Burda beygir gücünü yükselttiğim 3. Aracım.. emeğinize elinize sağlık c200 aracımıda burda yazılım attırmıştım aracın servis bakımı geldiğinde kolumanda yazılım fabrika ayarlarına geri döndüğünde anladım nekadar güç yüklendiğini.. zaten servisten çıkar çıkmaz soluğu tekrar sizin orda aldım
Sagliksiz hissi vermiyor. Trafikte istediginiz arabayi sollayabiliyorsunuz. Deli gibi basip(ben yaptim siz yapmayin hiz duygusu kalkiyor iyi degil fazla hiz) bir depoyla 800 km gidince mutlu ediyor.
Aracım çok seri bir hale geldi. Özellikle ara hızlanmalar ve tepkilemeler mükemmelleşti. Yüksek hacimli araç almaya gerek yok. Ümit Beye uğrayın ve aracınızın keyfini çıkarın.
Merhaba ,
Öncelikle tüm remaps çalışanlarına ilgilerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.Aracımın performansında ciddi bir yükseliş gözlemledim. Yakıt konusunda ise basmazsanız orjinal haline göre 1.5 lt daha az yakıyor. Teşekkürler Remaps.
Öncelikle ilgi ve alakanıza teşekkür ederim yazılım öncesi çok tereddüt etmiştim fakat şu an daha önce yaptırmadığıma pişman oldum aracımın sürüş keyfini yeni yeni çıkartıyorum BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp22.06.2019( Read More )
Bir yakınımızın tavsiyesi ile aracıma remapsta chip tuning yaptırdım. Yapilan iş çok kaliteli. Aracimin performansında ciddi şekilde artış oldu. Remapsi herkese tavsiye ederim.Ford Focus 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp07.03.2018( Read More )
Fabia Wrs aracıma yapılan yazılım sonucu 180 HP —-220 HP ye ve 250 tork —330 tork a yükseltme işlemi yapıldı… aracım çok daha çabuk hızlanmakta ve aracımın yakıt tüketim %15-%20 oranında düşüş sağlamıştır.Yapılan işlemler ve Güler yüzlü personel e çok tşkler.Bu işin Vakko su Remaps tır.Skoda Fabia 1.4 TSi RS (CTHE) - 180Hp @200 Hp04.11.2021( Read More )
Kısaca şöyle anlatayım fabrika verilerinin çok üstünde inanılmaz bir performans aldım. Yakıt değeri % 7 ila 10 arasında düştü. Teşekkürler REMAPS...Nissan Qashqai 1.5 DCI - 110Hp @135 Hp05.12.2022( Read More )
Aracıma yazılım attırıcaktım ümit doğan abimi tavsiye ettiler. Bende hiç pişman olmadım gerek ilgileri gerek aracın performansı olsun çok güzel bir iş başarıyorlar remaps ailesine teşekkür ediyorum BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp30.03.2020( Read More )
Aracın resmen kaderi değişiyor. İnanılmaz keyifli oluyor. Diğer firmalar gibi 3 liralık yazılım paketini kopyala yapıştır yapmıyorlar. Her aracın kondüsyonuna göre, stabil bir şekilde yazılım uyguluyorlar. Müşteri ilişkilerinde de çok iyiler. Tavsiye ederim. ( Not : Buradaki yorumları okurken "Kendileri mi yazıyorlar acaba ?" diye düşünüyordum. Şu an ise aracıma yazılım yaptırıp buraya yorum yazıyor olmam, yorumların hepsinin gerçekçiliğini ortaya koyuyor )BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp25.02.2019( Read More )
Arabam 2014 C180 w205 kasa gerçekten arabaya inanamadım özellikle düşük devirlerdeki tork muhteşem arabanın süratlenmeside Harika olmuş kullanmaya doyamıyorum emeği geçen herkese çok tşkler kılıçMercedes C C 180 - 156Hp @175 Hp20.08.2019( Read More )
Ahmet A.Aracımı bıraktığımda tospağa gibiydi aldığımda ise bambaşka bir makine olmuş ellerinize sağlık serkan adında çalışanınız güler yüzlü sıcak kanlı olması beni ayrı mutlu etti bundan sonra herkese tavsiye edeceğim teşekkürlerSkoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp09.02.2019( Read More )
Fatih A.aracin hizlanisi ve gidisi kayda deger oranda artis gosterdi.sehir ici yakit tuketimi biraz artti.uzun yil tuketim dustu.sinuc olarak bidaha arac alsan tekrar yaptiririmOpel Astra 1.3 CDTI - 90Hp @110 Hp22.06.2019( Read More )
Aracım 2023 Model G20,stock halde çekilmez olan bu aracı 300 HP keyifli hale getirebilecek bir kaç firma var elbette fakat ne istediğinizi bilmek doğru iletişim kurmak istiyorsanız,karşınızda gerçek bir yetkili ve tecrübe sahibi bir insan var. Ümit abiye emekleri ve destekleri için teşekkürlerimi iletiyorum. BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp29.10.2024( Read More )