Sayın Alper Akkoç ve ekibine çok teşekkür ederim artık aracım remaps profesyonel chip tuning uygulaması sayesinde artık daha iyi performanslı ve yakıt tasarruflu teşekkürler Alper Akkoç
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi.
Aracımın hızlanması fazlasıyla iyileşti. Yüksek hızlarda ölen dizel motor artık oldukça hevesli bir şekilde hızlanmaya devam ediyor. Yaptırdığım günden beri olması gereken buymuş hissine sahibim. Yakıt tüketimim de %5 civarı bir düşüş olduğunu da belirtmeliyim. Ankara remaps çalışanlarına ve Ümit Bey'e ilgi alakaları için teşekkür ederim.
Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederim
Bu ikinci aracım Remaps tarafından yapılan mükemmel oluyor araç eskisinden çok daha atak çok daha hareketli normal kullanımda yakıtımda düştü herkese tavsiye ederim
Araç şehir içinde yakıt tasarrufu yapmadı aksine yakıt tüketimi az da olsa arttı fakat uzun yolda ise %30 luk bi tasarruf yaptığını söyleyebilirim . Performans açısından bakacak olursak kesinlikle olumlu yönden fark var . Sıfır yüz değeri pek oynamadı ama ortalama hızla giderken ya da yokuş çıkarken gazladığınız da sizi kotuğa yapıştırtırma olayı inanılmaz
Uzun zaman Bmw 3.20 d kullandıktan sonra skoda octavia 1.6 tdi araca geçmek zorunda kaldım. Kendimi boşluğa düşmüş gibi hissettim, taki remaps ile tanışana kadar.aracim yazılım sonrası sorunsuz ve tatminkâr şekilde kullanıyorum. Tavsiye ederim.
Remaps maslağa ilgisi için teşekkür ederim. Yakıt tüketimi konusunda net bir tasarruf yok fakat böyle bi güç artışı beklemiyordum. İnanılmaz! Renault G.scenic 1,5 dci 110 HP den 130 HP ye çıktı. Hızlanma müthiş. Teşekkürler. Renault Scenic 1.5 DCi - 105Hp @130 Hp24.01.2019( Read More )
Murat Ö.Son derece konuksever bir işletme ortamında aldığım profesyonel bir uygulama sonrası zaten sıradışı durumdaki performans ve yakıt verilerim olağanüstü bir hal aldı… Teşekkürler Remaps ve kardeşim SBC… Tekrardan görüşmek ümidiyle BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp04.11.2021( Read More )
2015 mercedes cls ye yazılım yapıldı. Bambaşka süper bir araç oldu. Daha önce 520i ,z4 , 320i,418i ye yaptırdım hepsinde sonuç muhteşem. Şyiki remaps var. İyiki ümit var. Elinize sağlıkMercedes CLS CLS 350 CDI - 265Hp @300 Hp09.11.2020( Read More )
Fatih T.Yaptırmış olduğum yazılım aracımda hissedilir bir performans artışına sebep oldu, şu an yakıt azalma değil artış gösterdi, performans iyi olunca hız yapıyorsunuz )))))) doğal olarak , düşünen arkadaşlara tavsiye ederimSkoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp17.04.2018( Read More )
Özden K.Aracım harika oldu helal olsun Remaps'a emeği geçenlere teşekkür ederim özellikle beni yönlendiren bilgi verip beni ikna eden Ereğli Remaps ekibine YÜKSEL ÖZEL kardeşime ayrıca teşekkür ederimIsuzu Novo / Turkuaz 5.2 D - 155Hp @205 Hp12.03.2018( Read More )
Aracımı artık taksi kullanır gibi kullanabiliyorum. Yüksek vitesde yokuşlarda çok hızlı topluyor. Kesinlikle zorlanmıyor. Çok cabuk ve devri yüksekltmek zorunda kalmadan vites büyültebiliyorum. Yüksek hızlara daha düşük devirle ulaşabildiğimden yakıt tasarrufumda oluyor.Mercedes Vito 111 CDI - 109Hp @180 Hp20.06.2017( Read More )
Aracıma yazılım yaptırdım çok memnunum şehir içinde biraz yakıt farkı olsada uzun yolda harika yakıt tasarrufu sağlıyor ve acayip şekilde insanı gaza getiriyor suanlik çok memnunum sizde memnun kalırsınız ümit beye ve diğer arkadaşlara çok teşekkür ediyorum Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 110Hp @145 Hp28.07.2018( Read More )
Aracımı yeni aldım.Bayiden çıkarıp doğruca Remaps Maslak’a götürdüm.Kerem kardeşimiz gerçekten çok samimi ve detaycı..Ümit Doğan hakikaten kaliteli hizmet veriyor.Bu kendisinden üçüncü yazılım satınalışım.. Hepsinden çok memnun kaldım.. Daha evvel başka bir yeri tercih etmiştim fakat çok sıkıntı yaşamıştım.Kendisine ve ekibine çok teşekkür ediyorum..Honda CR-V 1.6 iDTEC - 160Hp @190 Hp17.03.2018( Read More )
Umit beyin yaklasimindan dolayi cok memnun kaldim.suan aracimin ad blue sistemi tam anlattigi gibi calismakta.iyicalismalar diliyorum ekibine.BMW 5-Serisi 525d - 218Hp @270 Hp09.12.2022( Read More )
Herşeyden önce müşteri memnuniyeti ve ilgisi cok iyi birçok aracımıza yaptırdıgımız yazılımda bir sıkıntı çıkmadı çıksa bile sorunu çözme odaklılar başlarından savurmuyolar bu yüzden remaps :) Ford Mondeo 1.6 TDCi - 115Hp @135 Hp04.11.2021( Read More )