Araçta gerçek bir güç artışı söz konusu. Özellikle ara hızlanmalarda kendini fazlasıyla belli ediyor.
Uygulama esansındaki ilgi ise insana doğru yere geldim dedirtiyor. Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum
Merhaba. Ben iki aracıma da yazılım yaptırdım 1. Skoda superb 2012 2.0 TDI 4*4 2. Seat Leon 2013 1.6 TDI inanılmaz performans artışı ve yakıt tasarrufu sağladı. İlgi alaka zaten tartışılmaz teşekkürler Remaps
Aracımın performansı ciddi şekilde arttı.özellikle 2000 deviri geçip turbonun açılmasından sonraki koltuğa yapıştırma hazzı müthiş. İlgi,alaka,sohbet,güler yüz.. Ahmet Bey ve Kerem Bey'in ilgi alakası için çok teşekkür ediyorum. Mutlaka her araca remaps el atmalı.
Mazot bu kadar pahali iken yakıt olarak araçta azalma oldu ciddi oranda performansta gayet güzel fakat yüksek süratte araç dengesiz bi devir bandına sahip devir saati dalgalanıyor remaps başarılı bir firma öneririm .
İlk aşamada açıkçası çekimserdim ve kafamda soru işaretleri vardı. Remaps gerekli açıklamaları yaparak beni rahatlattı. Uygulama sonrasımı :) , sonuç mükemmel. Önceden araçda gaza yüklendiğim zaman yığılmalar oluyordu ve araba geç hızlanıyordu. Şimdi ise mükemmel ötesi gücü gerçekten hissediyorsunuz. (Özellikle yokuşlarda) Remaps ‘in tamamen yerli yazılım firması olması ayrıca gurur verici. Bundan sonra stok arabaya binmek yok remaps ile hızlanmaya devam :). Teşekkürler remaps ailesi. Skoda Octavia 1.6 TDI CR - 105Hp @145 Hp20.06.2018( Read More )
Ankara remapsta 1.6 multijet doblo aracıma tuning uygulaması yaptık stage 1 saglıklı olarak aracımın cekişi hissedilir derecede arttı gerek çalışanlar gerek mekan beni gerçekten cok memnun etti aracımda yazılım öncesi hafif bir duman vardı yazılım sonrası duman arttı ancak egr saç kaynatıldıktan sonra düzelicek yolumuz düşünce onuda yaptırcak cok iyi davranıyolar garantili faturalı iş yapıyolar piyasada bu işi çok yapan var çok dikkat etmek lazım ben yapılan hizmetten memnuniyetten memnun kaldım tekrar tesekkur ediyorumFiat Doblo 1.6 Mjet - 105Hp @140 Hp08.05.2019( Read More )
Aracımın çekişi performansı mükemmel
Oldu herkese ısrarla tavsiye ederim .
Amaç sadece sürat değil güç oda neden
Bizdede olmasın dedim ve doğru adrese
Gittiğimi şuanda daha iyi anlıyorum
Teşekkürler REMAPS elinize emeğinize
Sağlık.....Citroën C4 1.6 HDi - 110Hp @140 Hp22.06.2015( Read More )
1.6 tdı dsg golf 7 araca uyguladık
Gerçekten çok farketti ,terettüt edenler için söylüyorum.titreme turbo kapatma vs vs gibi sıkıntıların hiçbiri yok gönül rahatlığıyla yapılabilir yakıt olarak performans beklenen sürüşlerde yakıtı etkiliyor evet ama normal veya uysal kullanımlarda araç çok daha az yakıyorVolkswagen Golf 1.6 TDI - 105Hp @145 Hp29.12.2015( Read More )
06 vrc 50 subaru impreza wrx sti,
06 kpz 01 bmw 530i ,
06 ka 2977 range rover vogue ve
06 akr 90 audi a6 3.0 quatro olmak üzere 4 adet araçımda remaps yazılımı mevcut gerçekten yazılımdan sonra arabalardaki değişikler den son derece memnunum hızlanma kalkıs son surat gibi artışların yanında en güzel tarafı yakıtın eskisine oranla daha düşük olması.Audi A6 3.0 V6 TDi - 233Hp @275 Hp22.06.2015( Read More )
Aracımın ayarlarını bilimsel kriterlere göre saatlerce hesaplamalar yaparak ve test ederek yapan işinin uzmanı Ümit Doğan beye çok teşekkür ederim.Fiat Doblo 2.0 Mjet - 135Hp @190 Hp11.02.2016( Read More )
118i ruhu kayboldu resmen alt devirleri üst devirleri inanılmaz değiş ti yakıt konusunda da gerçekten azalma oldu ellerine sağlık Ümit doğan remaps ailesine teşekkürler:)BMW 1-Serisi 118i - 136Hp @165 Hp11.02.2017( Read More )
Kesinlikte performans artışı var. Tahmin etmem gerekirse %30 veya üzeri değişim olmuştur diyebilirim.
Ayrıca ilk işlemden bir süre sonra, başa bir sebepten servise gitmem gerekmiş ve tekrar fabrika ayarlarına döndürmüşlerdi. İkinci defa geldiğimde para almadan tekrar yükleme yaptılar. Esnaflık da var. Volkswagen Passat 1.6 TDi - 105Hp @140 Hp15.10.2018( Read More )
Miraç E.Yazılım gerçekten çok fark etti. Alt devirler canlandı devirlenme isteği ve çekiş farkedilir ölçüde arttı rahat ivmeleniyor artık. Erdem beye ve remaps ekibine ilgilerinden ve işlerindeki hassasiyetinden dolayı teşekkür ederim. Düşünenlere tavsiyemdir aracınızın gücünü farkedeceksiniz. Fiat Linea 1.3 MJT - 90Hp @110 Hp03.09.2019( Read More )
Her işte olduğu gibi yazılımda da işin ehlinin farkı çok net anlaşılıyor. Araba bambaşka bir araba oldu, 320d yerine 330d bakıyordum vazgeçtim :)BMW 3-Serisi 320d - 177Hp @210 Hp05.11.2021( Read More )
Araç rampalarda zorlanıyordu. Gölbaşı rampasında denedim, sanki düz yolda gidermiş gibi hızlandı, 3000 devirde 140 km/saat hızla hiç zorlanmadan çıkabildi. Keşke daha önce yaptırsaydım. Ümit beye çok teşekkür ediyorumVolkswagen Golf 1.4 TSI - 125Hp @145 Hp27.01.2017( Read More )
İyi günler
2011 model 1,5 D Renault Latitude kullanıyorum. Remapsda aldığım hizmet neticesinde aracımda duyduğum tüm sıkıntılarından kurtuldum, Aracımı değiştirmekden vazgeçtim. Teşekkür ederim...Renault Latitude 1.5 DCi - 110Hp @130 Hp07.05.2018( Read More )