Arac fark etti özellikle yokuşlarda. 200 km ile bile yokuşta giderken hızlanmaya devam ediyor .. Remaps’ın yaklaşımları ve çözümleri çok başarılı. Kesinlikle tavsiye ederim. Uzun sure kullanıp sonra tekrar bakmak lazım
türkiyede bu kadar yazılım firması varken remaps sı tercih etmekle en doğru kararı vermişim sorunsuz ve keyifli bir aracım var artık emeğinize elinize sağlık
2013 jetta 1.6 TDİ aracıma yaptırdım bu 2. aracım, kısacası performans ve tepki konusunda muhteşem yakıt konusunda normal kullanımda hissedilir derecede yakıt düştü. Chip konusunda ümit abinin üstüne tanımam. Sonuç olarak çok memnunum ve kesinlikle tavsiye ederim...
Öncelikle Trabzon bayisi olan Alper beye ilgi ve samimiyetinden dolayı teşekkür ederim.
Aracım 2015 model 150hp'lik dizel tiguan. Mevcut haliyle araç hantaldı. Şürüşü çok zevksizdi. Yazılım yapıldıktan sonra, araç daha zevkli hale geldi. Sürüşü rahatladı. 1. Vitesle çıktığı bayırı 2. Vitesle çıkmaya başladı. Hızlanması gayet güzel oldu. Viteste D ile S arasında düşük devirde bariz hissedilen fark çok aza indi. Son hızı 15 km kadar arttı. Ancak şunuda unutmayalım sürekli kullanılan güç, güç değildir.
Remaps'a ve Alper beye başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür eder. Başarılarının devamını dilerim.
1.5 tdci 95 hp 6 ileri ford courier; aldığımdan beri çok hantaldı, rampalarda resmen bayılıyordu. derdimi anlattım, aracıma özel bir yazılım yaptılar. çok çok memnunum uzun yol tükerimim 5.2Lt civarından 4.5Lt civarına düştü; aslında yakıt hiç önemli değildi, aracım gitsin yeter. profesyonel çözüm isteyen düşünmeden gelsin. fiyat yüksek olması sizi düşündürmesin, kalite detaylarda gizlidir. tşk ler.Ford Transit/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp20.08.2019( Read More )
Sorunsuz bir işlem uygulaması oldu müşteri memnuniyeti işçilik ilgi alaka son derece mükemmel Ümit beye ve ekinine çok teşekkür ederim.BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp04.12.2023( Read More )
Çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. Özellikle 3.4.5 viteslerde ki ivmelenmesi beni şaşırttı diyebilirim sanki başka bir araç kıllanıyorum zannediyorum. Bu tür uygulamalar beklentiye göre farklılık gösterebilir ama ben beklediğimi buldum tavsiye ederim.Peugeot 508 1.6 eHDi - 115Hp @140 Hp17.06.2017( Read More )
Arabam yeniden doğmuş gibi yalnız içerisinde değişik bir heyecan var, kıpır kıpır uçmak istiyor, Ümit Doğan ne yaptıysa ellerine sağlık, Kahramanmaraş'tan sevgi ve selamlarlaMercedes E / E Coupé 250 - 211Hp @250 Hp21.06.2017( Read More )
BMW 520i F10 aracıma uygulamada bulunduk. Güç olarak mükkemmel alt devirler bile dolu üst devirleri söylemeye gerek bile yok. Yakıt konusunda da sürekli basmazsanız tasarruf edersiniz. Basmazsanız 11 litre basarsanız 14-15 litre ümit beye çok teşekkür ederim. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @220 Hp06.08.2021( Read More )
1 eylül tarihinde aracıma yaptırdım ve bende merak konusuydu Nasıl olacak diye uzun yolda farkı hemen hissettirdi yakıt konusunda sakin kullanımda memnun edici ama performans artışı tahrik edici faktör olduğundan basmamak elde değil velhasıl tahminlerimden daha iyi sonuçlar verdiHyundai i 30 1.6 CRDi - 128Hp @160 Hp08.09.2016( Read More )
Bomboş 530i almaktansa dolu 520i alıp aynı performansı hatta daha fazlasını elde edip hem daha fazla vergi ödemekten kurtulun hem de daha donanımlı bir aracınız olsun yazılım sonrası ivmelenme muazzam remapsa teşekkürlerBMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp29.08.2018( Read More )
Ali U.Gayet başarılı ilgi ve alakası eksik olmayan bir firma. Yazılım mükemmel çok memnunun sanırım geç bile kalmışsız yaptırmakta. Ellerine emeklerine sağlık Toyota Auris 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp08.03.2018( Read More )
Yıldıray Y.2015 model 1.4 D4D Toyota Corolla araç sahibiyim. Stage 1 chip tuning uygulamasından soonra adeta aracım yeniden doğdu desem yeridir. Gerek performans, gerekse yakıt ekonomisi eskiye göre oldukça iyileşti. Sırada stage 2 var. Emeklerinize sağlık, en kısa zamanda yeniden görüşmek üzere.Toyota Corolla 1.4 D4D - 90Hp @115 Hp17.02.2022( Read More )
Fatih C.130 hp olan yeni Peugeot 508 aracım yapılan yazılımdan sonra 160 hp ye yükseldi performansına doyum olmuyor açıkçası böyle bir değişim beklemiyordum. Spor moda almıyorum bile aracımı .Yanıtta artış beklerken yüksek devirlerde aksine inanılmaz tasarruf sağlıyor .Her kesin de dediği gibi işi uzmanına bırakın .Teşekkürler RemapsPeugeot 508 1.5 BlueHDI - 120Hp @160 Hp09.11.2020( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
Yunus Ö.Aracın yazılım yükleme işleminden sonra seri kalkışlar ve istikrarlı hız limitleri elde etmeye başladım.Benim için en önemli olan hız limütörünün kaldırabilmeleridir.Yakıt sarfiyatı da ciddi anlamda düşüş gözlenebiliyor.Gerek ümit bey gerek ismail ustam yükleme öncesi ve sonrası çok ilgililerdi.Şiddetle tavsiye ederimKia Optima 1.7 CRDI - 136Hp @160 Hp21.06.2017( Read More )
Aracım 2017 model megane 1.5 dci edc remaps tarafından yapilan yazılımla daha keyifli bir sürüş deneyimi aldım daha öncede yaptırmış olduğum yazılımlarla hicbir sorun yaşamadım onun için tüm otomobil tutkunlarına remaps yazılımı tavsiye ederim bu arada çalışan personele ve remaps yetkilisi ümit doğana sonsuz teşekkür eder saygılarımı sunarım Renault Megane 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp31.03.2020( Read More )
Cesim A.Erzurum renaps Serkan bey
Yazılım için ayrı güleryüzü için ayrı misafirperverliği için ayrı samimiyeti için ayrı teşekkür ederiz
Çok daha iyi yerlerde görme dileği ile... BMW 5-Serisi 520d - 177Hp @210 Hp07.03.2022( Read More )
İyi günler
2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim...Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp07.05.2018( Read More )
Tavsiye üzerine gittim. İyiki gitmişim tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum. sıfır araç yaptırma falanlar filan diyenler oldu. Ancak son derece memnunum. Performansı ve gücü arttı. Yakıt tasarrufunda cabası. Araç kullanma keyfime diyecek yok.Nissan Qashqai 1.6 DCI - 130Hp @160 Hp20.05.2017( Read More )
Remaps ankara ümit doğan başta olmak üzere yardımcı olan arkadaşların hepsine teşekkür ediyorum düşük her devirde ciddi güç artışı oldu 1.4 tsi 125 lik araçlar için süpriz beygirlere ulaşılabiliyor remapsta bunun en doğru adresiSeat Leon 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp16.11.2019( Read More )
Tavsiye üzerine geldiğim servisinizde beklentinin üzerimde ilgi ve alaka görmenin şaşkınlığını yaşadım. Aynı ilgi aracımın performansı üzerinde yapılan işlemde de devam etti.
Herşey için teşekkürler. Chrysler 300C 3.0 CRD - 218Hp @275 Hp18.10.2018( Read More )