Comments of Customers (Read All Comments)

Audi
Aracın 40 sn olan 0-200 hızlanması aynı yolda aynı yerde 32 sn olmuştur, Daha açık daha net başka ne söyleyebilirim bilmiyorum, teşekkür ediyorum, elinize emeğinize sağlık Audi A6 2.0 TDi - 190Hp @220 Hp
28.01.2016 ( Read More )
Ford
Sahibi çok mütevazi bir insan sağolsun bizimle çok güzel ilgilendi baya memnun kaldık. Güzel bir ortamdı samimiydi Ford Tourneo/Courier 1.5 TDCI - 75Hp @100 Hp
29.10.2024 ( Read More )
BMW
Erman E. Sayin Alper Akkoç ve ekibine ilgi alakalari icin teşekkür ederim. Araç standart halinden enaz 1 lt az yakiyor ve güc artışı ust duzeyde. Remaps kalitesini herzaman belli ediyor. BMW 5-Serisi 530d - 235Hp @280 Hp
07.12.2022 ( Read More )
BMW
Daha önce diğer araçlarımada yazılım yaptırmış birisi olarak en memnun kaldığım yazılım firması.Remapsa çok teşekkür ederim çok memnunum aracımdan tavsiye ederim BMW 5-Serisi 520i - 170Hp @280 Hp
09.11.2020 ( Read More )
Mercedes
Emin ellerde yapılan sadece yazılım olarak değil, araç hakkında teknik bilgi olarakta ümit DOĞAN'ı tek geçerim. 3 kere kimsenin kesemediği dumanı kesti. Mercedes-Benz s class olsun, jetta olsun Citroën c3 c4 olsun... teşekkürler kardeşim adamsın. Mercedes S S 320 CDI - 211Hp @260 Hp
17.08.2020 ( Read More )
BMW
Araçımın güçlendi ayrıca yakıt düştü hem güç hem yakıt düşüklügü daha ne olsun herkese tavsiye ederim..teşekkürler BMW 5-Serisi 530d - 211Hp @260 Hp
24.10.2017 ( Read More )
Volkswagen
Ertan S. Araca yapılan yazılım işlemden sonra bariz bir farklılık var. Volkswagen Caddy 1.9 TDi - 105Hp @140 Hp
12.01.2017 ( Read More )
BMW
Kayra T. Dördüncü kez bu uygulamayı kullanıyorum, kesinlikle Remaps bu işin en iyisi. BMW 1-Serisi 116i - 136Hp @220 Hp
27.08.2018 ( Read More )
Mercedes
Ümit bey ve ekip arkadaşlarının ilgisi mükemmel işlerinde çok profesyoneller her sorununuzun cevabını alıyorsunuz. Aracınızı ümit beye tek bir soru işareti olamadan teslim edebilirsiniz c200d aracımı uygulama sonrası çok farklı bi noktaya ulaştı. Hepsine çok teşekkür ediyorum. Mercedes C C 200 CDI (1600cc) - 136Hp @160 Hp
15.01.2024 ( Read More )
Fiat
Cumali G. Çok iyi herkese tavsiye ederim Fiat Egea 1.6 MJT - 120Hp @155 Hp
28.07.2018 ( Read More )
Volkswagen
Kesinlikle tavsiye ederim en önemlisi tüm çalışanlar güler yüzlü Volkswagen Caddy 2.0 TDi - 102Hp @185 Hp
05.12.2022 ( Read More )
Volkswagen
Arac fark etti özellikle yokuşlarda. 200 km ile bile yokuşta giderken hızlanmaya devam ediyor .. Remaps’ın yaklaşımları ve çözümleri çok başarılı. Kesinlikle tavsiye ederim. Uzun sure kullanıp sonra tekrar bakmak lazım Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Citroën
Profesyonel bir hizmet .. Citroën C-elysée 1.6 HDI - 92Hp @120 Hp
06.08.2021 ( Read More )
Volkswagen
Remapsla tanıştığım için çok memnunum sahibi ümit beye çok teşekkür ediyorum Volkswagen Golf 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
09.03.2021 ( Read More )
Fiat
Gerek kendi çevremdeki arkadaşlarım gerekse kendi araçlarıma yapmış olduğumuz uygulamalarda hiç bir memnuniyetsizlik söz konusu olmadığı gibi performansın yükselmesinin yanı sıra yakıt tüketiminin büyük ölçüde düşüşü yüzümüzü güldüren en büyük etkenlerden birisi olmuştur şunuda unutmadan eklemek isterim aracımızla aynı marka ve model olan remaps sız araçların yanından geçerken size yetişememeleri ve hayretle bu nası gidiyo böyle ya diye konuştuklarını bilmek ise ayrı bir keyif sonuna kadar tavsiye ederim başta Ümit Doğan olmak üzere tüm ekibe teşekkür eder başarılar dilerim Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
23.07.2016 ( Read More )
Opel
Mehmet E. Zonguldak Remaps'ın ellerine sağlık. Yazılım konusunda Remaps bence Türkiye'nin 1 numarası. Tavsiye ederim. Opel Astra 1.3 CDTI - 95Hp @115 Hp
27.03.2018 ( Read More )
BMW
Uzun araştırmalarım sonucu Remaps ile tanıştım. Uygulama sonrasında aracımı tanıyamadım.Remaps sayesinde aracımı zevkle ve keyf ile kullanıyorum. Uygulama esnasındaki ikramlarınız, yakın tavrınız ve mütevazı yapınız icin ayrıca teşekkür ederim. BMW 3-Serisi 318d - 150Hp @190 Hp
06.01.2020 ( Read More )
Volkswagen
İsmail T. Aracın resmen ruhu değişti yapılan işlemden çok memnun kaldım serkan beye ilgilerinden dolayı teşekkür ederim herkeze tavsiye ederim Volkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp
07.12.2022 ( Read More )
Hyundai
Aldığımız hizmet herşeyi ile 10 üzerinden 10 anlık arıza tespitleri olsun tespitten sonra çözümleri olsun cok profesyonel yani tecrübenin sonuna kadar belli olduğu yer aracımıza yazılım hizmetini alıp güvenle ankaradan samsuna yola çıktık ve performance yla aracımıza tekrar bizi aşık etti.Ümit DOĞAN teşekkür ederiz.Bu konudada başarılarının devamını diliyorum saygılar Hyundai Accent 1.6 CRDI - 136Hp @165 Hp
04.11.2021 ( Read More )
Audi
Çorba var 5 tl Çorba var 20 tl, iyi seçin bırakın tadı damağınızda kalsın ;) Anlatılmaz yaşanır; dediğim bu deneyimim sonucunda iki rakibiniz var. Ümit Doğan ve THY :) Audi A6 3.0 V6 TDi - 204Hp @270 Hp
05.05.2019 ( Read More )
BMW
bmw 320d kullanmak keyifliydi ama artık çok eğlenceli oldu. Neden daha önce yazılım yaptırmadım bilemiyorum. Araba muhteşem hızlanıyor. Teşekkür Ümit Doğan Remaps BMW 3-Serisi 320d - 184Hp @210 Hp
24.03.2017 ( Read More )
Mercedes
Elinize sağlık. Sizinle 2. Deneyimim.Aracım daha da keyifli oldu. Mercedes C C 250 - 211Hp @250 Hp
18.12.2020 ( Read More )
Volkswagen
Kaputun altına yaratık gizlemişler resmen fabrikada, remaps ile canlandırdık onu tekrar :D Kurumda ilgi, alaka, hizmet ve iletişim muazzam. Yazılım yaptırmada endişesi olanlar gidip çay kahve için ofislerde, fikriniz değişecektir. Ama tek bir sıkıntım var, lastikler yetmiyor artık :P Bide Benim arabam 6c1 neden 6R yazdın admin :) İstatistiksel olarak yazılım yapılalı 3 hafta oldu 1800km yol yaptım, ortalamam 7.2lt Ankara - İstanbul(avrupa) performanslı git gel 950 km ortalama 7.9 lt ( Cankurtarandan 160-170 le tırmandı araç, eskiden 120 de tıkanırdı ) Sehiriçi kullanım son depomda 604km de 6.4 ortalama tüketim sergiledi. Güç artışına kıyasla tüketimde gayet makul, herkese tavsiye ederim. Volkswagen Polo 1.2 TSi - 90Hp @130 Hp
31.05.2018 ( Read More )
Fiat
Memnun kaldım teşekkürler ilginizden dolayı Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
01.02.2018 ( Read More )
BMW
Aracımın farkli bir yazilimi vardi ama hic memnun degildim. Remaps ankara’ya basvurdum ve sorunlarımı ilettim. Cok ilglili sekilde yaklasip sorunlarimi cozduler ve aracimin performansinda ve yakit tuketiminde onemli oranda olumlu sekilde degisme var. Hersey icin cok tesekkur ederim. Herkesede tavsiye ederim. Birakin isinin ehli yapsin herseyi. BMW 1-Serisi 120d - 184Hp @220 Hp
04.05.2019 ( Read More )
Fiat
Öncelikle herkese merhaba.1 ay once sifir aldigim 1.6 105 hp multijet doblo mu henüz 1.600 km iken getirdigim remaps maslak tan çok memnunum.cunku aracımla 2 saat boyunca ilgilenip en doğru parametreleri buldular maksimum güç minimum yakıt şeklinde geri aldım.kendim tir sürücüsüyüm.bugune kadar gerek büyük gerekse küçük araçlarıma başka firmalarda yazılım yaptırdım.ancak remaps a gelince anladimki hep yanlış kişilerle hatalı yazılımlara rastlamışım bugüne kadar...çünkü 15 dakikada Hazır yazılımları yükleyip ücret ödeyip gidiyorduk.sadece turbo parametreleri açılıyormuş demekki .ne yakıta ne de gidişine öyle afaki farklar olmuyordu.Şimdi ise doblo normalde tork degeri yüksek bir arac zaten caddy citroen peugeot kango gibi kendi klasmanindaki araçları çok rahat tokatlayan bir araçtır kullanıcılar ve usta sürücüler bilir.Şimdi 140 hp 360 tork değeriyle bırakın ticarileri orta ve lüks segment araçlarla rampa da düzde gidebiliyor ara hızlanmalar bir harika çok fark var.6 .vites 120 km sabit hizla otoyolda doblom normalde 100 km de 5.4 litre yakardı.simdi ayni sartlarda 4.3 e dusuyor.basarsaniz da haliyle guc var yakit 7 ye kadar cikiyor 6.vites190- 200 km hizlara cikinca tabi.1 kere yaptırın işin ehline yaptırın derim. Remaps ta akrabam yok tanidigim yok kimse bana para da vermedi bunları yaz diye.Allah görüyor biliyor hak olanı yazdim.maslak remaps sorumlusu Ahmet bey e ilgi alakasindan misafirperverleginden dolayı teşekkür ediyorum...aracımla ilgilenen mühendis arkadaşa ellerine sağlık diyor hayırlı işler bol kazançlar diliyorum... Fiat Doblo 1.6 Multijet - 105Hp @140 Hp
05.06.2018 ( Read More )
BMW
Remaps'e motor yazılımı yaptırdığım 6. Aracım ve hiç bir sorun yaşamadım. Yaşasam da çözüleceğini biliyorum. Bu araç için konuşmam gerekirse aracın özellikle alt devirlerde tüm hantallığı gitti ve iyi şoförler bilir bir arabanın motoru kuvvetli ise araç az tüketir dikkatli kullanımda. Rodajda olan bu araç için şu an Ankara içi ortalamam 9.5 lt. Teşekkürler Ümit Bey. BMW X3 xDrive 20i - 170Hp @280 Hp
25.12.2024 ( Read More )
Volkswagen
Burhan S. Merhaba benim. SiZden 2. Kez yaZılım yaptırmamdır ilki golf arabmaydı şimdi passat aldım ve hemen yaptırsım çünkü inanın çok farkındalık yaratıyor hem perforöans hemse yakıtta ben trabzonda yaşıyorum herkese tavsiye ederim Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp
26.08.2019 ( Read More )
Ford
Türkan A. Remaps ailesine ve yüksel beye teşekkür ederim ilgilerinden dolayı. Ford Ranger 2.5 TDCi - 143Hp @180 Hp
02.11.2018 ( Read More )
Isuzu
Düzenli olarak hergün yokuş görüyodum vede aracımın yakıtı gayet fazlaydı ama remaps la tanışıp yazılım atıldıktan sonra gayet rahat kullanımı oldu aracın ve yakıtı yüzde 40 verimli oldu Isuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp
22.06.2017 ( Read More )