya standartlarının üzerine taşımış. Chip tuningde çok başarılılar. Üstelik Audi ve Porsche’de kullanılan, gerçek yol simülasyonu yapan Maha dinamometre’de doğru güç ölçümü yapıyorlar. Yaptırdığım araçlarda çok memnun kaldım. Teşekkür aderim. Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp14.11.2020( Read More )
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim.Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp17.06.2017( Read More )
bu işin profesörü uzmanı tek kelimeyle ümit doğan aracıma yapılan yazılımdan son derece memnunum araçtan resmen inesim gelmiyor remapsKia Cee'd 1.6 CRDi - 128Hp @155 Hp07.05.2018( Read More )
Kayhan K.S.alüyküm trabzonda yaşiyorsaniz danişmadan araciniza yazılim uygulamayin 3 5 ucuz olacak diye milyarlik milyonluk araçlariniz çöp etmeyin remans a yorum olarakta 2 yilda bir araç değiştiriyorim her aracima yaptirdim sprinter 315 caravella hepsine yaptirdim kesinlikle atilan bg tork %80 90 doğru Volkswagen Transporter/Multivan 2.5 TDI - 130Hp @170 Hp22.11.2023( Read More )