Zaten çok az yakan 116d lci, yazılımdan sonra şehir içi 4,5-5lt yakmaya başladı.. Güç ve tork çok tatminkar oldu Stock haline göre..BMW 1-Serisi 116d - 116Hp @150 Hp29.12.2015( Read More )
Türkiyede aracınıza değer katan firmalardan birisi. Aracınıza zarar vermeden daha keyifli ve ekonomik bir sürüs deneyimi sağlıyorsunuz. Başta firma sahibi Ümit bey olmak üzere remaps ailesindeki herkese teşekkürler.Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp07.03.2022( Read More )
2 tane aracıma yazılım yaptırdım biri 520 i idi o 170 hp aracım 245 hp oldu içinden canavar çıktı şimdi audi a6 2.0 tdi kullanicisiyim 177 hp den 210 hp oldu gerçekten iki aractanda memnunum ama bmw si olan herkes remamps a gitmeli hayırlı calismalarAudi A6 2.0 TDi - 177Hp @210 Hp17.08.2020( Read More )
On numara işçilik çok
Herkese tavsiye ederim çok güzel bir firma kaliteli işçilik ben çok memnunum. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp09.03.2021( Read More )
Emine Y.102 beygirlik sıfır olarak almış olduğum Vw cady marka aracıma remaps tarafından yazılım attırdım ekspere götürüp ölçtürdüğümde 183 beygir olarak ölçüldü yani aracım iki kat daha dinaöik oldu inanılmaz bir fark yarattı teşekkürler remaps Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp28.07.2018( Read More )
Ford Ranger 2012 2.2 aracıma yaptırdım ve memnun kaldım. gücün ve torkun artması sayesinde gaza daha az basarak ilk depoda tahminen % 10 a yakın yakıt tasarrufu sağladım . Tork artışı çok fark ediliyor 1700 - 1800 devirde yaptığı çekişi 1500 devirde yapmaya başladı .
gaza daha az basarak tasarruf yapın derim . elinize sağlık Remaps, SaygılarımlaFord Ranger 2.2 TDCi - 150Hp @180 Hp27.01.2017( Read More )
G20 Aracıma yazılım yaptırdım 280 Hp güç aldım 20.000 km’dir kullanıyorum oldukça memnunum.Hiçbir sorun yaşamadım.Ümit abi harika bir insan her zaman her koşulda yardımcı oluyor BMW 3-Serisi 320i - 170Hp @270 Hp09.12.2023( Read More )
Arabanin olmasi gereken hali Remaps’li haliymis gibi. Motor sesinde, titresiminde, yumusakliginda hicbir sey degismeden daha guclu, surmesi daha keyifli hale geldi. Tadini cikaracak sekilde surmesem kesin eskisinden daha az da yakar:)Volkswagen Passat 1.4 TSI - 125Hp @150 Hp26.04.2021( Read More )
Öncelikle ümit abiye çok teşekkür ederim
Yakıt ve arabanın çekişi için chip tuning çok güzel birşey
Bütün herkese remaps ümit abiyi tasfiye ederim
Kesinlikle memnun kalacaklardır Skoda Octavia 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp22.06.2017( Read More )
Ismail B.Aracıma zarar gelmesin fakat performansı artsın diyenler için tek doğru adres ben a180 yazdırdım a6 yazdırdım 301 yazdırdım focus yazdırdım passat yazdırdım en ufak sıkıntı yaşamadım diyeceğim sadece aklınızda tereddüt olmadan gidebilirsiniz Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp23.11.2023( Read More )
Cemil O.Tereddütlerim çok fazlaydı. Araçtaki performans değişimini sözlerle anlatmak çok zor. Kısaca aracım bambaşka bir araca dönüştü.
Yakıtı çok kontrol etmedim, azaldı gibi kabaca. Ama genelde gaza hep tam bastığım için fark edemiyorum :))
Profesyonel ekipler ve yaklaşım için ayrıca teşekkür ederim.Citroën C4 1.6 Blue HDi - 120Hp @150 Hp01.07.2018( Read More )
Aracımın çekişi ve performans gerçekten çok üst düzeye çıktı yakıt olarakta düştü burdan tüm emeği geçen arkadaslara teşekkür ederim ..Seat Leon 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp01.02.2018( Read More )
Merve Özbay S.Çok değerli kardeşim Alper ve Hasan sayesinde böyle bi uygulama olduğunu öğrendim ve sonuna kadar güvenerek gonul rahatlığıyla yaptırdım ve ertesi gün Trabzon’dan Muğla’ya 1500 km yol yaptım ve çok keyif aldım herkese tavsiye ederim.. teşekkür ederim Skoda Rapid 1.6 TDI - 90Hp @140 Hp19.12.2017( Read More )
Aracıma yazılım attırıcaktım ümit doğan abimi tavsiye ettiler. Bende hiç pişman olmadım gerek ilgileri gerek aracın performansı olsun çok güzel bir iş başarıyorlar remaps ailesine teşekkür ediyorum BMW 3-Serisi 316i - 136Hp @220 Hp30.03.2020( Read More )
Remaps çalışanlarına ve özellikle Ümit beye sonsuz teşekkür ederim. BMW 520İ arabamda yapılan yazılım mükemmel oldu. Aracım 530i oldu. Mutlu oldum. Ümit beyi tebrik ederim. Başarıların devamını diliyorum. BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp06.12.2022( Read More )
Ilyas B.Erzurum dan Serkan beye herşey için çok tşk ederim ilgi ve alakaları İçin puan olarak Yüz üzerinden yüz bu arada aracın yeni sahibi ben ali Uluoğlu firmaya ve tüm çalışanlarına kolay gelsin diyorum Allah’a emanet olun Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp05.12.2022( Read More )
Hasan E.Sayın Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim artık aracım remaps profesyonel chip tuning uygulaması sayesinde artık daha iyi performanslı ve yakıt tasarruflu teşekkürler Alper Akkoç Skoda Octavia 1.9TDi - 130Hp @165 Hp16.10.2018( Read More )
Remaps yazilim konusunda ulkedeki en iyi firma. Umit Dogan ise gercekten nazik ve guzel bir insan. Her zaman gittim, her zaman gidecegim. Gonul rahatligiyla guvenebilirsiniz.BMW 3-Serisi 320i EDE - 170Hp @220 Hp29.05.2019( Read More )
Ümit Doğan ve ekibi harika bu işin bence tek adresi aracıma olan güvenimi pekiştirdiler herkeze şiddetle tavsiye ederim ben çok memnun kaldım yakıt sarfiyatım düştü herşey mükemmel teşekkürler Remaps ailesi Opel Insignia 1.6 CDTI - 136Hp @165 Hp17.08.2020( Read More )