Aracıma Yazilim yaptırdıktan sonra Performansı muhteşem oldu. Gerçekten cok teşekkür ederim . Ayrıca ilgi ve alakaniz gerçekten muhteşemdi . Her sey icin teşekkürler
Şehiriçinde ve uzun yılda da performans belirgin arttı. Maksimum hızım ve maksimum hıza ulaşma sürem azaldı. Yokuşlarda gaza basınca artık motor gaz yiyor ve hızlanabiliyor. Henüz bir olumsuzluk ile karşılaşmadım. 1 ay kadar oldu yaptıralı,Performansı artınca biraz daha hızlı kullandığım için muhtemelen yakıt tüketimi henüz azalmadı ama şehiriçi sıkışık dur kalk trafikte azalacağını öngörüyorum (düşük devirde torku arttığı için gaza az basmak yeterli oluyor). Kesinlikle tavsiye ederim, hiç çekinmeyin.Skoda Superb 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp17.08.2020( Read More )
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp20.06.2018( Read More )
Emekli bir SAT. Olduğum dan beni tatmin edecek ( Power) gücü arabamda gördüm . Mutluluklar aramaya devam Diyorum Remaps de. Teşekkürler olsun. BMW 5-Serisi 525d - 211Hp @270 Hp17.08.2020( Read More )
Herşey yolunda, alt-üst devirlerde gerekli performansı sıkıntısız bir şekilde hissettik ve kullanıyoruz. Özellikle yakıt değerleride çok düştü. Diğer yazılım firmalarının F10 çalışmaları ile deneme fırsatım oldu, öndeyim. BMW 5-Serisi 520i - 184Hp @260 Hp27.02.2018( Read More )
Performansın yanında yoğun trafikteki sürüş konforu da iyileşiyor. Kesinlikle tavsiye ederim. İlgi, sohbet ve yardımlarınız için ayrıca teşekkürler :)Audi Q7 3.0 TDi - 233Hp @285 Hp17.12.2017( Read More )
Ozellikle 80-120 ara hizlanma ve 120-160 arasi hizlanma da belirgin fark hissettim. Yuksek km de bir b38 olmasina ragmen hic sikinti yasamadim. Umit abi isini cok iyi yapan biri, onceki araclar gibi yeni aracimda yine tercih edecegim.BMW 2-Serisi 218i - 136Hp @170 Hp05.12.2022( Read More )
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :)BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp05.11.2021( Read More )
Yıllardır Ümit Doğan abimle çalışıyorum hangi arabam olursa olsun hiç şüphesiz geliyorum ve eşime dostuma da şüphesiz tavsiye ederim ilgi alaka olsun yapılan yazılımlarda olsun bugüne kadar en ufak sorun yaşamadım ve en ufak bi durum olsa bile gerekli yardımı fazlasıyla aldım eğer başınız ağrımadan sorunsuz bi güç performance istiyorsanız Türkiye'de tek adres Remaps demek mümkün . Teşekkürler RemapsFiat Fiorino 1.3 JTD - 95Hp @115 Hp11.01.2017( Read More )